Przetargi.pl
Wymiana fasady aluminiowej budynku nr 9

Instytut Problemów Jądrowych im. A. Sołtana ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, Otwock-Świerk
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 718 06 14 , fax. 0227180653
  • Data zamieszczenia: 2009-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Problemów Jądrowych im. A. Sołtana
    Otwock-Świerk
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 718 06 14, fax. 0227180653
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipj.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badwczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana fasady aluminiowej budynku nr 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana fasady aluminiowej budynku nr 9 Instytutu Problemów Jądrowych w Otwocku-Świerku. Szczegółowy zakres prac oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa stanowiąca załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać się Wykonawcy: 1. spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1, 2.wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres jest krótszy - wtym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania zrealizowali co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości conajmniej 200 000 zł, 3. wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadania przez kierownika budowy uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnie funkcji kierownika budowy oraz przynaleźności właściwej izby samorządu zawodowego, 4. Wykażą się odpowiednim potencjałem finansowym zapewniającym wykonanie zamówienia tj. posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000 zł. 5. Udzielą gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia na czas minimum 5 lat, od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót. 6. Przedstawią aktualne dokumenty tj. aprobatę techniczną (kompletną) z załącznikiem - postanowienia ogólne i techniczne oraz deklarację zgodności z aprobatą i atest higieniczny na szyby i profile użyte do realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat wg wzoru załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 4.Dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika robót do kierowania robotami oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego. 5.Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w wysokości 100 000 zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Dokument gwarancji na wykonane roboty wg wzoru załącznik Nr 5 do SIWZ. 7.Aktualne dokumenty tj. aprobatę techniczną (kompletną) z załącznikiem - postanowienia ogólne i techniczne oraz deklarację zgodności z aprobatą i atest higieniczny na szyby i profile. 8.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 9.Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipj.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach