Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej o nr 100855D w Luboszycach Małych

Gmina Jemielno ogłasza przetarg

  • Adres: 56-209 Jemielno, Jemielno
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 447 479 , fax. 655 447 482
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jemielno
    Jemielno 81
    56-209 Jemielno, woj. dolnośląskie
    tel. 655 447 479, fax. 655 447 482
    REGON: 41105065200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jemielno.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej o nr 100855D w Luboszycach Małych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. ‘’ Przebudowa drogi gminnej o nr 100855D w Luboszycach Małych’’. Całkowita długość inwestycji drogowej wynosi 557m.Planowana do przebudowy droga podzielona jest na odcinki : droga główna o długości L= 389,0 m oraz łącznik drogowy o długości L= 168,0m. Wymienione odcinki drogi tworzą jeden system komunikacyjny łączący się z drogą powiatową o nr 1097D w Luboszycach Małych. Przebudowa drogi obejmuje przebudowę skrzyżowania drogi powiatowej o nr 1097D w miejscowości Luboszyce Małe, wykonanie podbudowy jezdni z tłucznia kamiennego sortowanego i zamknięcie ją warstwą z betonu asfaltowego gr. 5 cm, budowę chodnika o nawierzchni asfaltowej szer. 2m, budowę mijanek, oznakowanie pionowe i poziome drogi. 1.1.W ramach zadania przewidziano do wykonania : -jezdnię bitumiczną drogi o szer. 3,5m i powierzchni:2031,04 m2, mijanek o powierzchni :140 m2 , zjazdów o powierzchni: 206,78m2, -pobocza wewnętrzne przylegające do konstrukcji jezdni o szerokości 0,75 cm z tłucznia kamiennego gr. 15 cm- 1114m; -pobocza zewnętrzne o szerokości 0,50-1,0 m z materiału miejscowego pochodzenia z korytowania z mechanicznym zagęszczeniem; -chodnik o nawierzchni bitumicznej długości 119 mb, szerokości 2,0 m i powierzchni: 238m2 , ograniczony od strony jezdni krawężnikiem betonowym o wym. 15x30x100 cm, natomiast od strony poboczy gruntowych ograniczony obrzeżem betonowym o wym. 8x30x100 cm; -mijanki w ilości 2 szt. o pow. 70m2 każda; -oczyszczenie przepustów z namułu do 50% o średnicy Ø60-długości 20m; -oczyszczenie rowu z profilowaniem dna i skarp z namułu gr.20 cm – 363,0m ; -mechaniczne koszenie porostów ze skarp rowów – 1452,0 m2 ; -montaż pionowych znaków drogowych w ilości 13 szt. i oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczową 6 m2; -wykonanie robót pomiarowych w tym powykonawczego pomiaru geodezyjnego; 1.2 Szczegółowe zestawienie powierzchni warstw konstrukcyjnych drogi przedstawiono w tabeli zamieszczonej w dokumentacji projektowej. 2.Zakres robót konstrukcyjnych przedstawia się następująco : 2.1.Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi głównej odcinek łącznika drogowego jest następujaca: 2.1.1.wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm; 2.1.2. skropienie jednokrotne asfaltem drogowym D-200 lub emulsją asfaltową; 2.1.3.wykonanie podbudowy- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm i gr. 15 cm; 2.1.4.istniejąca podbudowa gr. 25-35 cm z tłucznia kamiennego; 2.2.Konstrukcja jezdni drogi głównej odcinek B i zjazdów jest następująca: 2.2.1.wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm; 2.2.2. skropienie jednokrotne asfaltem drogowym D-200 lub emulsją asfaltową;; 2.2.3.podbudowa- warstwa górna -kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm i grubości10 cm; 2.2.4.podbudowa- warstwa dolna -kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/63mm i grubości15 cm; 2.2.5. Warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego, grubości 15 cm; 2.3.Konstrukcja jezdni mijanek jest następująca : 2.3.1.wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 5 cm; 2.3.2. skropienie jednokrotne asfaltem drogowym D-200 lub emulsją asfaltową;; 2.3.3.podbudowa- warstwa górna -kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm i grubości10 cm; 2.3.4.podbudowa- warstwa dolna -kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/63mm i grubości15 cm; 2.3.5. Warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego, grubości 15 cm; 2.4.Konstrukcja chodnika jest następująca: 2.4.1.wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm; 2.4.2.skropienie asfaltem drogowym lub emulsją asfaltową ; 2.4.3.podbudowa warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm i grubości 10 cm; 2.4.4.podbudowa warstwa dolna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/63 mm i grubości 15 cm; 2.4.5.wykonanie warstwy odsączającej z pospółki, piasku grubości 10 cm; 2.4.6.krawężnik betonowy 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem od strony jezdni ; 2.4.7.obrzeze betonowe 8x30x100cm; 2.4.8.szerokość chodnika 2,00m; 3.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne w tym sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej oraz do przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania Zamawiającemu protokołów wykonanych prób. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz charakterystyczne parametry określające zakres robót określa dokumentacja projektowa wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i uzupełniającym ją przedmiarem robót. 5.1.Wszystkie nakłady do wykonania całości zamówienia: robocizna, materiały i sprzęt leżą po stronie wykonawcy i ich wartość należy uwzględnić w cenie ofertowej, która w niniejszym postępowaniu ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego. 5.2.Zaleca się wizję lokalną miejsca inwestycji celem sprawdzenia terenu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5.3.Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępnione przez zamawiającego przedmiar robót nie jest podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy. Podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz uwzględnienie wszystkich kosztów wykonania prac i czynności związanych z realizacją całego zamówienia. 5.4.Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć inspektorowi nadzoru odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (z zastrzeżeniem, aby parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego).Wszystkie nazwy ujęte w przedmiarze robót, projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamiennych klas, typów i firm. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7.Wykonawca odpowiada w całości za sposób organizacji budowy, w tym plac budowy, zaplecze budowy, obsługę komunikacyjną budowy. 8.Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot Umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robot, wiedzą techniczną oraz zaleceniami nadzoru inwestorskiego. 9.Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. pracowników obsługujących maszyny i sprzęt do robót ziemnych i budowy dróg oraz pracowników robót drogowych wykonujących roboty budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 9.1.W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2.16. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9.2.W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 2.16. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 9.3.Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2.14. czynności oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 9.4.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9.5.Powyższe wymagania określono również w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ według formuły spełnia – nie spełnia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach