Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 761555P - Aleja Klonowicza w Sulmierzycach

GMINA MIEJSKA SULMIERZYCE ogłasza przetarg

  • Adres: 63-750 Sulmierzyce, ul. Rynek 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627223201
  • Data zamieszczenia: 2023-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEJSKA SULMIERZYCE
    ul. Rynek 11
    63-750 Sulmierzyce, woj. wielkopolskie
    tel. 627223201
    REGON: 250855357
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulmierzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 761555P - Aleja Klonowicza w Sulmierzycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 761557P – Aleja Klonowicza w Sulmierzycach o nawierzchni brukowej o szerokości szer. od 6,0m do 10,0m. Zamówienie obejmuje - rozbiórkę istniejącej nawierzchni drogi i zjazdów z kamienia brukowego i betonu asfaltowego, - rozbiórkę istniejącej nawierzchni zjazdów z kamienia brukowego i trylinki, - rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika z płyt betonowych i kostki betonowej, - ustawienie krawężników granitowych, - wykonanie podbudowy - wykonanie jezdni z granitowej kostki brukowej surowo - łupanej o szer. od 6,0m do 10,0m, (w tym wykonanie miejsc parkingowych z odzyskanego brukowca)- wykonanie zjazdów z granitowej kostki drobnowymiarowej, - wykonanie chodników z granitowej kostki drobnowymiarowej i płyt betonowych, - regulacja wpustów deszczowych, - oznakowanie pionowe i poziome.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- jedno zamówienie o wartości minimum 700.000,00 zł brutto (wraz z należnym podatkiem VAT) polegające na wykonaniu robót budowlanych obejmujących wykonanie nawierzchni z kostki granitowej lub brukowejb. Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:- 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji zamówienia,z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej według obecnych przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach