Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 6 w miejscowości Stójków w km 0+334

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117850 , fax. 074 8147418
  • Data zamieszczenia: 2012-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117850, fax. 074 8147418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 6 w miejscowości Stójków w km 0+334
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy: Zamówienie obejmuje przebudowę istniejącej drogi gminnej o nawierzchni asfaltowej i tłuczniowej, określając do wykonania konieczny zakres prac przy wzmocnieniu korpusu i konstrukcji drogi, łącznie z wykonaniem liniowych odwodnień powierzchniowych nowej nawierzchni asfaltowej, wykonaniem koniecznych urządzeń melioracyjnych i wymianie istniejącego przepustu pod koroną drogi. Opis stanu istniejącego Droga gminna na odcinku objętym zakresem opracowania ma pas drogowy o łącznej długości 334,00 m, o nawierzchni asfaltowej i tłuczniowej o szerokości od 3,30 do 3,90 [m], z obustronnymi zadawnionymi gruntowymi poboczami. Droga gminna o nawierzchni z licznymi ubytkami i wyrwami, bez urządzeń melioracyjnymi nawierzchni. Droga gminna prowadzi lokalny ruch dwukierunkowy, ma przebieg o spadku podłużnym, kształt drogi w planie mało zmienny. Z uwagi na zagospodarowanie terenu i geodezyjne granice działek przyległych, odbudowywana droga będzie wpisana całkowicie w kształt drogi istniejącej, bez zmian kierunków i niwelety podczas odbudowy. Spadki podłużne mieszczą się w normach, spadki poprzeczne z uwagi na uszkodzenia nawierzchni poza normami. Z drogi zlokalizowane są tłuczniowe zjazdy do posesji przyległych. Rozwiązania projektowe Przewiduje przebudowę drogi gminnej Nr 6, w miejscowości Stójków, Gmina Lądek Zdrój, powiat Kłodzki, województwo Dolnośląskie. Zaprojektowano przebudowę drogi o łącznej dł. odcinka 334 m - od 0+000 do 0+334 Km. Projekt obejmuje wymianę uszkodzonej nawierzchni asfaltowej i tłuczniowej, w kilometrażu 0+000 - 0+334 Km, na nową nawierzchnię asfaltową, łącznie z wykonaniem nowych zjazdów asfaltowych, wykonaniem poboczy utwardzonych, urządzeń melioracyjnych, odwodnień liniowych i wymiany przepustu. Na całej długości, trasa drogi jest sytuacyjnie dostosowana do przebiegu istniejącej drogi asfaltowej, bez korekty spadków podłużnych i trasy drogi. Kierunki trasy bez zmian, skrajnia drogi bez ograniczenia. Uszkodzona nawierzchnia zostanie odbudowana poprzez wykonanie nowej nośnej podbudowy tłuczniowej i nowej nawierzchni asfaltowej. Etapy odbudowy drogi gminnej nr geodezyjny 6 - Stójków - 0+000 - 0+334 Km. Zakres zamierzonych projektowych prac budowlanych na obiekcie: - roboty melioracyjne: - oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu, na wlocie i wylocie z przepustu, - wykonanie nowych rowów melioracyjnych, na odpływach z powierzchniowych odwodnień liniowych, odprowadzając wody z koryt do potoku: 0+128, 0+185, 0+250, 0+285 km, - przepust i urządzenia melioracyjne: - rozebranie istniejącego przepustu okularowego, z rur żelbetowych fi 80 cm, wraz z istniejącymi ściankami wlotu, wylotu i umocnień brzegu cieku, - wykonanie nowego przepustu pod koroną drogi. Przepust z rury stalowej spiralnie karbowanej, przekrój owalny, zabezpieczenie warstwą cynku o grubości min 42, przepust typ HEL COR PA 12, długość 8,00 m, powierzchnia przekroju 2,04 m2, przepust na fundamencie kruszywowym z piasku, - wykonanie nowych ścianek wlotu, wylotu i umocnień koryta cieku z elementów żelbetowych, monolitycznych, wylewanych na placu budowy, - dno cieku przed przepustem i za wykonane z kostki granitowej spoinowanej zaprawą cementową, układanie na płycie betonowej gr. 12 cm, - zasypki pisakowe i kruszynowe przepustu wzmocnione geowłókniną 500 g/m2, np. NW 40 - warstwa podwójna, pierwsza 5 cm nad zasypką przepusty, druga bezpośrednio pod warstwą odsączającą podbudowę drogi, - przepust zabezpieczony barierami systemowymi typ BPS/2 - bariero poręcz mostowa, końce bariery zakończone baranami, - wykonanie powierzchniowych odwodnień liniowych z koryt betonowych przejazdowych 60x50x15 cm, na ławach betonowych grubości 15 cm: - wodospust poprzeczny drogi 0+019 Km, długości 6,00 m, - wodospust poprzeczny drogi 0+128 Km, długości 4,00 m, - wodospust poprzeczny drogi 0+185 Km, długości 4,00 m, - wodospust poprzeczny drogi 0+250 Km, długości 4,00 m, - wodospust poprzeczny drogi 0+285 Km, długości 4,00 m, - wykonanie powierzchniowych odwodnień liniowych nawierzchni asfaltowej z koryt betonowych z kratą żeliwną, np. firmy Bielbet TC B 125, koryta 50x13x16 cm, max obciążenie 12,5 Tony, typ ciężki klasa KL B125, koryto podłączone do nowej kanalizacji deszczowej trójnikiem PCV fi 160 mm, lokalizacja odwodnień: - w ciągu drogi - 0+020 Km, długości 4,00 m, - na zjeździe do posesji - 0+017 km, długości 3,00 m, - 0+031 Km - P -wykonanie wpustu ulicznego żeliwnego, z kanalizacją z rur PCV fi 160 mm, - 0+016 - 0+073 Km - P - wykonanie koryt ściekowych trójkątnych betonowych 50 x 33 x 20 cm, na ławach betonowych z oporem - koryta odbijające wody opadowe od skraju drogi, - 0+016 - 0+073 Km - L - wykonanie ławy betonowej z oporem pod obrzeże betonowe 30 x 8 cm, na ławach betonowych z oporem - obrzeża odbijające wody opadowe od skraju drogi, - drogowe roboty ziemne, przygotowawcze - 0+000 - 0+334 Km: - geodezyjne pomiary przygotowawcze i powykonawcze, - rozebranie istniejących nawierzchni drogi: - 0+000 - 0+130 Km - nawierzchnia asfaltowa całkowicie uszkodzona, obecnie do rozbiórki nawierzchnia z podbudowy tłuczniowej, - 0+130 - 0+150 Km - nawierzchnia asfaltowa uszkodzona, z licznymi wybojami, - 0+150 - 0+334 Km - nawierzchnia asfaltowa , w stanie dostatecznym, z lokalnymi wybojami i wysadzinami od korzeni drzew, - mechaniczne rozebranie istniejącej podbudowy tłuczniowej, - mechaniczne korytowanie istniejącej podbudowy do głębokości projektowej 43 cm, celem usunięcia starej warstwy odsączającej, wyprofilowania i wyrównania podłoża gruntowego, - mechaniczne korytowanie istniejącego podłoża gruntowego na poboczach celem poszerzenia koryta drogi do projektowanych parametrów podbudowy tłuczniowej pod pobocza tłuczniowe, wyprofilowania i wyrównania podłoża gruntowego, - mechaniczny załadunek i wywóz gruntu z poszerzeń, starej podbudowy i naw. asfaltowej, - mechaniczne zagęszczanie podłoża gruntowego pod nowo zaprojektowaną konstrukcje tłuczniową drogi i zjazdów, - 0+082,5 - 0+128 Km - P - wzmocnienie skarpy gruntowej płytami betonowymi ażurowymi 60x40x10 cm, na podsypce piaskowej, - nośna konstrukcja tłuczniowa drogi i zjazdów: - ulepszenie podłoża - wykonanie warstwy odsączającej z pospółki (piasku) o grubości 10 cm, zagęszczanej mechanicznie. Grubość warstwy 10 cm, szer. 3,50 m, wg. PN-84/S-96023, BN-66/6774-01. Warstwa odsączająca spełniająca wymagania określone w normie PN-S-06102:1997 jak dla podbudowy zasadniczej. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min. 0,95, optymalnie Is min. 0,97, - nośną podbudowa tłuczniowa - warstwa dolna - podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego gatunku min II; tłuczeń 31,5/63 mm. Grubość podbudowy 15 cm, szer. 3,50 m, wg. PN-84/S-96023. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min. 0,95, optymalnie Is = 1,00, podbudowa tłuczniowa wykonana z tłucznia łamanego, zagęszczanego mechanicznie, - nośną podbudowa tłuczniowa - warstwa górna - podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego gatunku min II; tłuczeń 4 - 31,5 mm. Grubość podbudowy 10,00 cm, szer. 3,50 m, wg. PN-84/S-96023. Kruszywo o wskaźniku zagęszczenia wg. Proctora Is min. 0,95, optymalnie Is = 1,00, podbudowa tłuczniowa wykonana z tłucznia łamanego, zagęszczanego mechanicznie, - podbudowa tłuczniowa rozkładana mechanicznie równiarką lub rozkładarką, - poszczególne warstwy pospółki, tłucznia zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, - nawierzchnia asfaltowa - droga 0+000 - 0+334 Km: - wykonanie wiązania między warstwowego z emulsji asfaltowej w ilości 1,5 kg/m2, emulsja posypana frezowaną. Wiązanie na całej szerokości podbudowy tłuczniowej 3,50 m, - dwuwarstwowa nawierzchnia asfaltowa wykonana z mieszanek mineralno-asfaltowych (bitumicznych), grysowo-żwirowych 0 / 18 / 16 - warstwa asfaltowa wiążąca - grubość po zagęszczeniu 4 cm, 0 / 12 / 16 - warstwa asfaltowa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm, - warstwy rozkładane i zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, - nawierzchnia asfaltowa o stałej szerokości 3,50 [m], - nawierzchnia asfaltowa na zjazdach o szerokości dostosowanej do zjazdu, - warstwy rozkładane i zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, - pobocza: - nowe pobocza tłuczniowe o szerokości stałej 50 cm, gr. 0,06 cm, - pobocza tłuczniowe zagęszczane mechanicznie walcem stalowym, wykonane na nowej podbudowie tłuczniowej drogi, Projektowana niweleta drogi spełnia następujące warunki: - zapewnia płynność niwelety, - zapewnia powiązanie ze zjazdami i otoczeniem, - zapewnia odprowadzenie wód opadowych z nowej nawierzchni. Odwodnienie nawierzchni zostało zaprojektowane jako jednostronne, zmieniające spadek w 0+075 Km, - wody opadowe odprowadzane spadkami do potoku, odwodnień liniowych i studzienki, Informacje dodatkowe: 1. Wszystkie powyższe roboty zostały w sposób szczegółowy ujęte w przedmiarze robót. Przedmiar do wyceny (wypełnienia) przez Wykonawcę. 2. Roboty winne być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, STWiORB. 3. Wykonawca ma obowiązek okazać w stosunku do użytych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności, lub certyfikat zgodności z Polską Normą, lub aprobatę techniczną, lub świadectwo dopuszczenia do stosowania wydane przez IBDiM. 4. Wykonanie robót ma być zgodne ze sztuką budowlaną oraz zaleceniami podanymi do stosowania w STWiORB. 5. Na czas wykonywania robót budowlanych, drogę gminną należy zamykać dla ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach