Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 420418W Łojew-Samotrzask-Burakowskie na odcinku drogi powiatowej Łochów-Brzuza w kierunku miejscowości Samotrzask

Gmina Łochów ogłasza przetarg

  • Adres: 07-130 Łochów, Al. Pokoju 75
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 6437800 , fax. 25 6437880
  • Data zamieszczenia: 2014-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łochów
    Al. Pokoju 75 75
    07-130 Łochów, woj. mazowieckie
    tel. 25 6437800, fax. 25 6437880
    REGON: 71158209000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalochow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 420418W Łojew-Samotrzask-Burakowskie na odcinku drogi powiatowej Łochów-Brzuza w kierunku miejscowości Samotrzask
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej nr 420418W Łojew-Samotrzask-Burakowskie na odcinku od drogi powiatowej Łochów-Brzuza w kierunku miejscowości Samotrzask na odcinku 150 metrów (obmiar liczony będzie od krawędzi jezdni drogi powiatowej Łochów-Brzuza). 2. Stan istniejący: istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową nieulepszoną i jest w złym stanie technicznym. W nawierzchni występują koleiny i liczne ubytki. Droga obsługuje ruch kołowy i pieszy mieszkańców wsi Samotrzask oraz miejscowości przyległych. 3. Zakres robót do wykonania obejmuje: 1) oczyszczenie pasa drogowego z zarośli i krzewów, 2) wykonanie wykopów pod nawierzchnię jezdni drogi głównej i drenażu zgodnie z tabelą robót ziemnych, 3) wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie i wykopach pod drenaż, 4) wykonanie wzmocnienia podłoża pospółką 5) ułożenie geowłókniny, 6) wykonanie studni rewizyjnych drenażu, 7) ułożenie rury drenarskiej i zasypanie kruszywem łamanym, 8) wykonanie ław podkrawężnikowych na krawędzi jezdni i na krawędzi pobocza wraz z ustawieniem krawężników drogowych, 9) wykonanie utwardzenia poboczy płytami betonowymi EKO, 10) wykonanie głównych warstw podbudowy jezdni z gruntu stabilizowanego cementem i kruszywa łamanego, 11) wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, 12) oznakowanie odcinka drogi. 4. Zakres zamówienia realizowany będzie zgodnie z projektem budowlanym (załącznik nr 9 do SIWZ), Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz opisem przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, polskimi normami, załączonym projektem budowlanym. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 36 miesięcy, liczony od daty odbioru końcowego. 7. Dopuszcza się zastosowanie innych materiałów o parametrach nie gorszych niż zawarte w projekcie. 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wykonanie zamówienia musi być zgodne z przepisami obowiązującego prawa, przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodne z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 10. W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 11. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych oraz ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalochow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach