Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 3426014 relacji Mariampol - Grabnowola w gminie Głowaczów

Urząd Gminy Głowaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6231023 , fax. 048 6231217
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głowaczów
    ul. Rynek 35 35
    26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie
    tel. 048 6231023, fax. 048 6231217
    REGON: 00053473000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 3426014 relacji Mariampol - Grabnowola w gminie Głowaczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt. Przebudowa drogi gminnej nr 3426014 relacji Mariampol - Grabnowola w gminie Głowaczów. Wszystkie roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia muszą być wykonane zgadnie z dokumentacją projektowo-budowlaną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, którą stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: - Projekt budowlany i projekt wykonawczy - droga, - Projekt budowlano-wykonawczy - przyłącze oświetlenia drogowego - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, - 2 szt przedmiarów robót (droga + elektryka). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu istniejącej drogi gminnej o dł. 819,22 mb tj. od km 2+213,0 do km 3+0,32,22, położonej na działkach o nr ewidencyjnych - 938 (Mariampol), 351 (Kolonia Grabnowolska) i 155 (Dąbrówki Grabnowolskie). 3. W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi wykonanie budowy drogi łącznikowej na działkach oznaczonych nr ewidencyjnymi 128 i 325, co zostało uwzględnione w dokumentacji projektowo-budowlanej. Odcinek tej drogi łącznikowej będzie budowany w II etapie. 4. W zakres wykonania przedmiotu zamówienia wchodzi: - przebudowa istniejącej jezdni o nawierzchni utwardzonej kruszywem naturalnym, - regulacja poboczy ziemnych (obustronnych o szer. 50 cm) i skarp korpusu drogowego, - uporządkowanie systemu gromadzenia i odprowadzenia wód opadowych poprzez budowę obustronnych rowów bocznych - trapezowych, - budowa zjazdów indywidualnych - 43 szt, - przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową i budowa przepustu o średnicy 60 cm i dł. 12 mb, - budowa dwóch peronów przystankowych o dł. 20 i 23 mb, - budowa chodników o szer. 1,5 m, - budowa nawierzchni jezdni, - oznakowanie wyremontowanej drogi znakami pionowymi - 7 szt i znakami poprzecznymi poprzez malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, - przebudowa oświetlenia drogi: budowa linii napowietrznej AsXSn 2 x 35 mm2 - 261 m, montaż stanowisk słupowych krańcowych, montaż stanowisk słupowych przelotowych - 6 szt, montaż opraw sodowych 70 W - 8 szt, montaż szafy oświetleniowej - 1 szt, wykonanie uziemień. 5. W ramach budowy nawierzchni jezdni należy wykonać: mechaniczne wykonanie koryta jezdni o gł. 40 cm, dł. 827,36 m i szer. 5,2 m, profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku - 10 cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszyw łamanych (dwie warstwy) - warstwa dolna 0/63 - gr. warstwy 12 cm po zagęszczeniu, warstwa górna 0/31,5 - gr. 8 cm po zagęszczeniu, położenie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych asfaltowych - warstwa wiążąca wykonana z betonu asfaltowego 0/16 - o grubości 4 cm, warstwa ścieralna wykonana z betonu asfaltowego 0/12,8 - o grubości - 4 cm. 6. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do: - udzielenia minimum 3 lata gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i użyte do wykonania zamówienia materiały i wyroby budowlane, - wykonania dokumentacji inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i przekazania jej Zamawiającemu na minimum 1 dzień przed terminem odbioru robót. - przedmiot zamówienia należy wykonać z nowych materiałów budowlanych, na które Wykonawca dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do użytkowania na każde żądanie inspektora nadzoru oraz przekaże je Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, - po zakończeniu robót, ale przed terminem ich odbioru, należy uporządkować plac budowy i oddać go w należytym stanie, nie gorszym niż przed rozpoczęciem robót, 7. Postanowienia dotyczące dokumentacji projektowej: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacjami projektowymi i zachowaniem wskazanej przez Projektanta technologii oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, wskazaniami Zamawiającego i obowiązującymi przepisami. 2. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową i złożyć na piśmie dostrzeżone błędy lub uchybienia, które mogą mieć wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie w terminie do 3 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności. 4. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacjach projektowych (drogi i oświetlenia). 8. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu umowy: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacjami projektowymi tj. projektem budowlano-wykonawczym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowo z dokumentacjami można się zapoznać przed złożeniem oferty. Dokumentacja jest dostępna w pokoju nr 12 lub 3 w siedzibie Zamawiającego. 2) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, objętego przyszłymi robotami budowlanymi w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z warunkami realizacji tych robót. 3) Przekazanie placu budowy - będzie następować w obecności Wykonawcy, Zamawiającego i Inspektora nadzoru w terminie uzgodnionym przez strony. 4) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o okolicznościach mogących mieć wpływ na niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od dnia wystąpienia w/w okoliczności. 5) Wszystkie napotkane przewody podziemne Wykonawca winien zabezpieczyć. W przypadku ich uszkodzenia należy niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, Inspektora Nadzoru oraz inne zainteresowane podmioty oraz dokonać naprawy uszkodzeń na własny koszt. 6) Prowadzone roboty budowlane muszą odbywać się zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, ppoż., sanitarnymi i przepisami ochrony środowiska, pod nadzorem osób posiadających uprawnienia do prowadzenia robót. 7) Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być nowe oraz muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP, a także muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane ( jednolity tekst Dz. U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004r. (Dz. U. z 2004r., Nr 198, poz. 2041 z późn. zm.)oraz muszą spełniać warunki określone w ustawie z dn. 16 kwietnia 2004 r o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr. 92, poz. 881). 8) Wykonawca ma obowiązek opracowania projektu czasowej organizacji ruchu oraz zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia miejsca wykonywanych robót, dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. 9) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy zł, przed upływem składania ofert. 2. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu - wpłata przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - 57 9125 0005 0000 0374 2000 0080, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zawierać zapis art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 4. Dokument gwarancji w formie nie pieniężnej - musi zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5. Gwarancje wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy - pokój nr 3, . 8.6. Do oferty należy dołączyć kserokopię wniesionego wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, spełniają następujące warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca przedkłada: - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3.2. Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że: - wykonał co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Każda wykonana robota budowlana winna odpowiadać swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo. Zamawiający wymaga wykonania co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy, remontu dróg o wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego, każda o długości min. 819,22 mb lub 4 260 m2, 3.3. Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia Wykonawca udokumentuje, że: - posiada niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia dostępne Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami, - dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w kierowaniu robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu przewidzianych do wykonania czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Należy wykazać kierownika budowy oraz kierowników robót branży drogowej i elektrycznej oraz przedłożyć posiadane przez te osoby kwalifikacje - uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej; - kierownikiem budowy i kierownikiem robót branży drogowej może być ta sama osoba posiadająca uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami w zakresie dróg lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń. - kierownik robót elektrycznych - posiada uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 3.4. Na potwierdzenie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedkłada: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w wysokości nie mniejszej niż kwota brutto podana przez Wykonawcę w ofercie. 4. Na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą: < spełnia/nie spełnia>, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę w ofercie, których załączenie jest wymagane przez Zamawiającego zgodnie z pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje: 1. Wypełniony formularz Zamawiającego - zał. nr 1 SIWZ; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ; 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zał. nr 3 SIWZ; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 5. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. nr 4 SIWZ; 6. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zał. nr 5 SIWZ; 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 6 SIWZ; 8. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 9. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Informację o zakresie rzeczowo-finansowym robót zleconych , w przypadku nie korzystania z podwykonawców należy wpisać -NIE DOTYCZY - zał. nr 7 SIWZ . 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 12. Kosztorys ofertowy uproszczony - wypełniony przedmiar robót, który ma jedynie charakter pomocniczy przy sprawdzaniu ceny oferty. W kosztorysie należy zamieścić informację dotyczącą ceniy 1 roboczogodziny oraz zastosowanie % narzutów: kosztów pośrednich i zysku. 13. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 14. Wniesienie wadium. Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium powinna być dołączona do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach