Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 119800 - ul. Świętej Jadwigi w Lądku - Zdroju o długości 0,318 km w km 0 + 000 - 0 + 239 i 0+00 - 0 + 79

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117850 , fax. 074 8147418
  • Data zamieszczenia: 2013-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117850, fax. 074 8147418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 119800 - ul. Świętej Jadwigi w Lądku - Zdroju o długości 0,318 km w km 0 + 000 - 0 + 239 i 0+00 - 0 + 79
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 119800 - ul. Świętej Jadwigi w Lądku - Zdroju o łącznej długości 318 mb. Przebudowa w/w drogi ma na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu oraz podniesienie komfortu jej użytkowania poprzez poprawę jej odwodnienia oraz wykonanie nowej nawierzchni. 1. Przebudowa drogi gminnej nr 119800 - ul. Świętej Jadwigi polegała będzie m.in. na: - rozbiórce istniejącej nawierzchni jezdni - kostki granitowej (kostkę należy oczyścić, przewieźć i zeskładować w miejsce wskazane przez inwestora) oraz chodników - rozbiórce istniejących krawężników i wymianie na nowe - rozbiórce istniejącej podbudowy drogi - wykonaniu regulacji wysokościowej istniejących urządzeń - wykonaniu odwodnienia - wykonanie zjazdów w ul. Zamkową i Aleję Marzeń z poszerzeniem nawierzchni w kierunku Alei Marzeń - wykonaniu nowej konstrukcji jezdni i chodników oraz zjazdów: zgodnie z załączonym projektem budowlano - wykonawczym 2. Wszystkie powyższe roboty winny być ujęte w kosztorysie Wykonawcy, zgodnie z przedmiarem robót 3. Roboty winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz SIWZ i STWiORB. 4. Wykonawca ma obowiązek okazać w stosunku do użytych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności, lub certyfikat zgodności z Polską Normą, lub aprobatę techniczną, lub świadectwo dopuszczenia do stosowania. 5. Zamawiający informuje, że Wykonawca przedmiot zamówienia winien wykonać zgodnie z: 5.1. projektem budowlano-wykonawczym - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; 5.2. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ; 5.3. przedmiarem robót (jako materiałem pomocniczym) - stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium - Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 złotych (osiem tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach