Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 116812D - ul. Broniewskiego (na odcinku od ul. Długiej do przebudowanego skrzyżowania z ul. Główną-258m.

Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6414400, 6414408 , fax. (074) 6414404
  • Data zamieszczenia: 2010-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji
    ul. Armii Krajowej 35 35
    58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6414400, 6414408, fax. (074) 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 116812D - ul. Broniewskiego (na odcinku od ul. Długiej do przebudowanego skrzyżowania z ul. Główną-258m.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa drogi gminnej nr 116812D-ul Broniewskiego ( na odcinku od ul. Długiej do przebudowanego skrzyżowania z ul. Główną - 258 m). Ogólny opis zadania: Przebudowa ulicy Broniewskiego jest kontynuacją zakończonej w roku ubiegłym modernizacji skrzyżowania ulic Głównej, Kusocińskiego, Broniewskiego. Odnowa ulicy Broniewskiego zakończona została w rejonie skrzyżowania z ul. Kruczkowskiego. Zadanie polega na całkowitej rozbiórce istniejącej nawierzchni jezdni i chodników, wymianie infrastruktury podziemnej, budowie oświetlenia ulicznego a następnie wbudowanie nowej konstrukcji jezdni oraz chodników. Cała przebudowa prowadzona będzie w granicach istniejącego pasa drogowego. Niewielkiej korekcie poddana zostanie jedynie niweleta jezdni. Powiększona zostanie ilość miejsc postojowych. Dla uzyskania właściwego odwodnienia pasa drogowego kanał deszczowy zostanie poddany zabezpieczeniu rękawem ochronnym z żywic poliestrowych a jego zniszczony odcinek zostanie wymieniony. W celu poprawy funkcjonalności i bezpieczeństwa ruchu ulica zostanie wyposażona w nowe oświetlenie drogowe. Po zakończeniu remontu ulica Broniewskiego będzie stanowić jednolity pod względem stanu technicznego i wyposażenia ciąg komunikacyjny. Przewidywany zakres robót: roboty drogowe: - rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznych o grub. 6-17 cm - 5104 m2 - roboty ziemne (nasypy, wykopy) - 1250 m3 - ustawienie krawężników - 991 m - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki 18/20 - 508 m - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 o grub. 15-20 cm - 5964 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (3-warstwowo) - 2965 m2 - chodnik z płytek betonowych 50x50 cm - 1895 m2 - nawierzchnie miejsc postojowych z płyt ażurowych - 1460 m2 odwodnienie: - demontaż uszkodzonych rurociągów ? 400-500 - 67 m - montaż kanałów deszczowych ? 160÷500 - 98 m - renowacja kanałów deszczowych rękawem z żywic ? 400-500 - 201 m oświetlenie uliczne: - budowa kanalizacji kablowej - 450 m - wykonanie linii kablowych - 527 m - montaż punktów oświetleniowych - 13 szt. sieć wodociągowa: - demontaż nieczynnych rurociągów żeliwnych ? 80-200 - 319 m - montaż rurociągów PEHD ? 90-250 - 314 m W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługę w trakcie realizacji, inwentaryzację powykonawczą z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz z docelową organizacją ruchu), 2) sporządzanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) wykonanie i utrzymanie wprowadzonej tymczasowej organizacji ruchu, 4) stosowanie się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 6) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymania w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 7) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy Prawo budowlane), 8) wbudowywanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 9) przedstawienie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 10) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.) oraz zapisami w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 11) zorganizowanie i utrzymywanie w okresie trwania umowy zaplecza budowy w celu przeprowadzania rady budowy, bieżących spotkań i narad roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdik.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach