Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 109671B ulica Północna w Piątnicy

Gmina Piątnica ogłasza przetarg

  • Adres: 18-421 Piątnica Poduchowna, Stawiskowska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 162 476, , fax. 86 218 24 56
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piątnica
    Stawiskowska 53
    18-421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie
    tel. 862 162 476, , fax. 86 218 24 56
    REGON: 54229600017000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminapiatnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 109671B ulica Północna w Piątnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) Przedmiot zamówienia - Przebudowa drogi gminnej nr 109671B ulica Północna w Piątnicy: Roboty drogowe – CPV 45233123-7: 1) roboty pomiarowe – 0,300 km, 2) ścinanie drzew różnych średnic wraz z wywiezieniem drewna i karpiny – 67 szt., 3)usunięcie humusu – ok. 300 m3, 4) roboty ziemne – wykopy – ok. 940 m3, 5) roboty ziemne – nasypy – ok. 55 m3, 6) roboty rozbiórkowe – ok. 1 655 m2 nawierzchni bitumicznej i ok. 1 080 m2 innych nawierzchni oraz ok. 107 m obrzeży, 7) rozbiórka ogrodzeń działek – ok. 270 m, 8) ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem – ok. 525 m, 9) wykonanie jezdni o konstrukcji, jak niżej – ok. 1 695 m2: - warstwa wzmacniająca z mieszanki kruszywa związanej cementem – grubości 15 cm; - podbudowa z kruszyw łamanych – grubości 22 cm, - nawierzchnia z kostki betonowej polbruk grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowe grubości 5 cm, 10) wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej polbruk kolorowej, grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowe grubości 5 cm, na podbudowie z kruszyw łamanych, grubości 22 i 15 cm – ok. 400 m2, 11) wykonanie chodników z kostki betonowej polbruk szarej, grubości 6 cm, na podbudowie z kruszyw łamanych, grubości 15 cm – ok. 850 m2, 12) ustawienie oznakowania pionowego – 17 szt., 13) wykonanie oznakowania poziomego – ok. 58 m2, Przebudowa wodociągu – CPV 45231300-8: 14) roboty ziemne – ok. 374 m3, 15) ułożenie wodociągu Ø 110 mm z rur PE, PEHD – ok. 214 m, 16) ułożenie wodociągu Ø 90 mm z rur PE, PEHD – ok. 16 m, 17) przełączenie przyłączy domowych – 11 szt., Budowa kanału deszczowego – CPV 45232130-2: 18) roboty ziemne – ok. 725 m3, 19) ułożenie kanału Ø 250 mm z rur PVC – ok. 120 m, 20) ułożenie kanału Ø 200 mm z rur PVC – ok. 36 m, 21) ułożenie przykanalików Ø 160 mm z rur PVC – ok. 68 m, 22) studnie rewizyjne żelbetowe Ø 1200 mm z rur PVC – 7 szt., 23) studnie osadnikowe żelbetowe Ø 500 mm z kratami deszczowymi – szt. 14, Przebudowa telekomunikacji – CPV 45232300-5: 24) wykonanie przepustów rurą HDPE Ø 75 mm – ok. 34 m, 25) zabezpieczenie kabli rurą dwudzielną typu A 120PS – ok. 2 m, 26) wciąganie kabli w powłoce termoplastycznej, o różnych przekrojach – ok. 135 m, Przebudowa linii energetycznych nn – CPV 45231000-5: 27) ustawienie słupów żelbetowych wirowanych – 2 szt., 28) ustawienie słupów oświetleniowych – 8 szt., 29) montaż opraw oświetleniowych – 11 szt., 30) montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej o przekroju do 4x70mm2+2x25mm2 – 68 m, 31) montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej o przekroju do 50mm2 (przyłącza) – 98 m, 32) układanie kabli o masie do 3 kg/m w rurach – 97 m, 33) układanie kabli o masie do 2 kg/m w rowach – 439 m, 34) układanie kabli o masie do 1 kg/m w rowach – 136 m, 35) ułożenie rur osłonowych stalowych Ø 100 mm – ok. 74 m, 36) demontaż linii napowietrznej – ok. 40 m, 37) demontaż słupów żelbetowych – 7 szt. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w załączonym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarze robót. Zamawiający oświadcza, że przedmiar robót nie jest dokumentem podstawowym do ustalenia ceny ofertowej. Nieujęcie w wycenie jakiejkolwiek pozycji nie będzie upoważniało Wykonawcy do dochodzenia zapłaty za jej wykonanie. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawców osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.). Zgodnie z art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, podczas wykonywania przedmiotu zamówienia uwzględnione mają być wymagania osób z niepełnosprawnościami poprzez poprawienie dostępności bezpiecznego dojazdu i dojścia do posesji. B. Wymagania jakościowe i materiałowe. 1. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom polskich norm. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3. Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w przedmiarach robót, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno – użytkowym tych materiałów i urządzeń określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i zostaną zaakceptowane przez projektanta lub inspektora nadzoru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości 30 000,00 (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100) złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Piątnicy HEXABANK Spółdzielczy w Piątnicy Nr 68 8762 0009 0000 1270 9000 0070, z dopiskiem „Wadium - Nr sprawy: GPT.271.11.2020”. Wadium musi znaleźć się na w.w. rachunku przed terminem określonym w dziale X pkt 1, przy czym termin ten dotyczy daty i godziny. 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty. Dokument ten nie powinien być spięty na trwałe z ofertą – z uwagi na wymóg art. 46 ust. 1 ustawy Pzp. 7. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do dopełnienia przez Zamawiającego – oprócz przewidzianych ustawą Pzp. 8. Ustalenia dotyczące zwrotu wadium – zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (na zasadach określonych w art. 22a ust 1-6 ustawy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach