Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Boćki - etap II

Gmina Boćki ogłasza przetarg

  • Adres: 17-111 Boćki, Plac Armii Krajowej 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857319610
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boćki
    Plac Armii Krajowej 3
    17-111 Boćki, woj. podlaskie
    tel. 857319610
    REGON: 050659220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminabocki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Boćki - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) 1) Przedmiot zamówienia stanowi: Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Boćki - etap IIW ramach tego zadania zostanie wykonana:a) Przebudowa drogi gminnej Nr 108762B tj. ul. Dubieńskiej do drogi gminnej Nr 108763B tj. ul. Strażackiejb) Przebudowa drogi gminnej Nr 108763B tj. ul. Strażackiejc) Przebudowa łącznika ul. Dubieńskiej z ul. Strażacką na dz. nr ewid. 1350/6 na ciąg pieszo-jezdnyd) Rozbudowa drogi gminnej Nr 108769B tj. ul. Akacjowej w Boćkach e) Przebudowa drogi gminnej na działce nr ewid. 1649 obręb Andryjanki gm. Boćki Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania dróg gminnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania Zamówienia zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego i Warunkami Umowy, wykonać roboty budowlane i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie dla całego zakresu inwestycji jeśli będzie wymagane obowiązującymi przepisami prawa w momencie zakończenia robót budowlanych i ich odbioru.Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 8a do SWZ. Koncepcje projektowe Zamawiającego sporządzone na kopiach map do celów projektowych stanowią załączniki Nr 4 do PFU. Dokumenty zawarte w PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (tekst jednolity Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn. zmianami). Zamówienie obejmuje uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa zgód i decyzji administracyjnych oraz zezwoleń wymaganych na etapie uzyskiwania skutecznego zgłoszenia robót lub pozwolenia na budowę odpowiednio rozbudowy lub przebudowy w/w dróg i ulic wraz z niezbędną budową lub przebudową oraz zabezpieczeniem kolidujących sieci infrastruktury technicznej, a następnie wykonanie odpowiednio rozbudowy lub przebudowy na poszczególnych ulicach i drogach. Należy również zaprojektować i wykonać dla wszystkich zadań projekty stałej organizacji ruchu uwzględniających projektowane zagospodarowanie terenu uzgodnić je z Zamawiającym oraz zarządcami przyległych dróg publicznych i uzyskać ich zatwierdzenie od starosty bielskiego. Program funkcjonalno-użytkowy pozwoli określić wszystkie wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowych, a także rozbudowy i przebudowy w/w dróg w systemie „zaprojektuj-wybuduj” w zakresie jaki będzie wymagany przez obowiązujące przepisy prawne oraz Zamawiającego. Zmiany ilości lub parametrów, zawarte w Opisie ogólnym przedmiotu zamówienia, jakie mogą wystąpić w trakcie opracowywania przez Wykonawcę dokumentacji projektowej z uwzględnieniem postanowień zawartych w SWZ, PFU oraz Umowie nie będą powodowały zmiany kwoty ryczałtowej oraz przedłużenia realizacji inwestycji, za wyjątkiem zmian dotyczących wykonania dodatkowych robót (zwiększenia zakresu, rodzaju robót) nie objętych niniejszym PFU, a wprowadzonych przez Zamawiającego. Uznaje się, iż pojęcia, którymi posłużono się w PFU, takie jak „należy” bądź „powinny” lub podobne, są tożsame i mogą być używane zamiennie, a zwroty, w których zostały użyte, uznaje się za stanowiące zobowiązanie Wykonawcy. Parametry i ilości zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zawierają bezwzględne minimum robót do zaprojektowania i wykonania. Jeżeli zajdzie uzasadniona konieczność ich zmiany albo zaprojektowania i wykonania mniejszych ilości lub zmniejszenia parametrów należy uzyskać zgodę Zamawiającego. Zamówienie obejmuje również odpowiednio:a) wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi gminnej Nr 108762B tj. ul. Dubieńskiej do drogi gminnej Nr 108763B tj. ul. Strażackiej wraz z budową i ewentualną przebudową oraz zabezpieczeniem kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej na odcinku o długości około 259 mb wraz materiałami do zgłoszenia i wykonaniem tej przebudowy. Ostateczna długość zostanie określona na etapie projektowym z uwagi na projektowane wyokrąglenie załamania trasy łukami poziomymi i możliwe zmiany tej długości uzależnione od zastosowanego promienia tego łuku. Dodatkowo należy uwzględnić ewentualną przebudowę skrzyżowania ul. Dubieńskiej z ul. Strażacką i ul. Plac Armii Krajowej w celu dopasowania do istniejącej nawierzchni na skrzyżowaniu oraz dostosowania parametrów wlotu do obowiązujących warunków technicznych dla dróg.b) wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi gminnej Nr 108763B tj. ul. Strażackiej wraz z budową i ewentualną przebudową oraz zabezpieczeniem kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej na odcinku o długości około 70 mb wraz materiałami do zgłoszenia i wykonaniem tej przebudowy. Ostateczną długość należy określić na etapie projektowym z uwagi na projektowane rozwiązania odwodnienia i możliwe zmiany z tego powodu. Dodatkowo należy uwzględnić ewentualną przebudowę skrzyżowania ul. Załońską w celu dopasowania do istniejącej nawierzchni na skrzyżowaniu oraz dostosowania parametrów wlotu do obowiązujących warunków technicznych dla dróg.c) wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla przebudowy łącznika ul. Dubieńskiej z ul. Strażacką na dz. nr ewid. 1350/6 na ciąg pieszo-jezdny wraz z budową i ewentualną przebudową oraz zabezpieczeniem kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej na odcinku o długości około 54,10 mb wraz z wykonaniem tej przebudowy. Dodatkowo projektowaną nawierzchnię i zagospodarowanie terenu należy skoordynować wysokościowo z nawierzchnią przebudowywanej ulicy Dubieńskiej oraz Strażackiej oraz dostosowania parametrów wlotów do obowiązujących warunków technicznych dla dróg i rozwiązać sprawę prawidłowego odwodnienia łącznika.d) Rozbudowa drogi gminnej Nr 108769B tj. ul. Akacjowej w Boćkachwykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi gminnej wraz z budową i ewentualną przebudową oraz zabezpieczeniem kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej na odcinku o długości około 592mb wraz z wykonaniem robót na podstawie tej dokumentacji i uzyskanych ostatecznych decyzji zezwalających na ich prowadzenie. Ostateczna dokładna długość odcinka ulicy zostanie określona na etapie projektowym z uwagi na załamania trasy i możliwe zmiany tej długości uzależnione od zastosowanych rozwiązań projektowych. Dodatkowo należy uwzględnić przebudowę skrzyżowania ul. Akacjowej z drogą powiatową Nr 1697B tj. ul. Zarzecką w jej pasie drogowym, w celu dostosowania parametrów tego skrzyżowania do obowiązujących warunków technicznych dla dróg oraz planowanej stałej organizacji ruchu po zrealizowaniu inwestycji. Z uwagi na szczupłość terenu pod przyszły pas drogowy ul. Akacjowej i istniejące zagospodarowanie terenu oraz lokalizację istniejącego uzbrojenia, rozbudowa powinna zostać wykonana w zakresie jak najmniejszych wywłaszczeń pod pas drogowy, jednak z uwzględnieniem zagospodarowania terenu pasa drogowego w przyszłości, pozwalającego m.in. na budowę chodników oraz odwodnienia przekroju ulicznego itp..e) Przebudowa drogi gminnej na działce nr ewid. 1649 obręb Andryjanki gm. Boćkiwykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi gminnej wraz z budową i ewentualną przebudową oraz zabezpieczeniem kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej na odcinku o długości około 70mb wraz z wykonaniem tej przebudowy. Projektowaną nawierzchnię i zagospodarowanie terenu należy skoordynować wysokościowo z nawierzchnią przebudowywanej drogi oraz przyległymi nieruchomościami z uwzględnieniem prawidłowego odwodnienia drogi. Zamówienie obejmuje również roboty branżowe:- branża elektryczna – usunięcie kolizji z nadziemnymi i podziemnymi liniami elektroenergetycznymi oraz w razie konieczności zabezpieczenie istniejących sieci elektroenergetycznych. Na ul. Strażackiej (przy łączniku) oraz na ul. Akacjowej występują kolizje ze słupowymi liniami elektroenergetycznymi, które należy usunąć poprzez zaprojektowanie i przestawienie tych linii; nie przewiduje się budowy nowych linii oświetleniowych na ul. Strażackiej, Dubieńskiej, łączniku oraz drodze w Andryjankach;- branża telekomunikacyjna – ewentualne usunięcie kolizji lub zabezpieczenie istniejących linii telekomunikacyjnych. Na ul. Akacjowej występują też kolizje z podziemną linią światłowodową oraz podziemną linią telekomunikacyjną, należy usunąć te kolizje w uzgodnieniu i zgodnie z wytycznymi itp. zarządców tych sieci poprzez zaprojektowanie i zabezpieczenie lub przełożenie tych linii albo wykonanie ich nowych odcinków w rejonie kolizji. Na skrzyżowaniu łącznika z ul. Strażacką występuje kolizja z linią telekomunikacyjną – studzienka telekomunikacyjna na wlocie do ul. Strażackiej, którą należy również usunąć. Nie przewiduje się budowy kanałów technologicznych;- branża sanitarna – Na ul. Strażackiej, Dubieńskiej oraz Akacjowej może wystąpić konieczność budowy wpustów ulicznych lub budowa odcinka kanału deszczowego wraz z wpustami ulicznymi i przykanalikami, która wyniknie podczas projektowania odwodnienia;- nie wyklucza się, że może wystąpić konieczność usunięcia innych kolizji z istniejącym uzbrojeniem, w tym nie zainwentaryzowanym na kopiach map zasadniczych, na których opracowano koncepcje zagospodarowania terenu;2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:• opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym - załącznik nr 8a do SWZ,• projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdział II punkt 10 SWZWadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.Wymagana forma:Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki dotyczące zdolności zawodowej: Doświadczenie zawodowe: wykonanie należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej (przez jedną robotę Zamawiający rozumie zamówienie objęte jedną umową o roboty budowlane), polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi (dróg) onawierzchni asfaltowo-betonowej o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż: 1 500 000 PLN brutto (milion pięćset tysięcy złotych brutto), w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniemrodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane.Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.Ilekroć w SWZ jest mowa o „budowie, przebudowie lub rozbudowie” należy przez to rozumieć odpowiednio budowę, przebudowę lub rozbudowę w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) Kierownik budowy (co najmniej 1) – minimalne wymagania:- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności drogowej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach