Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury drogowej w Gminie Boćki

Gmina Boćki ogłasza przetarg

  • Adres: 17-111 Boćki, Plac Armii Krajowej 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857319610 , fax. 857319612
  • Data zamieszczenia: 2022-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boćki
    Plac Armii Krajowej 3
    17-111 Boćki, woj. podlaskie
    tel. 857319610, fax. 857319612
    REGON: 050659220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminabocki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury drogowej w Gminie Boćki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz przebudowie dróg gminnych:a) przebudowa odcinka drogi gminnej od drogi powiatowej Nr 1746B Boćki – Krasna Wieś do wsi Nurzec Km 2+000 – 3+162Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przebudowa drogi gminnej Nr 108767B relacji od drogi powiatowej Nr 1746B (Boćki – Krasna Wieś) do drogi powiatowej nr 1740B we wsi Nurzec, na odcinku od km 2+000 do km 3+162 na długości około 1,162kmW zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi gminnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania Zamówienia zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego i Warunkami Umowy, wykonać roboty budowlane i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie dla całego zakresu inwestycji jeśli będzie wymagane obowiązującymi przepisami prawa w momencie zakończenia robót budowlanych i ich odbioru.Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 8a do SWZDokumenty zawarte w PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (tekst jednolity Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.)Zamówienie obejmuje zamierzenie budowlane polegające na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi gminnej Nr 108767B relacji od drogi powiatowej Nr 1746B (Boćki – Krasna Wieś) do drogi powiatowej nr 1740B we wsi Nurzec, na odcinku od km 2+000 do km 3+162 na długości około 1,162km, wraz z wykonaniem tej przebudowy. Ostateczna długość zostanie określona na etapie projektowym z uwagi na projektowane wyokrąglenia załamań trasy łukami poziomymi i możliwe zmiany tej długości uzależnione od zastosowanych promieni tych łuków. Zamówienie obejmuje również ewentualną budowę kanału technologicznego, rozwiązanie odwodnienia poprzez wykonanie remontu lub budowę nowych przepustów pod zjazdami oraz pod drogą główną wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa zgód i decyzji administracyjnych na podstawie koncepcji projektowej Zamawiającego będącej załącznikiem Nr 5b do PFU, a następnie wykonanie przebudowy tego odcinka drogi gminnej. Zamówienie obejmuje również zaprojektowanie i wykonanie nowej organizacji ruchu z nowym oznakowaniem pionowym i poziomym, uwzględniającym projektowane zagospodarowanie terenu przy przebudowie powyższego odcinka drogi.b) przebudowa drogi gminnej Nr 108753B Sielc (granica gminy) - Holonki na odcinku od km 0+000 do km 1+401,00Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przebudowa drogi gminnej Nr 108753B relacji od drogi powiatowej Nr 1704B (Dołubowo – Zaminowo – Sielc – Solniki) w miejscowości Sielc do wysokości działek nr ewid. 85/4 oraz 86/5 str. lewa obręb 19 Sielc w kierunku m. Holonki, na odcinku od km 0+000 do km 1+401 na długości około 1,401km.W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi gminnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania Zamówienia zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego i Warunkami Umowy, wykonać roboty budowlane i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie dla całego zakresu inwestycji jeśli będzie wymagane obowiązującymi przepisami prawa w momencie zakończenia robót budowlanych i ich odbioru.Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 8b do SWZDokumenty zawarte w PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (tekst jednolity Dz. U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.)Zamówienie obejmuje zamierzenie budowlane polegające na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej dla przebudowy odcinka drogi gminnej Nr 108753B długości około 1401mb wraz z wykonaniem tej przebudowy. Ostateczna długość zostanie określona na etapie projektowym. Zamówienie obejmuje również ewentualną budowę kanału technologicznego, rozwiązanie odwodnienia poprzez wykonanie remontu lub budowę nowych przepustów pod zjazdami oraz pod drogą główną wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa zgód i decyzji administracyjnych na podstawie koncepcji projektowej Zamawiającego będącej załącznikiem Nr 5b do PFU, a następnie wykonanie przebudowy tego odcinka drogi gminnej. Zamówienie obejmuje również zaprojektowanie i wykonanie nowej organizacji ruchu z nowym oznakowaniem pionowym i poziomym, uwzględniającym projektowane zagospodarowanie terenu przy przebudowie powyższego odcinka drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagana forma:Wniesienie wadium w poręczeniach lub gwarancjach powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę.Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki dotyczące zdolności zawodowej: Doświadczenie zawodowe: wykonanie należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej (przez jedną robotę Zamawiający rozumie zamówienie objęte jedną umową o roboty budowlane), polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi (dróg) onawierzchni asfaltowo-betonowej o wartości każdego zamówienia nie mniejszej niż: 3 000 000 PLN brutto (trzy miliony złotych brutto), w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniemrodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane.Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.Ilekroć w SWZ jest mowa o „budowie, przebudowie lub rozbudowie” należy przez to rozumieć odpowiednio budowę, przebudowę lub rozbudowę w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) Kierownik budowy (co najmniej 1) – minimalne wymagania:- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności drogowej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach