Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 101251E na odcinku Józefów - Wola Mikorska”

Gmina Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6325211 w. 34 , fax. 446 326 854
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełchatów
    Kościuszki 13
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 6325211 w. 34, fax. 446 326 854
    REGON: 59064821500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbelchatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 101251E na odcinku Józefów - Wola Mikorska”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej nr 101251E na odcinku Józefów - Wola Mikorska Lokalizacja: dz. nr 359 obręb Adamów i dz. nr 244 obręb Józefów. Zakres prac obejmuje: a) na początkowym odcinku trasy od pkt. A do pkt D na długości 100 mb wymianę konstrukcji nawierzchni na konstrukcję wzmocnioną poprzez zastosowanie w podłożu stabilizacji gruntu cementem, Warstwa odcinająca z piasku – gr. 10 cm Dolna warstwa podbudowy z mieszanki c/p o Rm = 2,50 MP gr 15 cm Górna warstwa podbudowy z tłucznia dolomitowego o fr. 0/63 mm gr 15 cm Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W – gr. 4 cm, Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S – gr. 3 cm, b) na pozostałym odcinku o długości 600 m zaprojektowano wzmocnienie istniejącej nawierzchni dwoma warstwami z betonu asfaltowego. - naprawy cząstkowe istniejącej nawierzchni w ilości 75 kg/m2 /30% powierzchni - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W – gr. 4 cm, - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S – gr. 3 cm, Pobocza ziemne wzmocnić kruszywem dolomitowym – gr. 15 cm Rowy przydrożne na całej jego długości poddać renowacji poprzez ich oczyszczenie z krzewów, zagajników i namułu. W celu prawidłowego przepływu wód oczyścić należy przepusty pod zjazdami, a uszkodzone rury wymienić i uzupełnić – długość całkowita 156 mb Szerokość jezdni zaprojektowano na szerokość = 4,50 m, a pobocza wzmocnione o szer. 0.50 m. Prace budowlane przebiegać będą wyłącznie w granicach pasa drogowego, a jezdnia pokrywać będzie się ze śladem istniejącej. Zestawienie powierzchni: a) Powierzchnia nawierzchni jezdni asfaltobetonowej – 3150,00m2 b) Powierzchnia poboczy . - 700,00 m2 Odwodnienie odbywać się będzie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych jezdni drogi ze sprowadzeniem wód opadowych i roztopowych do istniejących rowów przydrożnych. 3.2.4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia na minimalny okres 36 miesięcy. 3.2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe, przedmiary robót, SST. 3.2.6. Przedmiar robót załączony jest pomocniczo jedynie w celu ułatwienia wyceny (stanowić może jedynie bazę do dalszych obliczeń Wykonawcy). Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak roz-poznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca szacuje cenę ofertową według własnej kalkulacji obmiarowej. 3.2.7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w każdym przypadku, kiedy opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ww. ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 3.2.8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.3. Warunek zatrudnienia: 3.3.1. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy) osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj.: czynności związane z fizycznym wykonywaniem robót ziemnych, podbudowy, nawierzchni mineralno – bitumicznych, obsługa maszyn drogowych. 3.3.2. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać w/w poziom zatrudnienia wszystkich pracowników przez cały okres realizacji zamówienia. 3.3.3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę Kierownika Budowy. 3.3.4. Szczegółowy zakres dotyczący zatrudnienia zawarty został w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wyklu-czeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1) W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp): a) Oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Wykonawcy składają oświadczenie wspólnie. b) Oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców. UWAGI do pkt 1): a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku ist-nienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświad-czeniach, o których mowa w ppkt 1 tego rozdziału. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1 lit. b tego rozdziału. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w ppkt 1 tego rozdziału, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony Formularz oferty przetargowej, wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach