Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 101046 O Żytniów - Żurawie

Gmina Rudniki ogłasza przetarg

  • Adres: 46-325 Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 35-95-072 , fax. 034 3595013
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudniki
    ul. Wojska Polskiego 12 12
    46-325 Rudniki, woj. opolskie
    tel. 034 35-95-072, fax. 034 3595013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 101046 O Żytniów - Żurawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest przebudowa drogi gminnej Nr 101046 O Żytniów Żurawie o długości 2,8165 km. Zakres robót: - roboty pomiarowe, - renowacja rowów, - rozbiórka przepustów pod zjazdami, - roboty ziemne na zjazdach, poboczach, poszerzeniu i mijankach, - wykonanie w-wy odsączającej na zjazdach, poboczach, mijankach, skrzyżowaniach, poszerzeniu, - wykonanie podbudowy tłuczniowej j.w., - wykonanie przepustów pod zjazdami, - wykonanie przepustu pod drogą w m. Żurawie, - wykonanie w-wy wiążącej na drodze, mijankach, skrzyżowaniach, poszerzeniu, - wykonanie w-wy ścieralnej na drodze, mijankach, zjazdach, skrzyzowaniach, poszerzeniu, - ułożenie korytek ściekowych typu ACO na ławie betonowej i podsypce piaskowej, - ułożenie korytek ściekowych betonowych, - wykonanie kratki ściekowej, - wykonanie przykanalika. Konstrukcja nawierzchni: A) Droga w km 0 + 000 do km 1 + 888,5 - szer. 4,0 m + obustronne pobocza utwardzone szer. 0,5 m: - 10,0 cm - istniejąca podsypka piaskowa, - 15,0 cm - istniejąca podbudowa tłuczniowa, w-wa dolna, - 10,0 cm - podbudowa tłuczniowa - w-wa górna, - 4,0 cm - w-wa wiążąca z masy bet. asf. - 4,0 cm w-wa ścieralna z masy j.w. B) Droga w km 0 + 000 do km 2 + 816,5 - szer. 4,5 m + obustronne pobocza utwardzone szer. 0,5 m: - 4,0 cm w-wa ścieralna z betonu asfaltowego 0-12,8, - 4,0 cm - w-wa wiążąca z betonu asfaltowego 0-25, Poszerzenie: - 20,0 cm - w-wa odsączająca z piasku, - 15,0 cm - dolna w-wa podbudowy tłuczniowej, - 10,0 cm - górna w-wa podbudowy tłuczniowej, - 4,0 cm - w-wa wiążąca z masy betonu asfaltowego, - 4,0 cm -w-wa ścieralna z masy betonu asfaltowego. C) Zjazdy: - 10,0 cm - wykonanie w-wy odsączającej z piasku, - 15,0 cm - wyk. podbudowy tłuczniowej - w-wa dolna, - 4,0 cm - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego. D) Mijanki: - 10,0 cm - w-wa odsączająca z piasku, - 15,0 cm - dolna w-wa podbudowy z tłucznia, - 10,0 cm - górna w-wa podbudowy z tłucznia, - 4,0 cm - w-wa wiążąca z masy bet.asf., - 4,0 cm - w-wa ścieralna z masy bet.asf. Odwodnienie skrzyżowania w m. Żytniów powierzchniowe w stronę drogi powiatowej. Wody opadowe zostaną skierowane do korytek ściekowych betonowych typu ACO i poprzez przykanalik odprowadzone do istniejącego rowu przydrożnego. W m. Żurawie bezpośrednio przez korytka ACO do rowu przydrożnego. Zamawiający nie dopuszcza do wykonania podbudowy kruszywa pochodzenia osadowego, np. wapieni, dolomitów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Odbiór robót przeprowadzony zostanie w terminie 7 dni od zgłoszenia zakończenia robót przez Wykonawcę. Wraz ze zgłoszeniem robót do odbioru Wykonawca przedkłada protokoły odbiorów robót zanikających, zaktualizowaną dokumentację powykonawczą, wyniki badań laboratoryjnych nawierzchni i podbudowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zatwierdzoną przez Starostwo Powiatowe w Oleśnie Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Mieniem w 2 egz., certyfikatów jakości, atestów, deklaracji zgodności na zastosowane materiały. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-07-28 do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka akcyjna z siedzibą w Katowicach O/Olesno, ul. Reymonta 3 46-300 Olesno Nr 96 1050 1171 1000 0023 1091 7600, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek zamawiającego jest uznana jako data wpłynięcia wadium; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w pozostałej formie należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Urzędu Gminy w Rudnikach w pokoju Nr 1 ( parter). Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania z ofertą - pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania - oraz umożliwić Zamawiającemu otrzymanie okresowej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Dokument potwierdzający wniesienie wadium stanowi załącznik do oferty lub może być załączony do ofert w osobnej kopercie i wraz z nią winien być złożony w Sekretariacie Urzędu Gminy w Rudnikach w terminie określonym dla złożenia ofert. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania ( art. 24 ust2 pkt 4 ustawy) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d) wpłynął wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy pzp: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. II Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 3 roboty podobne do przedmiotu zamówienia, tj. związane z wykonywaniem przebudowy lub budowy dróg o wartości min. 800 000 zł brutto każde. 2. Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadają minimum 1 osobę z uprawnieniami do sprawowania funkcji kierownika robót w branży drogowej. Ocena dokonywana będzie metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Sytuacja podmiotowa wykonawcy Na potwierdzenie warunku I Wykonawca złoży wraz z ofertą aktualny odpis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie z art. 22i 24 ustawy uzp, załączy także zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz składek ( lub zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności) wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II Zdolność techniczna Na potwierdzenie warunku II.1. wymagany będzie wykaż robót podobnych w zakresie budowy dróg ( minimum 3 roboty) wykonanych w ostatnich 5 latach odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie warunku II.2. należy udokumentować, że Wykonawca posiada ( dysponuje) kierownika budowy w branży drogowej, załączając jego kopie uprawnień oraz udokumentować jego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach