Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg
- Adres: 47-220 Kędzierzyn-Koźle, ul. Grunwaldzka 6
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4834981 , fax. 077 4834981
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu
ul. Grunwaldzka 6 6
47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 077 4834981, fax. 077 4834981
REGON: 53085931500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbk.gsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej na PCV w lokalach komunalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu - 2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wymiana stolarki okiennej na PCV w lokalach komunalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu
Szczegółowy zakres robót zawiera:- Pomiar otworów okiennych przed realizacją zamówienia
- Wykonanie lub zakup nowego okna
- Demontaż starego okna
- Montaż nowego okna
- Naprawę uszkodzonych tynków
- Wywóz gruzu i zdemontowanych okien na wysypisko
- Kolor ramy biały
- Profil min 3-komorowy w ramie i skrzydle
- Usztywnienie skrzydła i ramy w formie kształtownika o przekroju litery C lub o przekroju zamkniętym
- Szyby zespolone
- Okucia obwiedniowe
- Uszczelki wykonane z tworzywa EPDM lub TPS
- Współczynnik przenikania szyb max.K=1,1 (w/m2 * K)
- Izolacyjność akustyczna okien Rw=30-35 dB
- Szczelina infiltracyjna w każdym oknie zapewniająca infiltracje powietrza w granicach 0,5-1,0m3 (m*h*daPa2/3)
- W każdym oknie co najmniej jedno skrzydło rozwieralno - uchylne
- W każdym oknie mikrowentylację (rozszczelnienie narożnika)
- Szprosy wewnętrzne lub naklejane wykonać zgodnie z oknami już wcześniej zamontowanymi na danym adresie (budynku).
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia parametrów 1 sztuki dowolnie wybranego okna poprzez jego całkowity demontaż (koszt tego okna powinien być zawarty z cenie oferowanej i rozłożony równomiernie na wszystkie okna).
Wszelkie zastosowane materiały muszą posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą i być dopuszczone do stosowania w budownictwie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych; tekst jednolity z dnia 20.11.2007r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki:- Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym.
- Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
- Formularz oferty, zawierający okres gwarancji minimum 10 lat
- Wykaz okien przeznaczonych do wymiany z podziałem na administracje z uzupełnionymi cenami. Cena okien przez cały okres realizacji zamówienia nie będzie podlegała zmianom ani korektom.
- Informacje o oknach:
- Opis okien zawierających informację na temat parametrów technicznych okien wymienionych w pkt 2 specyfikacji wraz z rysunkami lub zdjęciami
- Aprobatę techniczną ITB w pełnym brzemieniu
- Certyfikat lub deklarację zgodności z aprobatą techniczną
- Certyfikat dotyczący okuć
- Certyfikat dotyczący szyb
- Awers PZH dotyczący profilu
- Informację na temat klasyfikacji ogniowej
- Oświadczenie o realizacji zadania środkami własnymi
- Oświadczenie potwierdzające kto reprezentuje firmę
- Oświadczenie z art. 22 i 24
- Zaakceptowany wzór umowy
- Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzbk.gsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa budynku biurowo-socjalnego ze zmianą geometrii dachu z płaskiego na dach wielospadowy oraz przebudowa pomieszczeń w budynku wieży ciśnień, działka nr 1/6 z k.m. 16, obręb: 0011 Krapkowice, ul. Czecha 1
Dodano: 2016-07-07 - Modernizacja świetlicy w Mikowicach
Dodano: 2016-05-12 - Modernizacja świetlicy w Mikowicach
Dodano: 2016-03-24 - Przebudowa z rozbudową Miejskiego Ośrodka Pomocy Osobom Bezdomnym i Uzależnionym w zakresie przebudowy budynku gospodarczego
Dodano: 2015-09-30 - Przebudowa lokalu użytkowego w budynku przy ul. Plebiscytowej 18 - I p. na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu.
Dodano: 2015-07-27 - Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku byłego szpitala na budynek Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodkowie
Dodano: 2015-05-20 - Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie Koźlu
Dodano: 2015-05-06 - Budowa pod klucz wraz z wyposażeniem pawilonu myśliwskiego KRYSTYNA z obiektami towarzyszącymi
Dodano: 2015-04-28 - Przebudowa pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Starych Siołkowicach przy ul. Michała 2 - Etap II
Dodano: 2015-04-15 - Remont i rozbudowa OSP w Bąkowie - dobudowa garażu wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną
Dodano: 2015-03-17