Gmina Stalowa Wola ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Wolności
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 156 433 456 , fax. 156 433 412
- Data zamieszczenia: 2019-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 156 433 456, fax. 156 433 412
REGON: 83040908600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.stalowawola.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 100933R ul. Kopernika i nr 100932R ul. Poprzecznej cz. 1 w Stalowej Woli - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Budowa drogi gminnej ul. Kopernika i ul. Poprzecznej cz. I w Stalowej Woli. Zakres robót obejmuje: - budowę drogi gminnej z kostki betonowej – 1696,0 m2, - budowę chodników i zjazdów z kostki betonowej – 770,8 m2, - budowę drogi i chodników z płyt betonowych – 541,0 m2, - wykonanie utwardzenia terenu z płyt ażurowych – 273,8 m2, - budowa kanalizacji deszczowej, - budowa oświetlenia drogowego, - przebudowa sieci elektroenergetycznej, - budowa kanalizacji teletechnicznej, - przebudowa kolidującej infrastruktury podziemnej, Zamawiający wymaga aby czynności wykonywane podczas realizacji zamówienia polegające na : robotach związanych z wykonywaniem warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych oraz na robotach związanych z budową kolektora głównego kanalizacji deszczowej były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na umowę o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) do dnia 10 kwietnia 2019 r., do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 r., poz. 1986), tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 04 1020 4913 0000 9802 0117 4663 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem „Wadium – Przebudowa drogi gminnej nr 100933R ul. Kopernika i nr 100932R ul. Poprzecznej cz. 1 w Stalowej Woli 3. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) parafowany wzór umowy; 3) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną (dokument obowiązkowy) 2. Do oferty wykonawca winien dołączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Oświadczenie RODO (zawarte w formularzu ofertowym)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie - III etap
Dodano: 2024-07-29 - "Przebudowa klatki schodowej w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12".
Dodano: 2024-07-29 - Remont i restauracja ruin zamku Kmitów w Manastercu (Zamek Sobień)
Dodano: 2024-07-29 - Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie przy ul. Składowej 5 do wymagań ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-07-29 - Remont infrastruktury drewnianej, wymiana pokryć z trzciny i elementów drewnianych na dachach chat i na wiacie edukacyjnej
Dodano: 2024-07-26 - Modernizacja obiektu dawnego składu węgla WDK w Rzeszowie - z przeznaczeniem na pomieszczenia magazynowe.
Dodano: 2024-07-25 - Przebudowa i remont części budynku Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemyślu
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich w zabytkowym budynku dworu w Roźwienicy
Dodano: 2024-07-25 - Renowacja istniejącego oraz budowa nowego placu zabaw w ramach projektu pn. „Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454”
Dodano: 2024-07-24 - Modernizacja Parku Sokoła w Dębicy
Dodano: 2024-07-24