Przetargi.pl
Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie - III etap

Sąd Okręgowy w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, Sienkiewicza 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 437 36 00
  • Data zamieszczenia: 2024-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Krośnie
    Sienkiewicza 12
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 437 36 00
    REGON: 000641762
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.so.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie - III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia został dokonany za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót pn. Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie opracowanych we wrześniu 2023 roku przez Zespół Architektów UNGEHEUER z siedzibą: 38-400 Krosno, ul. Lewakowskiego 25. - stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont pomieszczeń zlokalizowanych na poziomie poziomie +2 (pom. nr2.2, 2.3, 2.5-2.9, 2.16) i na poziomie +3 (pom. nr 3.1-3.3, 3.6, 3.7, 3.12,3.14-3.16, 3.18) w zabytkowej części budynku Sądu Okręgowego w Krośnie. Roboty w ramach niniejszego zamówienia realizowane będą na podstawie ostatecznej decyzję pozwolenia na budowę nr 149/2023 z dnia 12.09.2023 rZałączony do SWZ Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.Dodatkowe informacje, które Wykonawca musi uwzględnić: zamówienie wykonywane będzie w czynnym urzędzie, Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać pracy sądu; może wystąpić konieczność wykonywania robót uciążliwych (np. powodujących nadmierny hałas) po godzinach pracy sądu i w dni wolne od pracy (godziny pracy sądu: od 7:30 do 15:30),na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia stref, w których będzie realizowane zamówienie, w sposób ograniczający do minimum zakurzenie obszaru, w którym Zamawiający prowadzi bieżącą działalność, na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek utrzymania czystości i porządku we wszelkich pomieszczeniach, które będą użytkowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia.Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej.Jeżeli w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach zamówienia.Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach