Gmina Chełmża ogłasza przetarg
- Adres: 87-140 Chełmża, ul. Wodna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
- Data zamieszczenia: 2020-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
ul. Wodna 2
87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
REGON: 57222410000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 100527 C w miejscowości Kuczwały - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 100527 C w miejscowości Kuczwały”, którą stanowią działki oznaczone w ewidencji gruntów i budynków nr 77/2 w km od 2+833 do 3+240 w obrębie ewidencyjnym 0014 Kuczwały, Gmina Chełmża na odcinku o długości 407 mb. 2. Przedmiot zamówienia planowany jest do sfinansowania przy udziale środków pochodzących z budżetu państwa w ramach Funduszu Dróg Samorządowych oraz środków budżetu gminy. 3. Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: 1) robót pomiarowych; 2) robót ziemnych; 3) chodnika; 4) ścieżki rowerowej; 5) nawierzchni jezdni i zjazdów; 6) poszerzeń nawierzchni; 7) peronu przystankowego; 8) poboczy utwardzonych; 9) oznakowania pionowego i poziomego; 10) urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; 11) montażu lampy solarnej hybrydowej – 1 szt.; 12) regulacji istniejącego wpustu deszczowego; 13) robót wykończeniowych. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowny, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zwaną również „SIWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz: 1) dokumentacją projektową sporządzą przez firmę AS Projektowanie i Nadzory Arleta Jabłońska z siedzibą w Golubiu Dobrzyniu, ul. Marii Konopnickiej 17/10, uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez wszystkich użytkowników w tym osoby niepełnosprawne; 2) zaświadczeniem Starosty Powiatu Toruńskiego z dnia 26 sierpnia 2019 r. znak AB.6743.1103.2019.KM o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót; 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 5. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami oraz dojazdem do domów i pól; 2) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu drogi; 3) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmująca cały zakres robót), której potwierdzoną kopię złożenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu przekaże Zamawiającemu; 4) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 5) uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę; 6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 7) inne prace związane z procesem budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Części: III.- OPZ oraz w dokumentach w niej wymienionych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustaw Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – IDW).Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez wykonawcę w/w oświadczenia jeżeli w przedmiotowym postępowanie zostanie złożona tylko jedna oferta. 2. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez niego pełnomocnik. 3. Ponadto wykonawca złoży: 1) stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ – IDW, - jeśli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Infrastruktura wodociągowa wraz z modernizacją i wyposażeniem obiektów sportowych i kulturalnych
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka
Dodano: 2024-04-19 - Remont ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Konstytucji 3-go Maja w Toruniu
Dodano: 2024-04-18 - Utwardzenie powierzchni dojazdu na dz. nr ewid. 453 w Michalu
Dodano: 2024-04-18 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12m x 24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szczepanowie
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej nr 100558 C w miejscowości Grzywna-Zęgwirt II etap
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa drogi gminnej (ul. Filemonowicza) w miejscowości Łubianka
Dodano: 2024-04-16 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-04-11 - 20/PM/2024 Rozbudowa zewnętrznej naściennej i doziemnej i wewnętrznej instalacji gazu dla lokali mieszalnych nr 11, 12,14 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Gdańskiej 130 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-04-11 - Poprawa funkcjonalności Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Dodano: 2024-04-10