Przetargi.pl
Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Witkowie.

Gmina Kamień Krajeński ogłasza przetarg

  • Adres: 89-430 Kamień Krajeński, Plac Odrodzenia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 389 45 10 , fax. 52 388 63 92
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień Krajeński
    Plac Odrodzenia 3
    89-430 Kamień Krajeński, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 389 45 10, fax. 52 388 63 92
    REGON: 00052745700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mst-kamien-krajenski.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Witkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Witowie zlokalizowanej na działce nr 220, obręb Witkowo, jedn. ewidencyjna Kamień Krajeński, zgodnie z projektem budowlanym, w zakresie: a) wymiany pokrycia dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej - ok. 465 m2; b) demontażu i przekazania do utylizacji wyrobów zawierających azbest (płyty, gąsiory) – ok. 465 m2 c) docieplenia ścian budynku (ok. 356 m2) wraz z wymianą rynien (53 m) i rur spustowych (ok. 35 m) ; d) docieplenia stropu budynku – ok. 335 m2; e) wymiany stolarki okiennej drewnianej na PVC – ok. 1,85 m2; f) wymiany stolarki drzwiowej drewnianej – ok. 3,33 m2; g) wymiany zadaszeń nad wejściem do budynku - 3 szt.; h) wymiany parapetów zewnętrznych– ok. 11,60 m2; i) utwardzenia powierzchni gruntu – opaska wokół budynku – 37,10 m2; j) montażu budek lęgowych – 4 szt. k) montaż tablic informacyjnych – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 31 PZP za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. Jeżeli w SIWZ lub dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót lub innych elementach SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, parametry techniczne, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe minimalne parametry i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych od podanych. Zamawiający uzna za równoważne takie rozwiązanie, które ma tożsame lub lepsze/przewyższające parametry techniczne, jakościowe i użytkowe w stosunku do zamawianego. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie branży przewidzianej w dokumentacji – wszyscy pracownicy wykonujący roboty ogólnobudowlane będące przedmiotem zamówienia, m.in. wymiana stolarki drzwiowej, docieplenie dachu, wykonanie obróbek blacharskich, docieplenie ścian, tynkowanie i malowanie elewacji, demontaż azbestu, odbiór azbestu (pakowanie, załadunek, rozładunek), transport azbestu). Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną polską normą oraz warunkami technicznymi odbioru robót; b) wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót u Zamawiającego; c) sporządzenia kosztorysu ofertowego (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą) oraz sporządzenia i przedłożenia do zaakceptowania Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić termin wejścia na teren nieruchomości z jej właścicielem. d) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej terenu budowy przed rozpoczęciem robót i po ich ukończeniu; e) wyznaczenia osoby do kierowania budową; f) zapewnienia materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, posiadających aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie oraz uzyskania od inspektora nadzoru inwestorskiego zatwierdzenia materiałowego na wszystkie materiały przewidziane do wbudowania. W przypadku podania przez Zamawiającego nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej, Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu kompletną dokumentację oferowanego przez siebie zamiennika, aby umożliwić Zamawiającemu porównanie cech i parametrów oraz dokonania na tej podstawie rzetelnej oceny równoważności. Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia i materiały równoważne, nie mogą zakłócać funkcjonowania istniejącego systemu odprowadzania ścieków, powinny z nim bezproblemowo współdziałać. g) transportu materiałów na plac budowy oraz dostarczenia i eksploatację maszyn i urządzeń na własny koszt, h) zorganizowania i poniesienia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny, i) uzgodnienia z Zamawiającym miejsca na ustawienie zaplecza socjalno–magazynowego oraz ponoszenie wszelkich kosztów związanych z jego utrzymaniem, j) poniesienia odpowiedzialności za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie prowadzonych robót, k) oznakowania prowadzonych robót, l) zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót, m) dokonania wszelkich uzgodnień, zgłoszeń i uzyskanie pozwoleń niezbędnych na etapie prowadzenia robót budowlanych, n) ponoszenia odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom nieruchomości, na których prowadzone będą prace budowlane oraz sąsiadujących z terenem budowy. o) ponoszenia odpowiedzialności za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych; naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego – w uzgodnieniu z ich użytkownikami (administratorami), p) przedstawienia Zamawiającemu podczas odbioru końcowego komplet dokumentacji niezbędnej do odbioru, która w szczególności zawierać będzie kosztorys powykonawczy, atesty wbudowanych materiałów, certyfikaty, deklaracje zgodności (operat kolaudacyjny), q) przekazania odebranych odpadów zawierających azbest na składowisko uprawnione do przyjęcia na stałe odpadów zawierających azbest/ posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie tego rodzaju odpadów, r) przekazanie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów na składowisko, o którym mowa powyżej (kart przekazania odpadów),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). Wadium należy wnieść na zasadach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz ofertowy 2. zobowiązanie osób trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, 3. Dokument potwierdzający uprawnienie osoby/osób do złożenia oferty, jeżeli nie wynika to z odrębnych dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach