Przetargi.pl
„Modernizacja źródła ogrzewania na proekologiczne wraz z niezbędnym remontem budynku SP ZOZ – Gminnej Przychodni w Bukowcu”

Gmina Bukowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 86-122 Bukowiec, ul. Dr Fl. Ceynowy 14
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523309310
  • Data zamieszczenia: 2024-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bukowiec
    ul. Dr Fl. Ceynowy 14
    86-122 Bukowiec, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523309310
    REGON: 092350984
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bukowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja źródła ogrzewania na proekologiczne wraz z niezbędnym remontem budynku SP ZOZ – Gminnej Przychodni w Bukowcu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest zmiana sposobu użytkowania kotłowni z zapleczem na gabinet rehabilitacji z jego przebudową, rozbudową i remontem oraz infrastrukturą techniczną towarzyszącą w budynku Gminnej Przychodni Zdrowia w Bukowcu na działce nr 156/2 w miejscowości Bukowiec. Istniejący budynek Przychodni dwukondygnacyjny, podpiwniczony, z dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci 5°. Projektowana rozbudowa jednokondygnacyjna, niepodpiwniczona, z dachem jednospadowym o kącie nachylenia połaci 3°. Budynek należy do XI kategorii obiektów budowlanych. W części parteru oraz na piętrze istniejącego budynku wydzielone są lokale mieszkalne. W poziomie parteru oraz piwnicy znajdują się pomieszczenia służące do obsługi funkcji służby zdrowia.Projekt zmiany sposobu użytkowania kotłowni z zapleczem na gabinet rehabilitacji z jego przebudową, rozbudową i remontem przewiduje wykonanie następujących zmian w istniejącym budynku:- przebudowa posadzki na gruncie,- częściowe zamurowanie otworów i przejść (z bloczków gazobetonowych),- przekucia dla projektowanych otworów w istniejących ścianach,- wykonanie nowych ścian działowych z bloczków gazobetonowych,- remont istniejących ścian wewnętrznych,- docieplenie stropu,- rozbiórka istniejących schodów i wykonanie nowych schodów wewnętrznych żelbetowych,- wykonanie utwardzenia terenu z kostki betonowej,- wykonanie rozbudowy budynku o gabinet rehabilitacji,Poza tym zadanie przewiduje wymianę źródła ogrzewania z pieca węglowego na gruntową pompę ciepła o mocy 80 kW z kolektorami pionowymi wraz z wymianą całej instalacji c.o (wymiana grzejników na nowe). i c.w.u. w istniejącym budynku Przychodni Zdrowia o powierzchni użytkowej wynoszącej 849,42 m2.- wykonanie pompy ciepła,- budowa buforu o pojemności 1000 l na cele ogrzewania z trzema grzałkami o mocy 6 kW,- wykonanie rozdzielacza (obieg centralnego ogrzewania, obieg ogrzewanie podłogowe),- wymiennik c.w.u. o mocy 50 kW,- wykonanie zasobnika ciepłej wody bez wężownic o pojemności 750 litrów z grzałką o mocy 6 kW.Zakres robót obejmuje również budową instalacji fotowoltaicznej o mocy znamionowej 13,65 kWp i inne prace elektryczne m.in.- rozbudowę istniejącej rozdzielnicy „RG” – parter- instalację rozdzielnicy „RP”- instalację oświetlenia podstawowego- instalację oświetlenia awaryjnego- instalację zasilania wentylacji- instalację LAN- Instalację rozbudowy szafy RACK + instalacja nowej SZAFY RACKSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac do zrealizowania stanowi Załączniki nr 1 do SWZ, który zawiera dokumentację projektową, STWIORB. Jeżeli do Dokumentacji projektowej załączono przedmiar robót, należy traktować wyłącznie pomocniczo. Dokument ten nie stanowi podstawy do wyliczenia ceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nr rachunku: 21 8168 0007 0000 8471 2000 0003 z dopiskiem „wadium dot. postępowania RRiB.271.5.2024.BM”6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Zaleca się umieszczenie w treści dokumentu wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, adresu poczty elektronicznej, na który Zamawiający może przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wtym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy min. 100 m2 .Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek, zdefiniowany w § 3 pkt 6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2022 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225) tj. ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o budynku użyteczności publicznej - należyprzez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługipasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach