Przetargi.pl
Budowa placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz wiaty rekreacyjnej w Strzelcach Dolnych

Gmina Dobrcz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-022 Dobrcz, Długa 50
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 364 80 44 , fax. 52 364 80 32
  • Data zamieszczenia: 2024-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrcz
    Długa 50
    86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 364 80 44, fax. 52 364 80 32
    REGON: 092350659
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz wiaty rekreacyjnej w Strzelcach Dolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym – w ramach zadania pt. „Budowa placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz wiaty rekreacyjnej w Strzelcach Dolnych”1.2. Zakres prac obejmuje :Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie obiektów małej architektury w miejscu publicznym – w ramach zadania pt. „Budowa placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz wiaty rekreacyjnej w Strzelcach Dolnych” na działkach nr 136/1, 137/7 w Strzelcach Dolnych. Przedmiotowe działki znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej. Przedmiotowe działki nie znajdują się w strefie szczególnego zagrożenia powodzią. Zakresem zamówienia są następujące zamierzenia budowlane:- prace rozbiórkowe,- budowa wiaty rekreacyjnej,- montaż ławek rekreacyjnych,- montaż koszy na śmieci,- montaż stojaka na rowery,- budowa mini boiska do koszykówki,- montaż piramidy pajęczej,- montaż zjeżdżalni z domkiem i mostkiem,- montaż karuzeli integracyjnej,- montaż bujaka,- montaż huśtawki,- montaż huśtawki wagowej,- montaż rowerka fitness,- montaż orbitreka fitness,- montaż drążków z drabinkami,- wykonanie alejek spacerowych,- wykonanie utwardzenia terenu,- wykonanie nowego ogrodzenia z furtką,- wykonanie nasadzeń drzewa wysokopiennego oraz ozdobnych krzewów i roślin,- wykonanie zasiewu trawy,- tablica z regulaminem placu zabaw – treść należy uzgodnić z Zamawiającym. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji, zawierają dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączone przedmiary nie stanowią podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.1.3. Zakres zamówienia obejmuje również : - opracowanie i zatwierdzenie harmonogramu planowanych do wykonania prac, - wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi: a) dokumentacja powykonawcza, b) oświadczenie kierownika budowy, c) atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów wraz z kartami gwarancyjnymi urządzeń, d) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, e) inne niezbędne dokumenty.1.4. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów :Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania. UWAGA:Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu (inspektorowi nadzoru ) i uzyskać zgodę na ich zastosowanie.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami.UWAGA ;Obiekt dostępny dla osób niepełnosprawnych. Nie posiada progów, krawężników ani schodów stanowiących barierę dla osób na wózkach inwalidzkich. UWAGA Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania i zainstalowania przy wykonanej inwestycji tablicy informacyjnej o dofinansowaniu z w/w programu. Treść tablicy informacyjnej należy uzgodnić z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach