Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK "Saniko" Sp. z o.o.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 121 805 , fax. 544 121 804
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 4
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 121 805, fax. 544 121 804
    REGON: 91004177600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://saniko.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK "Saniko" Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojemników wykonanych z tworzywa sztucznego (PE-HD), przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych typu: a) metale i tworzywa sztuczne - 1100 l, żółty, 100 szt.; b) biodegradowalne - 240 l, brązowy, 300 szt.; c) biodegradowalne - 120 l, brązowy, 600 szt.; d) papier - 1100 l, niebieski, 200 szt.; e) komunalne - 1100 l, grafitowy, 500 szt.; f) komunalne - 240 l, grafitowy, 600 szt.; g) komunalne - 120 l, grafitowy, 1300 szt.. 2) Wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w rozdziale III pkt. 3.3 SIWZ. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy pojemników w okresie trwania umowy, każdorazowo według złożonego przez Zamawiającego zamówienia na określoną partię pojemników. 4) Termin dostawy nie może przekroczyć max. do 30 dni kalendarzowych od chwili przyjęcia pisemnego zamówienia przesłanego za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail (termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert/. 5) Wykonawca własnym środkiem transportu i na własny koszt zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do bazy technicznej. 6) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewybrania wszystkich ilości pojemników określonych w rozdziale III pkt. 1 SIWZ, przy czym minimalna ilość jaką Zamawiający zobowiązuje się wybrać stanowi 70% ilości całego zamówienia. W powyższym przypadku Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia: a) należności za niedostarczoną partię pojemników, b) odszkodowania za utracone korzyści. 7) Wykonawca na potwierdzenie, że pojemniki oferowane przez Wykonawcę spełniają parametry techniczne bezwzględnie wymagane, określone w rozdziale III pkt. 3, załączy do oferty wypełniony „Formularz parametrów technicznych pojemników”, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. 8) Pojemniki będące przedmiotem zamówienia objęte zostaną min. 12-miesięcznym i max. 24-miesięcznym okresem gwarancji /okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto bankowe Zamawiającego nr 84 1540 1069 2001 8700 2743 0001 podając tytuł na przelewie: Przetarg - wadium dostawa pojemników na odpady nr sprawy BZ/ZP.09/13/05/20. 4) Wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 9.2 ppkt. 2-5 SIWZ, powinno jako beneficjenta wskazywać: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek 5) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 9.3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 6) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do jego wystawienia, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (.zip). 7) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy. 2) Formularz cenowy. 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (jeśli dotyczy). 4) Wypełniony formularz parametrów technicznych. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 6) Atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny dla pojemników objętych przedmiotem zamówienia. 7) Certyfikat wydany przez uprawnioną do certyfikowania jednostkę potwierdzającą zgodność produktów z wymaganiami technicznymi norm PN-EN 840, dla pojemników objętych przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach