Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku

PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Komunalna 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54/412 18 05 , fax. 54/ 412 18 04
  • Data zamieszczenia: 2023-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Komunalna 4
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54/412 18 05, fax. 54/ 412 18 04
    REGON: 910041776
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.saniko.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojemników wykonanych z tworzywa sztucznego (PE-HD), przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych i selektywnych typu:1. metale i tworzywa sztuczne, 1 100 l, kolor żółty, 100 szt.2. papier, 1 100 l, kolor niebieski, 200 szt.3. komunalne, 1 100 l, kolor antracyt lub grafit, 500 szt.4. komunalne, 660 l, kolor antracyt lub grafit, 100 szt.5. komunalne, 120 l, kolor antracyt lub grafit, 1 500 szt.6. biodegradowalne, 120 l, kolor brązowy, 600 szt.7. biodegradowalne, 240 l, kolor brązowy, 600 szt.8. komunalne, 240 l, kolor antracyt/grafit, 800 szt.9. papier, 240 l, kolor niebieski, 100 szt.10. metale i tworzywa sztuczne, 240 l, kolor żółty, 100 szt.11. szkło, 240 l, kolor zielony, 100 szt.2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek, zwana dalej: „baza techniczna”.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki i wymagania techniczne, które winny spełniać pojemniki objęte przedmiotem zamówienia, określa Rozdział VI SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:− pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Ochrony Środowiska S.A. /Włocławek, numer rachunku: 40 1540 1069 2106 8700 2743 0005, w tytule przelewu wpisując: „Wadium w postępowaniu na dostawę pojemników z tworzywa sztucznego na odpady”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);− gwarancjach bankowych;− gwarancjach ubezpieczeniowych;− poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw zrealizował dostawy pojemników z tworzywa sztucznego PE-HD na odpady w minimalnych ilościach:- 120 litrów - 4000 sztuk,- 240 litrów - 3000 sztuk,- 1100 litrów - 1000 sztuk.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach