Przetargi.pl
Remont budynku (elewacja frontowa, docieplenie ściany podwórzowej i szczytów, instalacja elektryczna, malowanie klatki schodowej)

Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Bolesława Krzywoustego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 304 51 71 , fax. 52 304 51 80
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o.
    ul. Bolesława Krzywoustego
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 304 51 71, fax. 52 304 51 80
    REGON: 93161015000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku (elewacja frontowa, docieplenie ściany podwórzowej i szczytów, instalacja elektryczna, malowanie klatki schodowej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, położonego w Nakle nad Notecią przy ul. Długiej 21: - docieplenie elewacji tylnej i elewacji szczytowych, - renowacja elewacji frontowej, - instalacja elektryczna, - malowanie klatki schodowej; zgodnie z załączoną dokumentacją: projektem budowlanym, kosztorysami ofertowymi i przedmiarami oraz spoecyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Opis techniczny nieruchomości: Budynek murowany, 2 kondygnacyjny z poddaszem użytkowym, podpiwniczony. Powierzchnia użytkowa 199,05 m2, kubatura budynku 1.275,0 m3. Budynek znajduje się w strefie ochrony „B” konserwatorskiej, obejmującej zabytkowy zespół zabudowy miejskiej. Planowany zakres remontów: • ustawienie rusztowań, przygotowanie podłoża, • sklamrowanie pęknięć ścian, • ocieplenie elewacji tylnej i elewacji szczytowych styropianem grafitowym, gr. 17 cm, • renowacja elewacji frontowej, • malowanie elewacji farbami silikatowymi, • wymiana oświetlenia na klatce schodowej, • remont klatki schodowej. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: projekt budowlany wraz z załącznikami, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót budowlanych, wszelkie opinie i uzgodnienia (w tym Opinia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy oraz Decyzja Starosty Nakielskiego), udzielone przez Zamawiającego odpowiedzi na zadane pytania przez Wykonawców w trakcie prowadzenie procedury wyłonienia Wykonawcy do udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy Pzp. Uwagi i opisy zamieszczone w części rysunkowej stanowią integralną część projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211634-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII pkt 3 lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione zgodnie ze wskazaniem w pkt. 1. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Na ofertę składają się: 1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp, 2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, 3) w zakresie doświadczenia – przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzi spełnianie warunku określonego przez Zamawiającego, 4) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach