Gmina Szczaniec ogłasza przetarg
- Adres: 66-225 Szczaniec, Herbowa
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
- Data zamieszczenia: 2020-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczaniec
Herbowa 30
66-225 Szczaniec, woj. lubuskie
tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
REGON: 97077051100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczaniec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 005710F w miejscowości Myszęcin w formule zaprojektuj i wybuduj. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przebudowa drogi gminnej w miejscowości Myszęcin wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi ( w tym wykonanie dokumentacji projektowych, uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych zgód, decyzji, pozwoleń, dokonanie zgłoszenia robót do właściwego organu ) oraz obejmuje: Przebudowę drogi gminnej Nr 005710F w miejscowości Myszęcin w zakresie budowy chodnika w ciągu drogi, w miejscach gdzie tego chodnika brak. Obecnie droga stanowi trakt komunikacyjny o utwardzonym asfaltem pasie ruchu o szerokości 6 -7 m. W niewielkiej części już zostały wybudowane chodniki, w pozostałej części drogi ruch pieszych odbywa się gruntowym poboczem. Ruch pieszych skierowany jest z obrzeży miejscowości do centrum. Dokumentacja – Program Funkcjonalno– Użytkowy obejmuje budowę chodnika o szerokości 1,5m z podjazdami do posesji z kostki polbruk, wyznaczenie i oznakowanie przejść dla pieszych, budowę zatoki przystankowej i parkingu przy kościele. • Klasa drogi D • Długość realizowanej inwestycji 1040 m • Szerokość chodnika 1,5 m Roboty budowlane obejmują ułożenie krawężników i obrzeży, wykonanie nawierzchni z kostki polbruk oraz nawierzchni na ciągach jezdnych i parkingach z kostki brukowej przepuszczalnej. Zakres inwestycji przewiduje opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej, uzyskanie skutecznego zgłoszenia do starosty oraz opracowanie i zatwierdzenie organizacji ruchu. Załączony przedmiar składa się z 2 opracowań, które stanowią materiał pomocniczy do określenia ceny oferty, z zastrzeżeniem, że poz. 10. 47 Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym, która nie obejmuje Wykonawcy i tej poz. nie należy brać pod uwagę przy określaniu ceny. Termin wykonania robót: • 50% wartości zadania do 16 listopada 2020r. z zapłatą za wykonaną część do 14 grudnia 2020r. • 50% wartości zadania do 15 maja 2021r. z zapłatą za wykonaną część do 15 czerwca 2021r. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz zbudować i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.(jeśli wymagane) Zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. Dokumenty zawarte w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.). Wykonawca uzyska w imieniu zamawiającego niezbędne uzgodnienia, zatwierdzenia, pozwolenia, zezwolenia i decyzje administracyjne. Wszystkie materiały, informacje i dokumenty, które Zamawiający posiada i udostępnia w PFU jako załączniki Wykonawca otrzymuje w celach poglądowych i może je wykorzystać oraz interpretować na własne ryzyko. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej "PFU") stanowiącym załącznik do OPZ. Wykonawca musi mieć świadomość, że rodzaje robót opisane w PFU są orientacyjne i poglądowe i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej (wynikającej z uzyskanych decyzji, opinii i uzgodnień oraz zastosowanych rozwiązań projektowych). Szczegółowe rozwiązania dotyczące robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe, 4. Wymagania techniczne są wartościami, które Wykonawca powinien spełnić z zastrzeżeniem, że zaprojektowane i wybudowane elementy powinny odpowiadać wymaganiom wynikającym z ich usytuowania i przeznaczenia w szczególności powinny być dostosowane do wymagań bezpieczeństwa ruchu na drodze oraz istniejących warunków terenowych. Na każde odstępstwo od wymienionych w PFU wymagań Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy takiego uzgodnienia. Zmiany ilości lub parametrów, zawarte w opisie ogólnym Zamówienia, jakie mogą wystąpić w trakcie opracowania projektu oraz jakie wynikną z optymalizacji przyjętych rozwiązań nie będą powodowały zmiany zaakceptowanej kwoty umownej. 5. Wykonawca zrealizuje wszystkie roboty na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, SIWZ oraz wymagań PFU. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wymagane wadium 10.000,00 zł .
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 6). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice”
Dodano: 2024-04-19 - „Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię”
Dodano: 2024-04-19 - Budowa instalacji klimatyzacji i prace remontowo-renowacyjne toalet w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
Dodano: 2024-04-16 - Budowa drogi leśnej DP-18 - ETAP II
Dodano: 2024-04-15 - Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Pszczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja sali wiejskiej w Maszewie
Dodano: 2024-04-09 - Remont ulic:Królowej Jadwigi, Zygmunta Starego i Jagiellońskiej na Osiedlu Jagiellonów we Wschowie.
Dodano: 2024-04-05 - Remont sal dydaktycznych w budynkach CKZiU przy ul. Armii Krajowej 75 i Piaskowej 53-zalecenia SANEPID
Dodano: 2024-04-05 - Budowa, przebudowa dróg gminnych w Gubinie dla poprawy dostępności komunikacyjnej.
Dodano: 2024-04-04