Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 38/1 w miejscowości Świerczewo

Gmina Nowogard ogłasza przetarg

  • Adres: 72200 Nowogard, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913 926 200, , fax. 913 926 206
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogard
    Plac Wolności 1
    72200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913 926 200, , fax. 913 926 206
    REGON: 81168427800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej na dz. nr 38/1 w miejscowości Świerczewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej dz. nr 38/1 w miejscowości Świerczewo. Przebudowie podlegać będą dwa odcinki dróg gminnych (korekty przebiegów i konstrukcji) z których odcinek pierwszy przewiduje się przebudować na długości 45,50 m natomiast drugi na długości 39,27 m. W ramach przebudowy tych odcinków przewiduje się także przebudowę istniejącego chodnika i zjazdu (w kierunku nieruchomości 97/22) jak również budowę zatoki postojowej oraz poszerzeń na łukach. Roboty budowlane obejmują m.in. przebudowę: DROGI Odcinek 1 przebudowywanej drogi o długości 45,50 m posiadać będzie początek w osi przebudowywanej drogi powiatowej 4160Z (na łuku) przy czym na początkowym odcinku (długości 10,89 m) uwzględniony on został w odrębnej dokumentacji dotyczącej przebudowy drogi powiatowej. Koniec przebudowywanego odcinka 1 przewiduje się za łukiem poziomym w rejonie kościoła. Droga na początkowym odcinku posiadać będzie szerokość nominalną wynoszącą 6,00 m (powiększoną w rejonie włączenia do drogi powiatowej) natomiast na końcu przebudowy zawężona będzie do 4,50 m. W ciągu przebudowywanego odcinka przewiduje się zlokalizowanie dwóch łuków poziomych o promieniach R=17m i R=15m. Krawędzie przebudowywanego włączenia do drogi powiatowej przewiduje się wyokrąglić łukami o promieniach R=5m. Przebudowywany odcinek 2 drogi gminnej posiadać będzie początek w osi przebudowywanej (wg. odrębnej dokumentacji) drogi powiatowej 4160Z przy czym początkowy odcinek (na długości 4,65 m) objęty jest przebudową ujętą w odrębnej dokumentacji (dotyczącej przebudowy drogi powiatowej). Całkowita długość przebudowywanego odcinka drogi wyniesie 39,27 m. Odcinek drogi posiadać będzie szerokość nominalną wynoszącą 6,00 m która będzie poszerzona na łuku i w rejonie włączenia do drogi powiatowej. W planie przewiduje się zlokalizowanie jednego łuku poziomego o promieniu R=9 m. Krawędzie przebudowywanego włączenia do drogi powiatowej przewiduje się wyokrąglić łukami o promieniach R=4m i R= 8m (na poszerzeniu R=12 m). Całkowita powierzchnia przebudowywanych odcinków dróg wyniesie ok. 400 m2, w tym odcinka 1 – ok. 178 m2, odcinka 2 – ok. 222 m2. ZATOKI Budowę zatoki postojowej planuje się zlokalizować w ciągu odcinka 2. Zatoka posiadać będzie szerokość wynoszącą 3,00m i dostosowana będzie geometrycznie do przebudowywanych jezdni. Powierzchnia zatoki postojowej wyniesie ok. 71 m2. POSZERZENIA Poszerzenia drogi przewiduje się zlokalizować po dwóch wewnętrznych krawędziach łuków oraz w rejonie włączenia odcinka 2 do drogi powiatowej. Powierzchnia poszerzeń wyniesie ok. 29 m2. CHODNIKA Planuje się zlokalizować dwa odcinki, z których pierwszy przebiegać będzie wzdłuż odcinka 1 (chodnik w początkowym odcinku odsunięty, później przy jezdni) natomiast drugi przebiegać będzie wzdłuż zatoki postojowej. Odcinek pierwszy posiadać będzie na początkowym odcinku szerokość 2,00 m (chodnik odsunięty), później w rejonie połączenia z jezdnią posiadać będzie lokalnie maksymalną szerokość wynoszącą 2,87 m która następnie będzie się zmniejszała do 1,50 m (dowiązanie do istniejącego chodnika i ogrodzenia). Chodnik wzdłuż odcinka 2 posiadać będzie szerokość 3,00 m (z lokalnym zawężeniem przy wiacie przystankowej). Powierzchnia przebudowywanego chodnika wyniesie ok. 130 m2. ZJAZDU Zjazd do działki 97/22 posiadać będzie jezdnię o szerokości 6,00 m. Krawędź połączenia z drogą gminną przewiduje się wyokrąglić łukiem o promieniu R=3 m. Powierzchnia przebudowywanych zjazdów wyniesie ok. 110 m2 Informacje na temat szczegółowego określenia zakresu przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót, projekcie budowlanym oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 9 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a tym samym jej integralną część. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej: a) opracowanie harmonogramu realizacji robót budowlanych. b) przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót, c) wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację. d) uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót oraz odtworzenia trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robot drogowych. e) prowadzenia dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. f) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. g) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; wyniki badań podlegają akceptacji przez Zamawiającego lub działającego w jego imieniu Inspektora Nadzoru. h) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia w 2 egz. Operatu kolaudacyjnego, który zawierać powinien: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokoły przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów i badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, badania mieszanki mineralno-asfaltowej, sprawozdanie technicznej Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu robót zgodnie z przepisami. II. Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem realizowanej inwestycji w użytkowanie (jeśli zajdzie konieczność)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Potwierdzeniem wniesienia wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty (ksero oryginału dokumentu). 2. Wadium może być wnoszone: - w pieniądzu – przelewem na konto: 68 1240 3884 1111 0000 4209 2441 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Urzędu Miejskiego, pl. Wolności 1, 72-200 Nowogard.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach