Gmina Ostaszewo ogłasza przetarg
- Adres: 82-112 Ostaszewo, Ostaszewo 74
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2471328 , fax. 055 2471318
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostaszewo
Ostaszewo 74 74
82-112 Ostaszewo, woj. pomorskie
tel. 055 2471328, fax. 055 2471318
REGON: 17074790000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Piaskowiec na odcinku 311 mb. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Piaskowiec poprzez utwardzenie nawierzchni płytami jomb w układzie śladowym na odcinku 311 mb. Zakres zamówienia obejmuje: - Profilowanie istniejącej drogi gruntowej - Korytowanie - Podsypka piaskowa - Układanie nawierzchni z płyt jomb - Uzupełnienie wolnych przestrzeni miedzy płytami oraz inne koszty związane z realizacją zamówienia nieujęte w przedmiarze robót.Roboty powinny być wykonywane zgodnie z przedmiarem robót , SIWZ oraz załączonymi dokumentami. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia umowy na roboty dodatkowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki udziału postępowaniu /art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych / tj. Wykonawcy, którzy: 5.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.2. SIWZ 5.2 posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, a w szczególności ; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. zrealizowanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.3. SIWZ b. dysponowanie kierownikiem budowy. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. 6,5 i 6,6 SIWZ 5.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów Przy ocenie spełnienia warunków udziału o których mowa w pkt 5.2. a i 5.2 .b SIWZ przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu: Potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Oświadczenia wynikające z art. 22 i 25 ustawy Prawo zamówień publicznych. -wzór oświadczeń - ZAŁ. NR 2 do SIWZ 6.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie -wzór wykazu - ZAŁ. NR 3 do SIWZ; Uwaga: a) W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w punkcie 5.2)a. SIWZ. b) Do robót wymienionych w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie . 6.4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 6.5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) W wykazie należy wymienić osobę wyznaczoną do kierowania budową, potwierdzając spełnienie warunku podanego w punkcie 5.2.b SIWZ 6.6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w punkcie 5.2) b. SIWZ dla osoby wskazanej na kierownika budowy w wykazie osób, o którym mowa w pkt. 6.5. SIWZ należy złożyć z ofertą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby samorządu zawodowego. b) potwierdzenia spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ. 6.7. Polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. 6.8. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) W wykazie podmiotów należ wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za Zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie przez ustanowionego przez nich pełnomocnika. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenia i dokumenty składa i podpisuj osobno każdy z Wykonawców . UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. (UWAGI) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym musza być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostaszewo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy 11 Listopada
Dodano: 2016-07-27 - Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na robotach brukarskich wraz z odwodnieniem parkingu przy ulicy Kościerskiej w Skarszewach
Dodano: 2016-05-11 - Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Tępcz
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Kętrzyno
Dodano: 2016-04-15 - Budowa drogi do przepompowni ścieków na działce nr 45/4 przy ul. Kaszubskiej w Słupsku
Dodano: 2016-04-01 - Przebudowa dróg wewnętrznych dojazdowych na działkach nr 35/20, 35/21 i 35/24 oraz budowa miejsc postojowych pomiędzy blokami Ogrodowa 3a i 12 i przy bloku Ogrodowa 3 w m. Czarne - I ETAP
Dodano: 2016-03-15 - Budowa zachodniego odcinka drogi ulicy Sztormowej w Jastarni
Dodano: 2016-01-29 - Modernizacja drogi gminnej w Szymankowie w gminie Lichnowy
Dodano: 2015-09-29 - Remont drogi leśnej w leśnictwie Chmieleniec
Dodano: 2015-09-10 - Remont drogi leśnej w leśnictwie Chmieleniec
Dodano: 2015-08-10