Przetargi.pl
ZAKUP GRYSU 2,0 - 6,3 mm WRAZ Z DOSTAWĄ W ILOŚCI 200,0 MG

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Morska 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2472235 , fax. 055 2472235
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Morska 1 1
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 055 2472235, fax. 055 2472235
    REGON: 17081824300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP GRYSU 2,0 - 6,3 mm WRAZ Z DOSTAWĄ W ILOŚCI 200,0 MG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na: Zakup grysu 2,0- 6,3 mm wraz z dostawą w ilości 200,0 Mg 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup grysów 2,0 - 6,3 mm wraz z dostawą we wskazane miejsce z przeznaczeniem do remontu dróg powiatowych, według warunków technicznych IBDiM , zeszyt nr 48 w ilości 200,0 Mg. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieodebrania ilości zamówionych grysów do 40% zamówienia. 3.Grysy powinny posiadać aktualny atest higieniczny PZH oraz aktualną kompletną aprobatę techniczną IBDiM ważną na okres realizacji zamówienia wraz z aktualnymi wynikami badań laboratoryjnych wykonanymi przez IBDiM. 4.Do każdej partii zamówionych grysów powinna być dołączona deklaracja zgodności wyrobu budowlanego z aprobatami IBDiM. 5.Cena grysów musi uwzględniać cenę transportu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art.22ust.1upzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 upzp.2. Posiadają uprawnienia do określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a) podmiot jest zarejestrowany zgodnie z wymaganiami ustawowymi i zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia .3. Wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich lat co najmniej 2 dostawy o podobnym charakterze .4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 7.1.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem lub oryginały): 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu (art. 44 ustawy pzp), zgodne z treścią Formularza 3.1. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2.Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem lub oryginały): 8.2.1. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w ppkt. a) i b) oraz wymienione w zdaniu powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin złożenia takiego oświadczenia być właściwy do ważności dokumentów określonej powyżej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w pkt 8.1. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 8.5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowydworgdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach