Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej - ulica Cmentarna w Gidlach, etap II

Gmina Gidle ogłasza przetarg

  • Adres: 97-540 Gidle, ul. Pławińska 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 034 3272027 , fax. 034 3272111
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gidle
    ul. Pławińska 22 22
    97-540 Gidle
    tel. 034 3272027, fax. 034 3272111
    REGON: 15139867500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej - ulica Cmentarna w Gidlach, etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej - ul. Cmentarnej w Gidlach na odcinku 480mb, polegająca na wzmocnieniu istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca o grub. 4cm), poszerzeniu jezdni do szerokości 7m oraz wykonaniu chodnika na powierzchni 470m2 Zakres robót obejmuje m.in.: - roboty rozbiórkowe (rozebranie krawężników, chodników); - poszerzenie jezdni do 7m na odcinku o długości 455m; - ułożenie krawężników betonowych o wym. 15x30cm po obu stronach jezdni; - wykonanie warstwy wiążącej asfaltowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych o grubości po zagęszczeniu 4cm; - wykonanie chodnika o powierzchni 470m2 z kostki betonowej o grub. 6cm oraz zjazdów z kostki o grub. 8cm - powierzchnia zjazdów 140m2; - wykonanie odwodnienia z rur PVC o fi=160mm, długość 14m wraz z dwoma studzienkami ściekowymi o fi=500mm. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonywania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót) stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Materiały użyte do realizacji zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.). Na wbudowane materiały wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskiej Normy, aprobaty technicznej, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję lokalną terenu budowy. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: prowadzą działalność gospodarczą w oparciu o przepisy ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 155 poz. 1095 z późn. zm.). 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują lub będą dysponować osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej; b) wykonali w ostatnich 5 latach, licząc wstecz od daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu. Za roboty takie uznane zostaną prace polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg o powierzchni min.: 3000m2 i wartości nie mniejszej niż 250.000,00zł brutto; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 350.000,00zł. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, t.j.: nie zalegający z podatkami i opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne; 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego: spełnia-niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym pkt III.2) ust. 1.1 i 1.4), składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 3.2 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym pkt III 2) ust. 1.2) należy złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszym pkt III.2) ust. 1.3), należy złożyć następujący dokument: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.4 W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w niniejszym pkt III.2) ust. 3.1 lit. a i lit. b, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie) podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników oraz zawierające co najmniej: - wskazanie postępowania, którego dotyczy; - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazw z określeniem adresu siedziby; - wskazanie ustanowionego Wykonawcy-pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gidle.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach