Przetargi.pl
ZAKUP Z DOSTAWĄ SAMOCHODU DOSTAWCZEGO O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ DO 3,5 TONY ORAZ SAMOCHODU OSOBOWEGO KOMBI

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Poznańska 141 141
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy
    ul. Poznańska 141 141 141
    18-400 Łomża
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP Z DOSTAWĄ SAMOCHODU DOSTAWCZEGO O DOPUSZCZALNEJ MASIE CAŁKOWITEJ DO 3,5 TONY ORAZ SAMOCHODU OSOBOWEGO KOMBI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą samochodu dostawczego (zabudowa skrzyniowa) o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony sztuk 1 oraz samochód osobowy kombi sztuk 1. Samochody muszą spełniać następujące wymagania: A) samochód osobowy: 1. 5-cio osobowy 2. rok produkcji 2009, 3. wersja kombi, 5 drzwi, 4. klimatyzacja manualna, 5. ABS z EBD, 6. poduszka kierowcy i pasażera, 7. poduszki boczne, kurtyny powietrzne, 8. pasy bezpieczeństwa z czujnikiem obecności dla foteli przednich, 9. regulacja wysokości przednich pasów bezpieczeństwa oraz wszystkich zagłówków, 10. centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, 11. zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia, 12. stalowe obręcze kół z oponami minimum 195/65 R15, 13. dodatkowe światło stop, 14. immobiliser, 15. zapasowe koło dojazdowe, 16. roleta zasłaniająca część bagażową, 17. radio MP3 sterowane w kole kierownicy, 18. wspomaganie układu kierowniczego, 19. lusterka sterowane elektrycznie i podgrzewane, 20. szyby przednie sterowane elektrycznie, 21. kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach, 22. regulowany fotel kierowcy na wysokość, 23. komputer pokładowy, 24. manualna skrzynia biegów, 25. składana oraz dzielona tylna kanapa, 26. podłokietnik dla kierowcy, 27. relingi dachowe, 28. hamulce przód/tył - tarczowe, 29. minimalny rozstaw osi 2650, 30. skrzynia biegów mechaniczna 5 biegowa, 31. maksymalna pojemność zbiornika paliwa 60l, 32. gwarancja na silnik 7lat/150000km, 33. minimum 10 lat na perforację nadwozia, 34. silnik diesela, 35. maksymalna pojemność skokowa silnika 1600 cm3, 36. minimalna moc silnika 115 KM, 37. przeglądy samochodu co 20tys. km. 38. auto alarm, 39. czujniki cofania, 40. kolor szary, lakier metalizowany, B) samochód dostawczy skrzyniowy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony: 1. wymiary wewnętrzne skrzyni 3300x1850x400 mm, 2. rama pośrednia stalowa - cynkowana ogniowo, 3. podłoga z płyty antypoślizgowej grubości 15 mm, 4. burty aluminiowe anodowane o wysokości 400 mm, 5. słupek tylny i przedni stały, 6. błotniki kół tylnych z osłonami p/błotnymi, 7. wspomaganie układu kierowniczego, 8. regulacja wysokości kolumny kierowniczej, 9. minimalna pojemność silnika 2800 cm3), 10. silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem, 11. skrzynia biegów mechaniczna 5 biegowa, 12. układ napędowy na koła tylne, 13. na osi tylnej koła bliźniacze, 14. minimalna moc silnika 125KM, 15. minimalny promień skrętu 5,20 m, 16. maksymalna ładowność 1500 kg, 17. kabina trzy osobowa, 18. kolor kabiny biały, 19. alarm. 20. fabrycznie nowy rok produkcji 2008 lub 2009.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24.ustawy. 5) Spełniają i przyjmują warunki zawarte w SIWZ oraz we wzorze umowy. - Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. 6.1 SIWZ. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 2. Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest spełniać i akceptować warunki niniejszej SIWZ - pod rygorem odrzucenia oferty, a w szczególności: 1)Wypełnić druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku, załączonego przez Zamawiającego - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Dołączyć wszystkie dokumenty wyszczególnione w pkt.6 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.5.1 SIWZ, Wykonawca składa następujące dokumenty ; a) Wypełnioną ofertę sporządzoną wg załącznika nr 1 do SWIZ b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ); c) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia i przyjmuje warunki określone w specyfikacji i wzorze umowy ( załącznik nr 3) W celu potwierdzenia warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; Uwaga: Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r.,Nr 87, poz. 605 i Dz. U. z 2008 r., Nr 87, poz. 605 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgkim.lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach