Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej - ul. Łączna w Lubaniu

Burmistrz Miasta Lubań ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. 7 Dywizji 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6464400 , fax. 075 6464405
  • Data zamieszczenia: 2015-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Lubań
    ul. 7 Dywizji 14 14
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6464400, fax. 075 6464405
    REGON: 00052606700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej - ul. Łączna w Lubaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest remont ul. Łącznej w Lubaniu. Zakres remontu obejmuje m.in.: - Rozbiórkę asfaltowej, bazaltowej i betonowej nawierzchni istniejących chodników, zjazdów i dróg - Rozbiórkę krawężników drogowych - Wykonanie koryta na szerokości istniejących chodników, zjazdów i dróg, - Ustawienie na ławie betonowej krawężników drogowych oraz obrzeży chodnikowych - Mechaniczne zagęszczenie podłoża, - Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 i 15 cm - Wykonanie podbudowy z tłucznia bazaltowego grubości 15 i 20 cm. - Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej typu Polbruk grubości 6 i 8 cm oraz nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 7 i 5 cm. UWAGA!!! Dokumentacja rysunkowa stanowi integralną część powyższego opisu technicznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacja do zgłoszenia robót budowlanych Załącznik nr 3 do SIWZ Zakres obmiarowy remontu. Następujące dokumenty będą uważane, odczytywane i interpretowane jako integralna część umowy, według następującego pierwszeństwa: 1) umowa, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 3) Dokumentacja do zgłoszenia robót budowlanych 4) Formularz Oferty, 5) Inne dokumenty będące częścią umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-luban.dolnyslask.pl/index.php?idmp=23&r=r
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach