Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2015-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
ul. Władysława Łokietka 6 6
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DRÓG W MIEJSCOWOŚCIACH Chróstnik, Obora, Raszówka, Buczynka, Gorzelin, Niemstów, Ustronie, Szklary Górne, Pieszków, Księginice - dokumentacja projektowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań objętych niniejszym postępowaniem wraz z uzyskaniem zaświadczeń o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót budowlanych lub decyzji pozwolenia na budowę (w zależności od zakresu zadania). Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w następujących polach eksploatacji, w ramach każdego z zadań: utrwalanie i zwielokrotnienie każdą dostępną techniką, wprowadzenie do obrotu, użyczenie, najem, rozpowszechnianie, dokonywanie aktualizacji, zmian, przeróbek, adaptacji z prawem do ich powierzenia osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania 1-krotnej aktualizacji cenowej kosztorysów inwestorskich. Zakres zamówienia obejmuje trzy części: CZĘŚĆ A (obejmuje swoim zakresem Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3): Zadanie 1 - Wykonanie projektu na budowę drogi ul. Bursztynowa w Oborze. Zadanie 2 - Przebudowa dróg wewnętrznych w Chróstniku na odcinku od nr pos. 82a/A do zjazdu na dz. 332/16. Zadanie 3 - Przebudowa ulicy Łąkowej i Polnej w Raszówce. CZĘŚĆ B (obejmuje swoim zakresem Zadanie 4, Zadanie 5, Zadanie 6, Zadanie 7, Zadanie 8): Zadanie 4 - Dokończenie drogi nr 220 w Księginicach od posesji 39 Ł do posesji 44A - dokumentacja projektowa. Zadanie 5 -Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Księginice na dz. nr 232/2, 232/3. Zadanie 6 -Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Buczynka na dz. nr 19/2. Zadanie 7 -Utwardzenie terenu przy świetlicy w miejscowości Gorzelin. Zadanie 8 - Przebudowa zjazdu z drogi wewnętrznej (dz. nr 43) z budową peronu przystanku na działce nr 81 w Ustroniu. CZĘŚĆ C (obejmuje swoim zakresem Zadanie 9, Zadanie 10, Zadanie 11, Zadanie 12): Zadanie 9 - Przebudowa drogi wewnętrznej w Szklarach Górnych na dz. 203/1, 203/6. Zadanie 10 -Przebudowa drogi wewnętrznej w Szklarach Górnych na dz. 6/15, 43/1. Zadanie 11 - Przebudowa drogi wewnętrznej w Niemstowie na dz. nr 248. Zadanie 12 - Przebudowa drogi wewnętrznej w Pieszkowie na działce nr 12/4. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa sporządzona w ramach każdego zadania powinna zawierać: 1) projekt budowlano-wykonawczy - 4 egz. 2) zatwierdzony projekt stałej i tymczasowej organizacji ruchu - po 1 egz., 3) przedmiar robót - 1 egz. 4) kosztorys inwestorski - 1 egz. 5) STWiOR - 1 egz. 6) całość ww. dokumentacji w formie elektronicznej na płycie CD (zawierająca opinie i uzgodnienia branżowe) w formacie .pdf oraz: a) część opisową dokumentacji w formacie .doc, b) dokumenty graficzne w formacie .dwg oraz .jpg, c) kosztorys inwestorski i przedmiar - w formacie .ath lub .doc. Obowiązkiem Wykonawcy jest w szczególności: 1. wizja w terenie, 2. uzyskanie mapy do celów projektowych z granicami pasa drogowego, 3. wytyczenie granic pasa drogowego w terenie, 4. ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi łącznie z wykonaniem dokumentacji z badań geologicznych podłoża gruntowego, 5. dostosowanie wysokościowe projektowanych nawierzchni do poziomu istniejących zjazdów na działki przyległe, 6. wykonanie inwentaryzacji istniejącej zieleni i ewentualne uzyskanie decyzji na usunięcie drzew i/lub krzewów, 7. dokonanie stosownych uzgodnień międzybranżowych oraz uzyskanie wszelkich innych wymaganych przepisami opinii, uzgodnień, zaświadczeń oraz decyzji, w tym wykonanie odpowiednich opracowań, związanych z usunięciem ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną, 8. uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę w zakresie usunięcia kolizji z infrastrukturą techniczną, gdy takie będzie wymagane, 9. uzyskanie decyzji zezwalającej na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3 lutego 1995 roku o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1205, z późn. zm.) w przypadku, gdy zakres opracowania będzie obejmował użytki rolne klasy I-IIIb, 10. sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych w przypadku, gdy konieczna będzie zmiana użytków gruntów objętych zakresem opracowania na użytki drogowe, 11. uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót budowlanych lub decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie tego wymagał zakres projektowanego zadania, 12. współpraca Wykonawcy z Zamawiającym w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót budowlanych, realizowanych na podstawie dokumentacji, będącej przedmiotem niniejszej umowy, w tym w szczególności: - udzielanie pisemnych odpowiedzi na pytania w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, - dokonywanie ewentualnych zmian dokumentacji projektowo-kosztorysowej, których konieczność będzie wynikać z zadawanych pytań, 13. niezwłoczne przedstawianie przez Projektanta Zamawiającemu kopii dokumentów (w tym korespondencji) powstałych lub uzyskanych w związku ze sprawami prowadzonymi na podstawie niniejszej umowy, 14. udzielanie Zamawiającemu na bieżąco informacji o stanie realizacji umowy oraz zgłaszanie problemów, związanych z jej realizacją, 15. określenie przez Projektanta rodzaju i zakresu koniecznego pełnomocnictwa, którego ma mu udzielić Zamawiający celem prawidłowej realizacji umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości działania Projektanta z powodu braku stosownego pełnomocnictwa, chyba że nie zostało ono udzielone pomimo pisemnego wniosku Projektanta, 16. posiadanie przez Projektanta ubezpieczenia OC z tytułu szkód, jakie może wyrządzić w związku z wykonywaniem zawodu. Uwagi dodatkowe: Zakres zamówienia w odniesieniu do każdego z wyżej wymienionych zadań obejmuje zatwierdzenie projektu budowlanego przez organ administracji architektoniczno-budowlanej poprzez wydanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonywania robót budowlanych lub decyzji pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa musi być wykonana w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności z: 1) ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) zwaną dalej Prawem budowlanym, 2) Rozporządzeniem Ministra Transportu I Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (t.j. Dz.U. z 1999 r. Nr 43 poz.430 ze zm.), 3) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462), 4) Rozporządzeniem Mininistra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129), 5) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (t.j. Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 ze zm.), 6) obowiązującymi w dniu przekazania dokumentacji normami i zasadami wiedzy technicznej. Wymagany termin realizacji zamówienia: 120 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia o najwyżej 19 dni. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na dwie części, spośród trzech wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. Oferta złożona na daną część musi obejmować wszystkie zadania wchodzące w zakres tej części - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę mostów w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-07-27 - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa remontu instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji kanalizacyjnej, pionów co w łazienkach, przebudowy instalacji wentylacyjnej wraz z przebudową łazienek oraz przebudowy drenażu w piwnicach DS. Dwudziestolatka przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego p.n. Budowa drogi łączącej Al. Jagiellonów z Osiedlem Kazimierza Wielkiego
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie prac projektowych oraz sporządzenie programu funkcjonalno-użytkowy (PFU) dla inwestycji pn. : Realizacja projektu Trasa Sudecka - przebudowa drogi wojewódzkiej nr 379 od ronda ul. Uczniowskiej w m. Stary Julianów do ronda ul. Wałbrzyska w m. Świdnica.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla potrzeb budowy infrastruktury telekomunikacyjnej na terenie Polkowic, część 1 w ramach zadania budżetowego Budowa sieci światłowodowej
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania przebudowa drogi powiatowej 1219D w miejscowości Szklary Górne, powiat lubiński, na odcinku o długości 1,250 km
Dodano: 2016-07-25 - Aktualizacja dokumentacji projektowej dla zadania: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 8 w województwie dolnośląskim w m. Polanica Zdrój polegająca na rozbudowie skrzyżowania drogi krajowej nr 8 z drogą wojewódzką nr 388 w m. Polanica Zdrój
Dodano: 2016-07-21 - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ul. Nowa Kolonia w Walimiu - dokumentacja projektowa
Dodano: 2016-07-21 - Wybór Wykonawcy prac: Zaprojektowanie i budowa zadaszenia trybun B, C, D stadionu miejskiego w Legnicy w formule zaprojektuj i wybuduj - w ramach zadania inwestycyjnego -Rozbudowa Stadionu Sportowego im. Orła Białego.
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n. Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Żeromskiego i Piłsudskiego w m. Góra
Dodano: 2016-07-19