Przetargi.pl
Przebudowa dróg w Gminie Żmigród

Gmina Żmigród ogłasza przetarg

  • Adres: 55-140 Żmigród, pl. Wojska Polskiego 2-3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3853057 , fax. 71 3853556
  • Data zamieszczenia: 2014-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żmigród
    pl. Wojska Polskiego 2-3 2-3
    55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3853057, fax. 71 3853556
    REGON: 00052988700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg w Gminie Żmigród
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg w Gminie Żmigród. Przedmiot zamówienia składa się z 13 zadań. Zadanie 1. Przebudowa drogi na dz. nr 688 AM-1 obręb Barkowo: Na odcinku 180,0 m i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31.5. Projektuje się na zjazdach wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm o gr. 15 cm. - górna warstwa podbudowy kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 8 cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Na istniejącej nawierzchni projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31.5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Zadanie 2. Przebudowa drogi na dz. nr 287/2 AM-1 obręb Borek: Na odcinku 220,0 m drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31.5. Projektuje się na zjazdach wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm o gr. 15 cm. - górna warstwa podbudowy kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 8 cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Na istniejącej nawierzchni projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31.5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Zadanie 3. Przebudowa drogi na dz. nr 163 AM-1 obręb Gatka (przysiółek Czarny Las): Na odcinku 370,0 m drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31.5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31.5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Zadanie 4. Przebudowa drogi na dz. nr 236 AM-1 obręb Kaszyce Milickie: Na odcinku 70,0 m drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego i zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31.5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31.5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Zadanie 5. Przebudowa drogi na dz. nr 93/31 AM-1 obręb Korzeńsko: Na odcinku 178,0 m projektowanej drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego ,zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31.5. Projektuje się na zjazdach wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31.5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Zadanie 6. Przebudowa drogi na dz. nr 134 AM-1 obręb Korzeńsko: Na odcinku 251,0 m projektowanej drogi istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego i zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31.5. Projektuje się na poszerzeniu drogi i zjazdach wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm o gr. 15 cm. - górna warstwa podbudowy kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 8 cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Na istniejącej nawierzchni projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31.5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Zadanie 7. Przebudowa drogi na dz. nr 69 i 70/2 AM-1 obręb Powidzko: Na projektowanej drodze i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31.5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31.5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Zadanie 8. Przebudowa drogi na dz. nr 373/1 AM-1 obręb Żmigródek: Na odcinku 90,0 m projektowanej drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31.5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31.5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Zadanie 9. Przebudowa drogi na dz. nr 379 AM-1 obręb Żmigródek: Na odcinku 140,0 m i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31.5. Projektuje się na zjazdach wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31.5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Zadanie 10. Przebudowa drogi na dz. nr 400/10 AM-1 obręb Żmigródek oraz Zadanie 11. Przebudowa drogi na dz. nr 400/20 AM-1 obręb Żmigródek: Na drodze oznaczonej geodezyjnie nr 400/20 o długości 84 ,0 m i części działki o nr 400/10 i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31.5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm o gr. 15 cm. - górna warstwa podbudowy kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 8 cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Na drodze oznaczonej geodezyjnie nr 400/10 na istniejącej nawierzchni z trylinki betonowej projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31.5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Zadanie 12. Przebudowa drogi na dz. nr 409/7 AM-1 obręb Żmigródek: Na odcinku 70,00 m i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31.5. Projektuje się wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31.5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Zadanie 13. Przebudowa drogi na dz. nr 430/1 AM-1 obręb Żmigródek: Na odcinku 180,0 m projektowanej drogi i zjazdach indywidualnych istniejąca nawierzchnia jest nieulepszona z tłucznia kolejowego zaklinowana mieszanką mineralno-kamienną 0/31.5. Projektuje się na zjazdach wykonanie nawierzchni o następującym układzie warstw: - profilowanie istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem mieszanką mineralno- kamienną 0/31.5 w celu wyprofilowania podbudowy tzn. uzyskanie spadku poprzecznego i równości nawierzchni o gr. 8cm. - skropienie podbudowy emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. - warstwa ścieralna AC11 S o gr.5cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej - załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie złotych: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=1161
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach