Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Piotrkowskiego w 2020 roku

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Aleje 3 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 732 72 23 , fax. 44 732 71 74
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Aleje 3 Maja 33
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 44 732 72 23, fax. 44 732 71 74
    REGON: 59065458100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.piotrkowtrybunalski.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Piotrkowskiego w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie składa się z 6 części. Każda z części zamówienia dotyczy innej gminy Zadanie obejmuje wykonanie następujących prac: Część I – przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Aleksandrów „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1502E Sulejów – Kawęczyn – Krasik w m. Aleksandrów w zakresie przebudowy nawierzchni” – długość odcinka 0,610 km. Lokalizacja inwestycji: dz. nr ewid. 662, 659/3, 757, 342, 390/6, 536, 650 obr. Aleksandrów, gm. Aleksandrów Zakres rzeczowy planowanej inwestycji: a) Rozebranie krawężników – 275 mb b) Rozebranie chodników z płyt betonowych – 250 m2 c) Ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem 15 x 30 cm – 275 mb d) Frezowanie nawierzchni – 920 m2 e) Regulacja urządzeń obcych – 5 szt f) Oczyszczenie istniejącej nawierzchni – 4 568 m2 g) Skropienie emulsją asfaltową nawierzchni – 4 568 m2 h) Wykonanie warstwy wyrównawczej masą mineralno – bitumiczną - 228,40 t i) Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno – bitumicznej – 4 568 m2 j) Wykonanie utwardzenia pobocza z tłucznia drogowego – 79,87 m3 k) Odtworzenie oznakowania poziomego Część II – przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Gorzkowice „Przebudowa drogi powiatowej Nr 3925E Plucice - Kotków od km 20+785 do km 21+485 w zakresie przebudowy nawierzchni” – długość odcinka 0,700 km. Lokalizacja inwestycji: dz. ewid. nr 321 obr. Plucice gm. Gorzkowice Zakres rzeczowy planowanej inwestycji: a) Wykonanie poszerzenia z kruszywa drogowego o szer. 1,00 m – 700 m2 b) Oczyszczenie istniejącej nawierzchni – 2 800 m2 c) Skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni – 3 500 m2 d) Wykonanie warstwy wyrównawczej masą mineralno – bitumiczną – 268 t e) Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno – bitumiczne 3 500 m2 f) Wykonanie utwardzenia pobocza z tłucznia drogowego – 1 050 m2 Część III – przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Grabica „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1906E Dziewuliny – Grabica w zakresie przebudowy nawierzchni” – długość odcinka 0,995 km. Lokalizacja inwestycji: dz. nr ewid. 204/2 obręb Boryszów gm. Grabica Zakres rzeczowy planowanej inwestycji: a) Wykonanie poszerzenia z kruszywa drogowego o szer. 1,10 m – 1064,50 m2 b) Oczyszczenie istniejącej nawierzchni – 4 477,50 m2 c) Skroplenie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni – 5 472,50 m2 d) Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno – bitumicznej – 411,00 t e) Skroplenie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni – 5 472,50 m2 f) Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno – bitumiczne 5 472,50 m2 g) Wykonanie utwardzenia pobocza z tłucznia drogowego – 1 493,00 m2 Część IV – przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Wolbórz „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1509E i Nr 1511E w m. Lubiatów” – długość odcinka 1,950 km. Lokalizacja inwestycji: dz. nr ewid. 137/3, 134/6, 459/1, 493, 135/1, 135/3, 432/1, 432/3 obręb Lubiatów gm. Wolbórz Zakres rzeczowy planowanej inwestycji: a) Wykonanie poszerzenia z kruszywa drogowego o szer. 1,50 m – 900,00 m2 b) Wykonanie warstwy wyrównawczej – 45 t c) Frezowanie nawierzchni na dojazdach do obiektów mostowych – 305,00 m2 d) Skropienie śródwarstwowe emulsją asfaltową – 8 325,00 m2 e) Wykonanie warstwy wyrównawczej masą mineralno – bitumiczną – 557,00 t f) Skroplenie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni – 8 325 m2 g) Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno – bitumiczne 8 325,00 m2 h) Wykonanie utwardzenia pobocza z tłucznia drogowego – 2 475,00 m2 i) Wykonanie oznakowania poziomego, malowanie grubowarstwowo – 144 m2 Część V – przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Wola Krzysztoporska „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1911E Mzurki – Boryszów od km 10+885 do km 11+480 w zakresie przebudowy nawierzchni” – długość odcinka 0,595 km. Lokalizacja inwestycji: dz. nr ewid. 247 obręb Mzurki, gm. Wola Krzysztoporska Zakres rzeczowy planowanej inwestycji: a) Frezowanie nawierzchni – 94 m2 b) Oczyszczenie istniejącej nawierzchni – 3 034,50 m2 c) Skropienie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni – 3 034,50 m2 d) Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno – bitumicznej – 227,59 t e) Oczyszczenie nawierzchni drogowej – 3 034,50 m2 f) Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno – bitumiczne 3 034,50 m2 g) Wykonanie utwardzenia pobocza z tłucznia drogowego – 892,50 m2 Inwestycja jest wspófinansowana ze środków budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z tytuły wyłączenia z produkcji gruntów rolnych na zadanie pod nazwą: Budowa/modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych. Część VI – przebudowa dróg powiatowych na terenie gminy Czarnocin „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1507E Wola Kutowa – Rzepki w zakresie przebudowy nawierzchni” – długość odcinka 0,800 km. Lokalizacja inwestycji: dz. ewid. nr 294 obr Rzepki gm Czarnocin Zakres rzeczowy planowanej inwestycji: a) Wykonanie poszerzenia z kruszywa drogowego o szer. 0,90 m – 720,00 m2 b) Oczyszczenie istniejącej nawierzchni – 3 360 m2 c) Skroplenie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni – 4 080,00 m2 d) Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno – bitumicznej – 306,00 t e) Skroplenie emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni – 4 000,00 m2 f) Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno – bitumiczne 4 000,00 m2 g) Wykonanie utwardzenia pobocza z tłucznia drogowego – 1 200,00 m2 Szczegółowy zakres inwestycji oraz wymagania jakościowe określają przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt budowlany (dla części V).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (zgodne ze wzorem - załącznik nr 1 do SIWZ). 2) W przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). Zgodnie z zapisami § 9.1. Rozporządzenia w sprawie rodzaju dokumentów - w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale X - SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). 4) W przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). 5) W przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum, spółka cywilna) – każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą – aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach