Przetargi.pl
Przebudowa dróg nr 535 i 531 (obręb Trzebieszowice) i nr 501 (obręb Radochów) w km 32,30 + 632,30

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117850 , fax. 074 8147418
  • Data zamieszczenia: 2012-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117850, fax. 074 8147418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg nr 535 i 531 (obręb Trzebieszowice) i nr 501 (obręb Radochów) w km 32,30 + 632,30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy: Przedmiotem zamówienia, jest przebudowa z odbudową dróg gminnych nr 501 oraz nr 531 i 535 zlokalizowanych we wsi Trzebieszowice i Radochów (przebieg przez dwa obręby Trzebieszowice, Radochów). Projekt obejmuje przebudowę z odbudową uszkodzonych dróg podczas powodzi w kilometrażu: Odcinek I: km 0+0,00 do km 0+600,00 (droga nr 501,531,535) zakres podlegający dofinansowaniu Odcinek II: km 0+0,00 do km 0+32,30 (droga nr 501) Odcinek III: km 0+0,00 do km 0+20,20 (droga nr 531) Łączna długość wszystkich odcinków 652,5mb. Opis stanu istniejącego a) Lokalizacja i opis STAN ISTNIEJĄCY Przedmiotowe drogi zlokalizowane są w miejscowości Radochów i Trzebieszowice w obrębie działek nr 501, 531 i 535. Drogi o nawierzchni żwirowo tłuczniowej, szerokości zmiennej od 3,0 do 3,2m, ograniczona obustronnie nieregularnym zawyżonym poboczem gruntowym uniemożliwiającym prawidłowe ich odwodnienie. Rozwiązania projektowe Projektuje się przebudowę dróg gminnych nr 501 , 531 i 535 na odcinku o łącznej długości 652,5mb: odcinek I: km 0+0,00 do km 0+600,00 (droga nr 501,531,535) - powierzchnia 1837m2 odcinek II: km 0+0,00 do km 0+32,30 (droga nr 501) - powierzchnia 97,00m2 odcinek III: km 0+0,00 do km 0+20,20 (droga nr 531) - powierzchnia 53,00m2 Szerokość dróg - 3,0mb. Obustronne utwardzone pobocza szerokości 0,3-0,5mb o łącznej powierzchni 633m2. Zjazdy na teren posesji szerokości 3,0mb ograniczone obustronnie łukami o promieniu 3,0m. Konstrukcja nawierzchni jezdni i zjazdów -warstwa wiążąca z mieszanek mineralno - asfaltowych grysowo - żwirowych 0/18mm 7cm wiązanie między warstwowe z emulsji asfaltowej o zużyciu 0,5dm3/m2 -kruszywo łamane 0/31,5mm stabilizowane mechanicznie 8cm -warstwa wyrównawcza kruszywa łamanego 31,5/63mm stabilizowanego mechanicznie od 8 do 15cm 12cm -istniejąca konstrukcja drogi Rozwiązania sytuacyjno wysokościowe Spadki poprzeczne i podłużne w oparciu o istniejący profil drogi tak aby umożliwiły prawidłowy odpływ wody z nawierzchni jezdni. Odwodnienie W celu prawidłowego odwodnienia korpusu drogi projektuje się odbudowę przepustu w km 0+16,95 (droga nr 531- odcinek III) dł. 4mb o średnicy fi 500 oraz oczyszczenie i wyprofilowanie istniejącego rowu odprowadzającego wodę z przepustu kamiennego zlokalizowanego pod drogą nr 426. Projektuje się również dodatkowe rowy melioracyjne w ciągu drogi nr 531 i 535 (odcinek I) - km 0+495,60 do km 0+ 547,10 i km 0+0,00 do km 0+20,20 (odcinek III) oraz przepust dł. 5m, średnicy fi 500 umożliwiający odprowadzenie wody pod korpusem drogi (skrzyżowaniem) w km 0+533,15. Elementy bezpieczeństwa ruchu W celu poprawy bezpieczeństwa na drodze nr 535 projektuje się wykonanie stalowej bariery energochłonnej typ SP/05 długości 53mb. Technologia robót Mieszanka kruszywa powinna być rozkładana w warstwie o jednakowej grubości, takiej, aby jej ostateczna grubość po zagęszczeniu była równa grubości projektowanej. Warstwa podbudowy powinna być rozłożona w sposób zapewniający osiągnięcie wymaganych spadków i rzędnych wysokościowych. Wilgotność mieszanki kruszywa podczas zagęszczania powinna odpowiadać wilgotności optymalnej. Zagęszczenie podbudowy stabilizowanej mechanicznie należy uznać za prawidłowe, gdy stosunek wtórnego modułu odkształcenia do pierwotnego modułu odkształcenia jest nie większy od 2,2. Szerokość podbudowy nie może różnić się od szerokości projektowanej o więcej niż +10 cm, -5cm. Nierówności podbudowy nie mogą przekraczać 10 mm. Spadki poprzeczne podbudowy na prostych i łukach powinny być zgodne z dokumentacją projektową z tolerancją 0,5 %. Pomiędzy rzędnymi projektowanymi a wykonanymi nie powinny przekraczać + 1 cm, - 2 cm. Grubość podbudowy nie może się różnić od grubości projektowanej o więcej niż ? 10 %. Wszystkie powierzchnie podbudowy, które wykazują większe odchylenia od określonych wyżej powinny być naprawione przez spulchnienie lub zerwanie do głębokości co najmniej 10 cm, wyrównane i powtórnie zagęszczone. Podbudowę z kruszywa należy wykonać zgodnie z normą PN-S-96023 Konstrukcje drogowe. Podbudowa i nawierzchnia z tłucznia kamiennego oraz normą PN-S-06102 Drogi samochodowe. Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie. Wykonanie warstwy z asfaltobetonu Mieszanka asfaltowa powinna być wbudowywana układarką wyposażoną w układ z automatycznym sterowaniem grubości warstwy i utrzymywaniem niwelety zgodnie z dokumentacją projektową. Zagęszczanie należy rozpocząć od krawędzi nawierzchni ku osi. Wskaźnik zagęszczenia ułożonej warstwy powinien być min.98,0%. Złącza w nawierzchni powinny być wykonane w linii prostej, równolegle lub prostopadle do osi drogi. Złącza w konstrukcji wielowarstwowej powinny być przesunięte względem siebie co najmniej o 15cm. Złącza powinny być całkowicie związane, a przylegające warstwy powinny być w jednym poziomie. Złącze robocze powinno być równo obcięte i powierzchnia obciętej krawędzi powinna być posmarowana asfaltem lub oklejona samoprzylepną taśmą asfaltowo-kauczukową. Sposób wykonywania złącz roboczych powinien być zaakceptowany przez Inżyniera. Informacje dodatkowe: 1. Wszystkie powyższe roboty zostały w sposób szczegółowy ujęte w przedmiarze robót. Przedmiar do wyceny (wypełnienia) przez Wykonawcę. 2. Roboty winne być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną, STWiORB. 3. Wykonawca ma obowiązek okazać w stosunku do użytych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklarację zgodności, lub certyfikat zgodności z Polską Normą, lub aprobatę techniczną, lub świadectwo dopuszczenia do stosowania wydane przez IBDiM. 4. Wykonanie robót ma być zgodne ze sztuką budowlaną oraz zaleceniami podanymi do stosowania w STWiORB. 5. Wycenę w ofercie należy sporządzić w następujący sposób: -Wycenić oddzielnie Odcinek I: km 0+0,00 do km 0+600,00 (droga nr 501,531,535) zakres podlegający dofinansowaniu o którym mowa w pkt II.1.3 -Pozostałe dwa odcinki Odcinek II: km 0+0,00 do km 0+32,30 (droga nr 501) Odcinek III: km 0+0,00 do km 0+20,20 (droga nr 531) wycenić razem -Zsumować w ofercie wartość przebudowy drogi na łącznej długości wszystkich odcinków wynoszącej 652,5mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.p
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach