Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz - ulica Proboszczewice, ulica Boczna

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2020-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz - ulica Proboszczewice, ulica Boczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie polega na zaprojektowaniu i wykonaniu przebudowy dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz – ul. Proboszczewice, ul. Boczna zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia, załączonym Programem Funkcjonalno – Użytkowym oraz aktualnie obowiązującymi przepisami. Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: A. Wykonanie dokumentacji projektowej: - sporządzenie dokumentacji projektowej niezbędnej w celu realizacji zadania, - uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót oraz wszelkich wymaganych uzgodnień , decyzji, opinii i opracowań, - sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - sporządzenie przedmiaru robót, - opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - sporządzanie projektu stałej organizacji ruchu i tymczasowej organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień. Dokumentację należy sporządzić i dostarczyć w wersji papierowej – 4 komplety oraz w wersji elektronicznej - 1 komplet. WARUNKI SZCZEGÓLNE: 1. Wykonawca winien na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym przyjęte rozwiązania projektowe. Zamawiający ma 7 dni roboczych na ustosunkowanie się do proponowanych rozwiązań projektowych. 2. Dokumentację projektową Wykonawca winien opracować na aktualnej mapie do celów projektowych. 3. Dokumentację projektową Wykonawca winien opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi projektowania oraz warunkami określonymi przez Zamawiającego. 4. Prace projektowe winny być prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane. 5. Dokumentacja projektowa winna posiadać wszystkie uzgodnienia i opinie zewnętrzne oraz opracowania wymagane do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót, a także do wykonania tych robót. 6. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z uzyskaniem materiałów i informacji do projektowania oraz koszty związane z uzgodnieniami. B. Zakres przebudowy ulicy Proboszczewice oraz ulicy Bocznej przewiduje: - przebudowę, budowę, remont konstrukcji nawierzchni jezdni, - budowę zatok autobusowych, - budowę chodników, - budowę ścieżki rowerowej, - oznakowanie pionowe i poziome, azyle dla pieszych, małą architekturę - wykonanie trawników oraz nasadzeń drzew, - budowę oświetlenia ulicznego, - budowę kanalizacji deszczowej, - przebudowę sieci gazowej i przyłączy gazowych, sieci elektroenergetycznej, pozostałych urządzeń naziemnych i podziemnych w przypadku takiej konieczności. C. Wykonanie i montaż tablic informacyjnych projektowych wskazujących na współfinansowanie zadania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych, zgodnie z wzorem udostępnionym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw transportu – 2 szt. Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty uzgodnień, map, prób, badań, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, usunięcia ewentualnie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej/deszczowej, telekomunikacyjnych, gazowych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych wraz z wymianą włazów studzienek j.w., 2. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. 4. Elementy betonowe z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania t.j. płyty Jomb, czy kostka betonowa, należy złożyć na paletach, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza na odległość do 3 km. Koszty powyższych czynności wraz z kosztem palet ponosi Wykonawca. 5. Destrukt pozyskany z frezowania nawierzchni zostanie przetransportowany i rozłożony przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Miasto Zgierz na odległość do 3 km. W ramach powyższych czynności Wykonawca uwzględni koszty transportu, profilowania i mechanicznego zagęszczenia destruktu. 6. Wykonawca opracuje niezbędne projekty tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związane z ograniczeniami w ruchu na czas robót, wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do dopełnienia wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym drogi krajowej nr 91 oraz drogi wojewódzkiej nr 702. 7. Roboty będą prowadzone zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami i pozwoleniami. 8. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. 9. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem. 10. Zamawiający wymaga odtworzenia zieleni i nawierzchni zniszczonych na skutek wykonywanych robót budowlanych, a niebędących w zakresie wykonywanych prac. 11. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje teren budowy. 12. Wszelkie wątpliwości i szczegóły dotyczące wykonywanej pracy niewyjaśnione w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien uzgadniać z Zamawiającym. 13. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiającego. 14. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo – finansowy dla przedmiotowego zadania. 15. Ze względu na dofinansowanie zadania ze środków Funduszu Dróg Samorządowych okres realizacji zadania rozłożony będzie na lata 2020, 2021 oraz 2022, przy czym na rok 2020 przypadać będzie opracowanie dokumentacji projektowej, na rok 2021 przeważająca część robót budowlano – montażowych, na rok 2022 pozostała część robót budowlano – montażowych, zieleń, oznakowanie, mała architektura. Załącznik: Program funkcjonalno – użytkowy UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: roboty drogowe, roboty kanalizacyjne, instalacje elektryczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 30.000,00 zł, słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108 . Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie Urzędu, parter, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wadium w formie dokumentu elektronicznego gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, w oryginale, na adres: gwarancje@umz.zgierz.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE Innych Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach, winno być składane w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach