Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Brześć Kujawski - I Etap

Gmina Brześć Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87880 Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 231 63 10 , fax. 54 231 63 24
  • Data zamieszczenia: 2018-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brześć Kujawski
    pl. Władysława Łokietka 1
    87880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 231 63 10, fax. 54 231 63 24
    REGON: 91086681500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie Gminy Brześć Kujawski - I Etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie publiczne pn. "Przebudowa dróg na terenie Gminy Brześć Kujawski - I Etap" obejmuje: Cześć 1. Przebudowa drogi w m. Falborz Kolonia Przebudowę drogi zaprojektowano zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi Inwestora, z zachowaniem ograniczeń wynikających z warunków terenowych. Projektowana droga przebiega po istniejącym śladzie drogi zachowując jej geometrię. Projektuje się drogę o szerokości jezdni 4,0 m oraz obustronne pobocza o szerokości 0,75m. Projektowaną nawierzchnię, na początku i końcu drogi należy dowiązać wysokościowo do istniejących nawierzchni dróg. Rzędne wysokościowe zjazdów na granicy pasa drogowego należy dowiązać do istniejących rzędnych podwórek, dróg wewnętrznych, bram wjazdowych itp. Odwodnienie powierzchniowe zrealizowane za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych jezdni. Woda z nawierzchni drogi odprowadzana będzie na teren pasa drogowego. Rozwiązania projektowe nie spowodują zmian w istniejących stosunkach wodnych poprzez zmianę zlewni. Parametry techniczne: - klasa drogi: D (dojazdowa) - kategoria ruchu: KR1 - długość: 831,08 m - prędkość projektowa: 40km/h - szerokość: 4,0 m - obustronne pobocza szer: 0,75, - pochylenie poprzeczne jezdni: daszkowe 2%. Konstrukcja nawierzchni: - podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami 8-12; 5-8mm, - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm gr. 25 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Konstrukcja zjazdów: - podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami 8-12; 5-8mm, - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm gr. 20 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Konstrukcja poboczy: - warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm gr. 15 cm, - warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm. Część 2. Przebudowa drogi w m. Kąkowa Wola Przedsięwzięcie zmieni szerokość jezdni do 3,50 m, zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa, zostaną wykonane zjazdy oraz obustronne pobocza o szerokości po 0,75 m. Odwodnienie drogi powierzchniowe. Przebudowana droga nie zmieni aktualnego natężenia ani struktury ruchu. Planowane przedsięwzięcie obejmuje: - przebudowa nawierzchni asfaltowej poprzez wykonanie poszerzenia nawierzchni asfaltowej o konstrukcji jezdni - KR1, - budowa zjazdów do posesji (pas drogowy), - powierzchniowe odwodnienie drogi z odprowadzeniem wody na przyległy teren, - wykonanie umocnionych poboczy tłuczniowych o szerokości 0,75 m, - usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, - budowa zjazdów o nawierzchni tłuczniowej. Podstawowe parametry techniczne drogi przyjęte przy opracowaniu części drogowej projektu: - kategoria drogi: droga gminna, - klasa techniczna: L, - kategoria ruchu: KR-1, - prędkość projektowa: 50 km/h i 60 km/h, - szerokość jezdni - 3,50 m, - szerokość poboczy - 0,75 m, - zjazdy na posesje zaprojektowano z tłucznia kamiennego - szerokość zmienna. Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni: - warstwa ścieralna: powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją, podwójnie, - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 18 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - podłoże gruntowe: nośność E2=120 MPa. Projektowana konstrukcja zjazdów: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 18 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Projektowana konstrukcja pobocza: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 18 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - podłoże gruntowe: nośność E2=120 MPa. Część 3. Przebudowa drogi dojazdowej w m. Kąkowa Wola Przedsięwzięcie zmieni szerokość jezdni do 2,50 m, zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa, zostaną wykonane zjazdy oraz obustronne pobocza o szerokości do 0,50 m. Odwodnienie drogi powierzchniowe. Przebudowana droga nie zmieni aktualnego natężenia ani struktury ruchu. Planowane przedsięwzięcie obejmuje: - przebudowa nawierzchni asfaltowej poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej o konstrukcji jezdni - KR1, - powierzchniowe odwodnienie drogi z odprowadzeniem wody na przyległy teren, - wykonanie umocnionych poboczy tłuczniowych o szerokości 0,50 m, - usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu. Podstawowe parametry techniczne drogi przyjęte przy opracowaniu części drogowej projektu: - kategoria drogi: droga gminna, - klasa techniczna: D (dojazdowa), - kategoria ruchu: KR-1, - prędkość projektowa: 50 km/h, - szerokość jezdni - 2,50 m, - szerokość poboczy - zmienna, do granicy działki. Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni: - warstwa ścieralna: powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją, podwójnie, - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 18 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - podłoże gruntowe: nośność E2=120 MPa. Projektowana konstrukcja pobocza: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 18 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - podłoże gruntowe: nośność E2=120 MPa. Część 4. Przebudowa dróg w m . Miechowice Duże Przedsięwzięcie zmieni szerokość jezdni do 3,50 m, zostanie wykonana nawierzchnia asfaltowa, zostaną wykonane zjazdy oraz obustronne pobocza o szerokości po 0,75 m. Odwodnienie drogi powierzchniowe. Przebudowana droga nie zmieni aktualnego natężenia ani struktury ruchu. Planowane przedsięwzięcie obejmuje: - przebudowa nawierzchni asfaltowej poprzez wykonanie poszerzenia nawierzchni asfaltowej o konstrukcji jezdni - KR1, - budowa zjazdów do posesji (pas drogowy), - powierzchniowe odwodnienie drogi z odprowadzeniem wody na przyległy teren, - wykonanie umocnionych poboczy tłuczniowych o szerokości 0,75 m, - usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, - budowa zjazdów o nawierzchni tłuczniowej. Podstawowe parametry techniczne drogi przyjęte przy opracowaniu części drogowej projektu: - kategoria drogi: droga gminna - klasa techniczna: L, - kategoria ruchu: KR-1, - prędkość projektowa: 50 km/h i 60 km/h, - szerokość jezdni - 3,50 m, - szerokość poboczy - 0,75 m, - zjazdy na posesje zaprojektowano z tłucznia kamiennego. 1. Projektowana konstrukcja nawierzchni na odcinku I od km 0+000 do km 1+144: a) projektowana konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna: powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją, podwójnie, - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o grubości 10 cm dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych, - istniejąca nawierzchnia tłuczniowa. b) projektowana konstrukcja pobocza: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o grubości 10 cm dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych, - istniejąca nawierzchnia tłuczniowa. 2. Projektowana konstrukcja nawierzchni na odcinku I od km 1+144 do km 1+900: a) projektowana konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna: powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją, podwójnie, - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o grubości 10 cm dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych, - istniejąca nawierzchnia tłuczniowa. b) projektowana konstrukcja pobocza: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 15 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - podłoże gruntowe: nośność E2=120 MPa. 3. Projektowana konstrukcja nawierzchni na odcinku II od km 0+000 do km 0+474,50: a) projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni: - warstwa ścieralna: powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją, podwójnie, - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 18 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - podłoże gruntowe: nośność E2=120 MPa. b) projektowana konstrukcja pobocza: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 18 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - podłoże gruntowe: nośność E2=120 MPa. Projektowana konstrukcja zjazdów: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm Dopuszcza się użycie tylko kruszywa ze skał przeobrażonych. - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o gr. 18 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 20 cm, - profilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót drogowych. Termin realizacji: rozpoczęcie robót nie później niż 10 kwietnia 2018 r., realizacja maksymalnie 90 dni licząc od daty rozpoczęcia robót budowlanych. Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy oraz okres rękojmi wydłużony o 1 miesiąc ponad okres gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 42 500.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zagraniczni: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Inne dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę 4. Formularz oferty: Wykonawca jest zobowiązany złożyć formularz oferty zgodny z załączonym do SIWZ wzorem. 5. Kosztorys ofertowy - Falborz Kolonia: Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierającego wycenę wszystkich pozycji występujących w załączonym do SIWZ kosztorysie. Brak wypełnienia i określenia wartości w pozycji kosztorysu bądź samowolne wprowadzanie nowych pozycji do kosztorysu spowoduje odrzucenie oferty. 6. Kosztorys ofertowy - Kąkowa Wola: Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierającego wycenę wszystkich pozycji występujących w załączonym do SIWZ kosztorysie. Brak wypełnienia i określenia wartości w pozycji kosztorysu bądź samowolne wprowadzanie nowych pozycji do kosztorysu spowoduje odrzucenie oferty. 7. Kosztorys ofertowy - Kąkowa Wola droga dojazdowa: Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierającego wycenę wszystkich pozycji występujących w załączonym do SIWZ kosztorysie. Brak wypełnienia i określenia wartości w pozycji kosztorysu bądź samowolne wprowadzanie nowych pozycji do kosztorysu spowoduje odrzucenie oferty. 8. Kosztorys ofertowy - Miechowice Duże: Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierającego wycenę wszystkich pozycji występujących w załączonym do SIWZ kosztorysie. Brak wypełnienia i określenia wartości w pozycji kosztorysu bądź samowolne wprowadzanie nowych pozycji do kosztorysu spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach