Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia na terenie gminy Miękinia w 2020 roku

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 735 92 28 , fax. 71 733 64 00
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 71 735 92 28, fax. 71 733 64 00
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia na terenie gminy Miękinia w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia na terenie gminy Miękinia. 2. W postępowaniu wydzielone zostały dwa zadania (części); ZADANIE NR 1: Przedmiotem zamówienia zadania pierwszego jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Miękinia w następujących miejscowościach: - Pisarzowice - ul. Graniczna, ul. Monte Casino - dz. nr 303, 315 – długość odcinka: 850 m - Wilkszyn - ul. Magnoliowa - dz. nr 330/1 – długość odcinka: 405 m. ZADANIE NR 2: Przedmiotem zamówienia zadania drugiego jest przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Miękinia w następujących miejscowościach: - Gąsiorów - dz. nr 99/14, 625/2 – długość odcinka: 360 m - Brzezina - ul. Zbożowa, ul. Polna - dz. nr 238, 242 – długość odcinka: 300 m - Żurawiniec, ul. Parkowa – dz. nr 332 – długość odcinka: 430 m 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Charakterystyka przedmiotu zamówienia – dla dwóch zadań Przedsięwzięcie obejmuje następujące prace w zakresie branży drogowej: profilowanie istniejących nawierzchni tłuczniowych, roboty ziemne związane z korytowaniem istniejącej nawierzchni, wykonanie stabilizacji istniejącej podbudowy słabonośnej spoiwem hydraulicznym - gł.35cm, wykonanie wzmocnienia konstrukcji dróg z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5mm - 10cm, ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, wykonanie nawierzchni w postaci podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami i emulsją asfaltową, regulacja urządzeń, wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5mm - 10cm, uporządkowanie terenów przyległych do wykonywanych robót - dostosowanie terenów przyległych do skorygowanej niwelety w celu nadania estetycznego wyglądu wykonywanych prac i poprawy odwodnienia wykonywanych nawierzchni (równomierne rozprowadzenie wód opadowych w tereny przyległe przy braku kanalizacji deszczowej i rowów przydrożnych). Przy przebudowie dróg wykonywane będą wyłącznie roboty branży drogowej. Przebudowa nie wpłynie na zmianę elementów drogi w planie i usytuowanie obiektu. Skorygowane zostaną spadki podłużne i poprzeczne w celu usprawnienia odwodnienie a co za tym idzie zmianie mogą nieznacznie ulec rzędne wysokościowe nawierzchni. Przebudowa ma na celu jedynie poprawę stanu nawierzchni drogi i usprawnienie odwodnienia jezdni. Przed wykonaniem robót należy wytyczyć granice działek drogowych w celu sprawdzenia czy istniejący przebieg nawierzchni tłuczniowych mieści się w pasie drogowym. W przypadku gdy podbudowa tłuczniowa wychodzi poza działkę drogową na tyle, że planowana szerokość nowej nawierzchni, na istniejącej podbudowie, się nie mieści w pasie drogowym to należy skorygować przebieg podbudowy. Należy uwzględnić koszty organizacji ruchu tymczasowego. Konstrukcja projektowanej drogi: - korekta istniejącej podbudowy kamiennej w celu usytuowanie nowej nawierzchni w pasie drogowym; - wzmocnienie nawierzchni poprzez wykonanie stabilizacji spoiwem hydraulicznym - gł.35cm; - podbudowa z kruszywa łamanego, kamiennego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie - gr.10cm; - wykonanie nawierzchni w postaci podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami i emulsją asfaltową; - wykonanie poboczy z kruszywa granitowego, łamanego 0/31,5mm - gr.10cm. Wykonawca robót zobowiązany jest do sporządzenia i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu zastępczego dla wszystkich ulic w dwóch zadaniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części 1 - 7 000,00 zł brutto (siedem tysięcy złotych i 00/100); dla części 2 – 6 000,00 zł brutto (sześć tysięcy złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1, 1.2) 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. W kosztorysie ofertowym wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich pozycji z przedmiaru robót, bez możliwości ich pomijania. Ceny jednostkowe winny być ustalane wg kalkulacji własnej wykonawcy i obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót, przy czym podstawą tej kalkulacji nie muszą być jednostkowe nakłady rzeczowe określone w katalogach. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach