Przetargi.pl
"Przebudowa dróg gminnych w Mniszkowie oraz remont drogi gminnej we wsi Prucheńsko Małe"

Gmina Mniszków ogłasza przetarg

  • Adres: 26341 Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 561 522 , fax. 447 561 523
  • Data zamieszczenia: 2017-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniszków
    ul. Powstańców Wielkopolskich 10
    26341 Mniszków, woj. łódzkie
    tel. 447 561 522, fax. 447 561 523
    REGON: 59064812600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa dróg gminnych w Mniszkowie oraz remont drogi gminnej we wsi Prucheńsko Małe"
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz remont dróg na terenie Gminy Mniszków, powiat opoczyński, województwo łódzkie. Zamówienie jest podzielone na dwie części o nazwach : Część I : Przebudowa dróg gminnych w Mniszkowie, Część II : Remont drogi gminnej we wsi Prucheńsko Małe. 1.1 Część I: Przebudowa dróg gminnych w Mniszkowie obejmuje: przebudowę jezdni, poboczy i zjazdów gospodarczych oraz oznakowanie na ulicach : Reymonta, Żeromskiego, Konopnickiej od krawędzi jezdni drogi powiatowej nr 1501E do krawędzi jezdni w ulicy Powstańców Wielkopolskich w Mniszkowie na odcinkach o łącznej długości 910 m. i szerokości jezdni od 4,5 m do 5,5m - ETAP II (W I etapie wykonano chodniki, część odwodnienia ulic oraz zjazdy, które leżały w ciągu chodników). 1.1.1 Konstrukcja jezdni: -podbudowa z tłucznia kamiennego gr. 20 cm (dolna warstwa 0-63 gr. 13 cm i górna warstwa 0-31,5 gr. 7 cm.) -skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową 0,8 kg/m², -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm. 1.1.2 Pobocza: -szerokość poboczy od 0,75 m do 1,0 m -nawierzchnia poboczy: kruszywo łamane 0/31,5 mm gr. 10 cm Jezdnia od poboczy obramowana krawężnikami o wymiarach 10 x 25 cm zatopionymi do poziomu nawierzchni. 1.1.3 Zjazdy gospodarcze z przepustami: -podbudowa z kruszywa łamanego – gr. 15 cm, -kostka betonowa gr. 8 cm (czerwona ) na podsypce cem.- piaskowej gr. 3 cm, Zjazdy od strony jezdni obramowane krawężnikami obniżonymi 15x22 cm i zamknięte obrzeżem betonowym 8x30 cm. 1.1.4 Oznakowanie pionowe i poziome wg projektu organizacji ruchu. 1.2 Część II : Remont drogi gminnej we wsi Prucheńsko Małe na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3106 E do końca zabudowań na wysokości działki nr 108 w obr. Prucheńsko Małe, o długości 1926 m, obejmujący wykonanie podbudowy z kruszywa na istniejącej podbudowie, wykonanie jezdni asfaltowej z 1 warstwy ścieralnej, wykonanie poboczy z kruszywa, wykonanie zjazdów z kruszywa, plantowanie istniejącego terenu, wykonanie oznakowania . 1.2.1 Konstrukcja jezdni: - podbudowa z tłucznia kamiennego gr. 15 cm (dolna warstwa –istniejąca, górna warstwa tłuczeń 0-31,5 gr. 15 cm -skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S gr. 4 cm, 1.2.2 Pobocza: -szerokość poboczy 0,75m, - nawierzchnia poboczy: kruszywo łamane 0/31,5 mm gr. 10 cm, 1.2.3 Zjazdy z przepustami: -nawierzchnia wjazdów z kruszyw łamanych (tłuczeń 0-31,5mm) gr.15 cm, 1.2.4 Plantowanie istniejącego terenu: - oczyszczenie, odmulenie, pogłębienie dna rowów odwadniających śr. gr. 15 cm. 1.2.5 Oznakowanie: -znaki pionowe : 3 szt. z rur stalowych z tablicami -znaki poziome : malowane mechanicznie na jezdni farbą chlorokauczukową. 1.3 Szczegółowe zakresy robót przewidzianych do wykonania w poszczególnych częściach zamówienia określone zostały w zgłoszeniach robót, uproszczonych dokumentacjach projektowych, oraz w przedmiarach robót, stanowiących załączniki niniejszej specyfikacji. 1.4 W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia produktów konkretnego producenta Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż podane w tej dokumentacji czyli równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. (Wskazanie w dokumentacji projektowej materiałów lub urządzeń konkretnego producenta ma jedynie na celu określenie minimalnych parametrów technicznych i cech użytkowych wymaganych przez Zamawiającego w odniesieniu do zastosowanych w projekcie produktów i ma wyłącznie charakter przykładowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o wyrażenie opinii, co do równoważności pod względem jakościowym i technicznym, zaproponowanych materiałów i urządzeń. Opinia zostanie wystawiona na podstawie dokumentów producenta. Opinia autora dokumentacji projektowej może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty w przypadku „nierównoważności” zaproponowanych „zamienników”. 1.5 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy : Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umów o pracę (na cały okres realizacji zamówienia) osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wykazu osób wyznaczonych do wykonywania w/w czynności, na podstawie umowy o pracę przed rozpoczęciem prac związa-nych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykaz musi zawierać wymiar etatu oraz zakres wyko-nywanych czynności. Na każdym etapie realizacji zamówienia, Wykonawca na pisemne żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do przedłożenia kopii: umów o pracę, kopii dokumentów po-twierdzających zgłoszenia w/w pracowników do ubezpieczeń oraz zaświadczeń ZUS potwierdza-jących opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (za ostatni okres rozliczeniowy) dot. pracowników realizujących zamówienie – w terminie 5 dni od dnia otrzymania wezwania od Za-mawiającego. Analogiczne wymagania dotyczą podwykonawców realizujących przedmiot zamó-wienia. W przypadku nie przedstawienia w/w informacji w wymaganym terminie albo stwierdzeniu przez Zamawiającego realizacji przedmiotu zamówienia przez osobę nie zatrudnioną przez Wykonawcę na umowę o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości 1000,00zł za każdy taki przypadek (tzn. za każdą osobę zatrudnioną w oparciu o inny stosunek niż umowa o pracę oraz nie przekazanie wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę oraz nie przekazanie kopii umów oraz dokumentów potwierdzających zgłoszenie do ZUS). Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z ustaw o ochronie danych osobowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach