Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Chomęciska Duże, Udrycze-Koniec, Udrycze-Wola gm. Stary Zamość”

Gmina Stary Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-417 Stary Zamość, Stary Zamość
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Zamość
    Stary Zamość
    22-417 Stary Zamość, woj. lubelskie
    REGON: 950368581
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Chomęciska Duże, Udrycze-Koniec, Udrycze-Wola gm. Stary Zamość”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Chomęciska Duże, Udrycze-Koniec, Udrycze-Wola gm. Stary Zamość. Przedmiot umowy obejmuje zrealizowanie robót w oparciu o dokumentację techniczną, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane, w szczególności:1. Zadanie 1 – Przebudowa drogi gminnej nr 110209L w m. Udrycze Wola.2. Zadanie 2 – Przebudowa drogi gminnej nr 110236L w m. Chomęciska Duże.3. Zadanie 3 – Przebudowa drogi gminnej nr 110224L w m. Udrycze Koniec.4. Zadanie 4 – Przebudowa drogi gminnej nr 110222L w m. Udrycze Koniec.2. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem” zgodnie ze wstępną promesą NR Edycja2/2021/4144/PolskiLad dotyczącą realizacji przez Gminę Stary Zamość Inwestycji: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Chomęciska Duże, Udrycze-Koniec, Udrycze-Wola gm. Stary Zamość.3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.:3.1. Zadanie 1 – Przebudowa drogi gminnej nr 110209L w m. Udrycze Wola:3.1.1. roboty przygotowawcze;3.1.2. roboty ziemne;3.1.3. konstrukcja drogi;3.1.4. zjazdy;3.1.5. pobocza;3.1.6. oznakowanie pionowe, poziome i elementy BRD.3.1.7. roboty wykończeniowe;3.2. Zadanie 2 – Przebudowa drogi gminnej nr 110236L w m. Chomęciska Duże:3.2.1. roboty przygotowawcze;3.2.2. roboty ziemne;3.2.3. konstrukcja drogi;3.2.4. zjazdy;3.2.5. pobocza;3.2.6. oznakowanie pionowe, poziome i elementy BRD.3.2.7. roboty wykończeniowe;3.3. Zadanie 3 – Przebudowa drogi gminnej nr 110224L w m. Udrycze Koniec:3.3.1. roboty przygotowawcze;3.3.2. roboty ziemne;3.3.3. konstrukcja drogi;3.3.4. zjazdy;3.3.5. pobocza;3.3.6. oznakowanie pionowe, poziome i elementy BRD.3.3.7. roboty wykończeniowe;3.4. Zadanie 4 – Przebudowa drogi gminnej nr 110222L w m. Udrycze Koniec:3.4.1. roboty przygotowawcze;3.4.2. roboty ziemne;3.4.3. konstrukcja drogi;3.4.4. zjazdy;3.4.5. pobocza;3.4.6. oznakowanie pionowe, poziome i elementy BRD.3.4.7. roboty wykończeniowe;3.5. opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowanie na czas prowadzenia robót i zatwierdzenia projektu oraz oznakowania miejsc prowadzenia robót zgodnie z tym projektem;3.6. wykonania w niezbędnym zakresie robót związanych z przebudową bądź zabezpieczeniem urządzeń obcych kolidujących z przebudową;3.7. wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru,3.8. wykonanie dokumentacji powykonawczej;3.9. prowadzenie dziennika budowy;3.10. zapewnienie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót;3.11. przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (.pdf), który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oddzielnie dla każdej branży w formie gis/cad i wersji papierowej (w ilości po 3 egz.), dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania;3.12. uporządkowanie terenu inwestycji;3.13. przekazanie zrealizowanych robót własnościowym dysponentom.3.14. Wykonawca jest zobowiązany wykonać również inne prace związane z realizacją zakresu określonego w załączonej dokumentacji technicznej.4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna (zał. nr 1 doSWZ) oraz załącznik nr 6 do SWZ– wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:1) Wykonania (zakończenia) nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 2 robót budowlanych w zakresie budowy lub/i przebudowy lub/i remontu ( w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) dróg w kategorii L lub wyższej o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł każda robota.Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych (wg zał. nr 5) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu walut NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.2) Dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:a) co najmniej 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami (bez ograniczeń) w specjalności inżynieryjnej drogowej. W/w osoba musi wykazać się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji Kierownika budowy. Ponadto powinna posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy na minimum 1 inwestycji drogowej polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) drogi w klasie technicznej L lub wyższej o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł brutto, przy czym inwestycja ta powinna być wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona oraz odebrana przez Inwestora.Wymagana okres doświadczenia zawodowego, należy liczyć do dniaskładania ofert.UWAGA: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Uprawnienia powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnieńbudowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach