Przetargi.pl
Modernizacja drogi powiatowej o nawierzchni gruntowej ulepszonej (ul. Piasecka w Świdniku) na odcinku o długości 800 m.

Powiat Świdnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Niepodległości 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Świdnicki
    Niepodległości 13
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    REGON: 431019460
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi powiatowej o nawierzchni gruntowej ulepszonej (ul. Piasecka w Świdniku) na odcinku o długości 800 m.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Zakres robót obejmuje wykonanie:Etap I: opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Inwestora tj. kompletnej dokumentacji zgłoszeniowej, lub kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym wykonanie powierzonych robót drogowych na wyszczególnionych ulicach.Etap II: wykonanie robót budowlanych3.2 Zamówienie zakłada wykonanie modernizacji 800 m nawierzchni drogi powiatowej.3.3 W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Inwestora tj. kompletnej dokumentacji zgłoszeniowej, lub kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym wykonanie powierzonych robót drogowych na przedmiotowej ulicy oraz uzyskanie stosownych pozwoleń, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego (wykonanie robót budowlanych) zgodnie z opracowaną dokumentacją.3.4 Wykonawca przygotuje dokumentacje projektową. W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy:1) W przypadku materiałów zgłoszeniowych, w skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy:a) Materiały niezbędne do uzyskania przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego, skutecznego przyjęcia zgłoszenia wykonania robót budowlanych.2) W przypadku projektu budowlanego, w skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy:a) Projekty z branży drogowej;b) Projekty branżowe,c) Projekty rozbiórek (jeżeli będą wymagane) wraz ze wszystkimi niezbędnymi pozwoleniami i uzgodnieniami, opiniami i zgodami właścicieli,d) Projekt zabezpieczenia lub przebudowy istniejących sieci infrastruktury technicznej (w przypadku kolizji m.in. z siecią kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej i ciepłowniczej, itp.),e) Informacja BIOZ.3) Opracowania niezależne od przyjętego rodzaju dokumentacji projektowej:a) Przedmiary i kosztorysy inwestorskie (dla całości zadania),b) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,c) Projekty czasowej organizacji ruchu, obejmujące obszar oddziaływania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem,d) Operat wodno-prawny (jeżeli będzie wymagany),e) Projekty stałej organizacji ruchu obejmujące obszar oddziaływania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem,f) Inwentaryzacja powykonawcza z potwierdzeniem zgłoszenia do ośrodka geodezyjnego i przyjęciem do zasobów,g) Inne opracowania niezbędne do zrealizowania zadania zgodnie z przepisami prawa.4) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia oraz inne dokumenty wymagane przepisami szczególnymi, pozwalające uzyskać przyjęcie zgłoszenia.3.5 Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o przygotowaną przez niego i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową.3.6 Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia1) W ramach robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac mających na celu modernizację odcinka drogi powiatowej o długości około 800 m. 2) Obowiązkiem wykonawcy jest dokonać szczegółowej analizy zakresu prac, weryfikacja ilości, wykonanie niezbędnych badań nośności podłoża oraz dobór adekwatnego rozwiązania projektowego. Faktyczna lokalizacja ulicy i rzeczywista długość odcinka do modernizacji będzie przedstawiana zamawiającemu do akceptacji na etapie zatwierdzania koncepcji projektowej i może ulec zmianie w stosunku do szacowanego z uwagi na uwarunkowania terenowe lub wymagania konkretnych rozwiązań projektowych. 3) Zamawiający zakłada do wykonania 17 zjazdów. Faktyczna ilość musi zostać zweryfikowana przez Wykonawcę i wkalkulowana w cenę robót.3.7 Zakres robót podstawowych:1) podstawowa szerokość jezdni – 5,5 m,2) konstrukcja nawierzchni jezdni – Zamawiający przewiduje wykonanie następujących warstw konstrukcji:a) wzmocnienie podłoża – stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5Mpa gr. min. 20 cm,b) warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa 0-31,5 mm gr, min. 15 cm,c) warstwa z BA AC11S gr. min. 6 cm,d) pobocza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie – Zamawiający przewiduje wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa 0-31,5 mm gr, min. 10 cm,e) zjazdy do posesji (do każdej działki wyodrębnionej ewidencyjnie) z kruszywa stabilizowanego mechaniczni – Zamawiający przewiduje wykonanie warstwa wyrównawcza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa 0-31,5 mm gr, min. 15 cm,f) odwodnienie powierzchniowe z wykorzystaniem istniejącego rowu przydrożnego,g) istniejące elementy pasa drogowego nie wymagające przebudowy wykorzystać jako spójne z projektowanymi elementami zagospodarowania terenu,h) elementy zagospodarowania pasa drogowego do uzgodnienia z Zamawiającym.3.8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno–użytkowy wraz z mapą sytuacyjno – wysokościową z zaznaczoną lokalizacją odcinka drogi,3.9 Oznakowanie obszaru i miejsca prowadzonych robót należy do Wykonawcy.3.10 Wykonawca w czasie trwania robót przejmuje odpowiedzialność za stan oznakowania i zabezpieczenia wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. 3.11 Wykonawca jest odpowiedzialny również za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu.3.12 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania zgodnie z art. 257 Ustawy PZP.3.13 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 albo maksymalnie o 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SWZ). Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej. 3.14 Wskazane jest aby Wykonawca dokonał sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach