Przetargi.pl
Modernizacja budynku OSP w Charlejowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej

GMINA SEROKOMLA ogłasza przetarg

  • Adres: 21-413 Serokomla, ul. Warszawska 21
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SEROKOMLA
    ul. Warszawska 21
    21-413 Serokomla, woj. lubelskie
    REGON: 711582470
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserokomla.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku OSP w Charlejowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Modernizacja budynku OSP w Charlejowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej. W ramach robót budowlanych przewiduje się m.in. rozbiórkę posadzek i wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych posadzek; wykonanie ścianek działowych w celu wyodrębnienia toalet; skucie i wykonanie nowych okładzin posadzek; wymianę i montaż nowej stolarki drzwiowej wraz z poszerzeniem otworów drzwiowych; uzupełnienie tynków i przecieranie tynków, malowanie ścian i sufitów; wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych; wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych; wymianę parapetów; skucie i wykonanie nowej okładziny schodów wewnętrznych z płytek gres; wykonanie i udrożnienie kanałów wentylacyjnych; wymianę balustrady przyściennej schodów wewnętrznych; montaż belek stalowych wzmocnienia stropu; rozbiórkę armatury sanitarnej, wykonanie nowej armatury w sanitariatach; dostawę i montaż klimatyzatorów ściennych; wykonanie instalacji fotowoltaicznej; dostawę i montaż wyposażenia stałego zaplecza świetlicy.2. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą projekt budowlany, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.3. Przedmiary robót są uzupełnieniem przedmiotu zamówienia i nie mogą stanowić jedynej podstawy do obliczenia ceny za wykonanie zamówienia. Załączone do SWZ branżowe przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy.4. Obowiązkiem Wykonawcy jest realizacja umowy na podstawie dokumentacji projektowych określonych wyżej. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacjami projektowymi i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.5. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wykonawca wykonuje przedmiot umowy z materiałów własnych oraz nowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy ZamawiającegoBank Spółdzielczy w Krzywdzie Oddział w SerokomliNr konta: 09 9203 0002 0020 0035 2000 0070z dopiskiem „Wadium – nr postępowania ZP.271.2.2024”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie P.z.p.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Łukowski, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 P.z.p.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 P.z.p. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 P.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający określa minimalne warunki w tym zakresie, tj.:a) doświadczenie:Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty co najmniej:• jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu obiektu budowlanego zaliczonego do kategorii IX, XI, XII, XIV, XV, XVI, XVII, XVIII zgodnie z załącznikiem do ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto.orazb) kwalifikacje zawodowe:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, iż dysponuje osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia oraz będą pełnić funkcje określone przepisami Prawa budowlanego, w następujących specjalnościach, posiadając niżej wymienione doświadczenie zawodowe:• funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno – budowlanej, bez ograniczeń z uwzględnieniem art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów (Dz. U. z 2015 r. poz. 1505), posiadającego co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych,• funkcję kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń z uwzględnieniem art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów (Dz. U. z 2015 r. poz. 1505), posiadającego co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach