Przetargi.pl
„Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Lutynia i Mrozów”

Gmina Miękinia ogłasza przetarg

  • Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 735 92 28 , fax. 71 733 64 00
  • Data zamieszczenia: 2020-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
    ul. Kościuszki 41
    55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
    tel. 71 735 92 28, fax. 71 733 64 00
    REGON: 93193504600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Lutynia i Mrozów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w miejscowości Lutynia i Mrozów. 2. W postępowaniu wydzielone zostały trzy zadania (części); ZADANIE NR 1: „Lutynia - droga dojazdowa do gruntów rolnych” Przedmiotem zadania jest przebudowa nawierzchni ulicy Wiśniowej oraz Morelowej w miejscowości Lutynia o łącznej długości 1139 m i szerokości 4,00 m (ul. Wiśniowa) i 3,50 m (ul. Morelowa). Przy przebudowie dróg wykonywane będą wyłącznie roboty branży drogowej. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach: 36 dr i 4 dr – obręb geodezyjny Lutynia. Ulica Wiśniowa Ulicę Wiśniową, ze względu na rodzaj istniejącej nawierzchni podzielono na dwa odcinki: Odcinek „I” – od początku opracowania km 0+000 do km 0+200,00 – odcinek o istniejącej nawierzchni z destruktu asfaltowego. Dla Odcinka I założono wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, po uprzednim sfrezowaniu istniejącej warstwy ścieralnej z destruktu asfaltowego pokrytego warstwą powierzchniowego utrwalenia grysami i emulsją. Projektowany układ warstw dla ODCINKA „I” ul. Wiśniowej (wymiana w-wy ścieralnej): warstwa ścieralna AC11S – gr. 5 cm; warstwa profilująca AC – gr. 3 cm; frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej z destruktu asfaltowego pokrytego powierzchniowym utrwaleniem grysami i emulsją – gr. (-8) cm. Zakres robót dla przedmiotowej inwestycji obejmuje następujące prace w zakresie branży drogowej:  frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej z destruktu asfaltowego, pokrytego powierzchniowym utrwaleniem grysami i emulsją, na głębokość 8cm;  profilowanie istniejącej podbudowy z kruszywa kamiennego;  wykonanie warstwy profilującej z betonu asfaltowego AC gr.3cm;  wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S gr.5cm;  regulacja urządzeń w pasie drogowym;  wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego, łamanego 0/31,5mm, stabilizowanego mechanicznie – gr.10cm,  uporządkowanie terenów przyległych do wykonywanych robót - dostosowanie terenów przyległych w celu nadania estetycznego wyglądu wykonywanych prac i poprawy odwodnienia wykonywanych nawierzchni (równomierne rozprowadzenie wód opadowych w tereny przyległe. Ulica Wiśniowa i Morelowa Odcinek „II” – od km 0+200,00 do końca opracowania km 1+139,00 – odcinek o nawierzchni z destruktu oraz gruntowej. Dla przedmiotowych odcinków dróg (odcinek „II” ulicy Wiśniowej oraz cały odcinek ul. Morelowej) założono wykonanie wzmocnienia istniejącego podłoża cementem o Rm=2,5-5,0MPa na głębokość 35cm, ułożenie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego 0/31,5mm gr.10cm oraz przykrycie warstwą z betonu asfaltowego. Zakres robót dla Odcinka „II” ul. Wiśniowej oraz dla całej ul. Morelowej obejmuje następujące prace w zakresie branży drogowej:  roboty ziemne związane z profilowaniem, korytowaniem istniejącej nawierzchni;  frezowanie istn. nawierzchni odcinka ul. Wiśniowej na gł.5cm;  wykonanie stabilizacji podłoża cementem o Rm=2,5-5,0MPa na głębokość 35cm;  wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego, łamanego 0/31,5mm, gr.10cm;  wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr.5cm;  regulacja urządzeń w pasie drogowym;  wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego, łamanego 0/31,5mm, stabilizowanego mechanicznie – gr.10cm,  uporządkowanie terenów przyległych do wykonywanych robót - dostosowanie terenów przyległych w celu nadania estetycznego wyglądu wykonywanych prac i poprawy odwodnienia wykonywanych nawierzchni (równomierne rozprowadzenie wód opadowych w tereny przyległe. Organizacja ruchu docelowego stanowi odrębne opracowanie. W ramach projektu stałej organizacji ruchu dla ulicy Wiśniowej przewidziano: odtworzenie elementów uspokojenia ruchu poprzez ponowne wykonanie dwóch progów zwalniających z elementów prefabrykowanych (2,0x1,8m, wys.6,5cm) koloru czerwonego, z elementami odblaskowymi wraz z oznakowanie pionowym. Projekt organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji inwestycji leży po stronie Wykonawcy. ZADANIE NR 2: „Przebudowa ulicy Akacjowej w Mrozowie” Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi – ulicy Akacjowej w miejscowości Mrozów na odcinku 541,5mb i szerokości 2,50 m. Przy przebudowie dróg wykonywane będą wyłącznie roboty branży drogowej. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach: 123 dr i 111 – obręb geodezyjny Mrozów. Na całym odcinku objętym przebudową założono nawierzchnię bitumiczną o następującym układzie warstw: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – gr. 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W – gr. 4 cm, podbudowa z kruszywa kamiennego, łamanego, 0/31,5mm, stabilizowanego mechanicznie – gr. 10 cm, stabilizacja cementem o Rm = 2,5 do 5,0MPa – gr. 25 cm. Wzdłuż obu krawędzi dróg przyjęto wykonanie poboczy o szerokości 0,50m, utwardzonych kruszywem kamiennym 0/31,5mm stabilizowanym mechanicznie, grubości 10cm. W miejscach włączeń dróg bocznych oraz dla wjazdów na posesje, założono wykonanie na szerokości pobocza (0,50m) nawierzchni jak dla jezdni, skosy nawierzchni 1:1. Odwodnienie jezdni nie ulega zmianie. Wody deszczowe odprowadzane są za pomocą systemu spadków poprzecznych i podłużnych do rowu przydrożnego. W ramach wprowadzenia elementów uspokojenia ruchu przewidziano wykonanie progów zwalniających o nawierzchni z betonu asfaltowego, o wymiarach: długość progu (dostosowana do szerokości jezdni) - 2,5m, szerokość progu - 1,0m, wysokość progu - 7cm. Progi zwalniające oznakowano kompletem znaków (z obu stron) oraz wykonaniem oznakowania poziomego w postaci linii P-25. Projekt organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji inwestycji leży po stronie Wykonawcy. ZADANIE NR 3: „Przebudowa ulicy Ogrodowej w Lutyni” Przedmiotem zadania jest przebudowa nawierzchni ulicy Ogrodowej w miejscowości Lutynia o długości 326 m i szerokości 3,00 m. Przy przebudowie dróg wykonywane będą roboty branży drogowej i elektrycznej. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach: 301 dr – obręb geodezyjny Lutynia. Branża drogowa: Inwestycja obejmuje korektę istniejącej podbudowy kamiennej w celu usytuowania nowej nawierzchni pasie drogowym, wzmocnienie nawierzchni poprzez wykonanie stabilizacji spoiwem hydraulicznym – 35 cm, podbudowa z kruszywa łamanego granitowego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – 10 cm, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S – 5 cm, wykonanie poboczy z kruszywa granitowego, łamanego 0/31, 5mm – 15 cm. Ponadto przedsięwzięcie obejmuje m.in.: wykonanie wpustu ulicznego, wykonanie przepustu pod zjazdem, czyszczenie rowu i wykonanie umocnienia skarp, montaż oznakowania i 2 progów zwalniających (progi podrzutowe, listwowe, wysokość 50 mm, szerokość 495 mm, długość 3 m). Projekt organizacji ruchu zastępczego na czas realizacji inwestycji leży po stronie Wykonawcy. Branża elektryczna: Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Ogrodowej (włączenie do istniejącego, gminnego oświetlenia na ul. Leśnej w Lutyni). Zakres rzeczowy: oprawa energooszczędna typu LED o mocy 38W w ilość 8 sztuk, słupy aluminiowe o wysokości 8 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części 1 - 15 000,00 zł brutto (piętnaście tysięcy złotych i 00/100); dla części 2 – 3 000,00 zł brutto (trzy tysiące złotych i 00/100); dla części 3 – 4 000,00 zł brutto (cztery tysiące złotych i 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3 ) 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. W kosztorysie ofertowym wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich pozycji z przedmiaru robót, bez możliwości ich pomijania. Ceny jednostkowe winny być ustalane wg kalkulacji własnej wykonawcy i obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót, przy czym podstawą tej kalkulacji nie muszą być jednostkowe nakłady rzeczowe określone w katalogach. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach