Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych ul. Kasprowicza i Wyspiańskiego w granicach pasa drogowego. 1. Przebudowa drogi gminnej nr K 360595 ul. Kasprowicza w km od 0+000,00 do 0+191,50 w miejscowości Maniowy, Gmina Czorsztyn 2. Przebudowa drogi gminnej nr K 360596 ul. Wyspiańskiego w km od 0+006,15 do 0+328,00 w miejscowości Maniowy, Gmina Czorsztyn

Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-436 Maniowy, ul. Gorczańska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 750 070
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach
    ul. Gorczańska 3
    34-436 Maniowy, woj. małopolskie
    tel. 182 750 070
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czorsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych ul. Kasprowicza i Wyspiańskiego w granicach pasa drogowego. 1. Przebudowa drogi gminnej nr K 360595 ul. Kasprowicza w km od 0+000,00 do 0+191,50 w miejscowości Maniowy, Gmina Czorsztyn 2. Przebudowa drogi gminnej nr K 360596 ul. Wyspiańskiego w km od 0+006,15 do 0+328,00 w miejscowości Maniowy, Gmina Czorsztyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg. 2. W zakres zamówienia wchodzi: przebudowa drogi gminnej w granicach istniejącego pasa drogowego – roboty budowlane określone w ustawie Prawo Budowlane, art. 29, ust.2 pkt 12 Roboty budowlane obejmują nawierzchnię bitumiczną jezdni, nawierzchnię z kostki betonowej brukowej chodników, utwardzonych poboczy i opasek, nawierzchnię gruntową poboczy, bez ingerencji w istniejące sieci uzbrojenia terenu, niebędące wyposażeniem technicznym drogi. 3. rodzaj robót: - Prace przygotowawcze i rozbiórkowe, - Przebudowa wpustów kanalizacji deszczowej, - Przebudowa nawierzchni jezdni bitumicznej, - Przebudowa chodników i poboczy, - Przebudowę zjazdów. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami budowlanymi. Należy zwrócić szczególna uwagę na wykonanie zasypek uzbrojenia podziemnego z materiału niewysadzinowego oraz ich solidne zagęszczenie (Is=1,0). Jest to warunek konieczny dla wykonania trwałej konstrukcji nawierzchni drogowej. Materiały z rozbiórki należy zakwalifikować jako gruz lub materiał nadający się do powtórnego użytku. Gruz zostanie wywieziony przez Wykonawcę z placu budowy do miejsca zutylizowania, a materiały nadające się do powtórnego użytku Wykonawca wywiezie z placu budowy w miejsce wskazane przez Inwestora. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót określają Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiary robót - stanowiące załączniki do siwz. 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji, siwz w szczególności: znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie, należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „równoważny”. Oferowane rozwiązania równoważne nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt: 1) w trakcie prowadzenia robót: a) zabezpieczyć miejsce i teren realizacji robót przed dostępem osób trzecich, b) umożliwić bezpieczną komunikację, w tym ciągły przejazd po drodze, c) zabezpieczyć jezdnie, 2) utrzymywać stały porządek wokół terenu robót; 3) uzyskać zgody posiadaczy sąsiednich nieruchomości na rozbiórkę ogrodzeń, jeśli w trakcie realizacji zajdzie konieczność dokonania ich rozbiórki; 4) w przypadku zniszczenia albo uszkodzenia ogrodzeń lub innych obiektów w trakcie realizacji robót, do ich odbudowy lub wypłacenia stosownego odszkodowania; 5) utylizować powstałe z rozbiórki materiały i odpady; 6) uzyskać od właścicieli lub użytkowników albo zarządców sieci lub innych urządzeń umieszczonych na nieruchomościach, na których wykonywane są roboty, potwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia roboty będą obejmować te sieci lub urządzenia; 7) zdemontować obiekty tymczasowe, uporządkować plac budowy i tereny używane oraz przywrócić je do stanu pierwotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości zamówienia: w wysokości 15 000,00 zł 3. Wadium wnosi się wyłącznie w polskiej walucie (PLN). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Pieniński Bank Spółdzielczy Nr 73 8817 0000 2002 0200 1300 0110
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, kosztorysy ofertowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach