Przetargi.pl
Usługa na przeglądy , konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 146 621 155
  • Data zamieszczenia: 2020-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Kościuszki 68
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie, fax. 146 621 155
    REGON: 00000000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa na przeglądy , konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2) Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania Okresowe przeglądy ; Zadanie nr 1 Aparaty do znieczulania Zadanie nr 2 Aparatura endoskopowa Zadanie nr 3 Laparoskopy Zadanie nr 4 Aparatura okulistyczna Zadanie nr 5 Urządzenia do mycia endoskopów Zadanie nr 6 Urządzenia do mycia endoskopów Zadanie nr 7 Urządzenia i narzędzia urologiczne Zadanie nr 8 Analizatory biochemiczne Zadanie nr 9 Aparaty RTG Zadanie nr 10 Sterylizatory i autoklawy Naprawy Zadanie nr 11 Lampy wieloogniskowe. Zadanie nr 12 Ultrasonografy Zadanie nr 13 Stanowiska do resuscytacji Zadanie nr 14 Urządzenie do badań przesiewowych słuchu Zadanie nr 15 Sterylizatory Zadanie nr 16 Urządzenia i i narzędzia urologiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn.zm).– osób wykonujących w ramach realizacji usługi czynności polegającej na:  wykonywaniu usług serwisowych,  wykonywaniu napraw 2.)Wykonawca gwarantuje, że osoby wykonujące przedmiot umowy w zakresie określonym w ust.3 będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. Obowiązek realizacji przedmiotu umowy przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji umowy przy pomocy Podwykonawców. 3.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 10 dni kalendarzowych od podpisania umowy poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę – zawierające informację, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Nieprzedłożenie ww. dokumentu będzie potraktowane jako nienależyte wykonanie umowy, pod rygorem naliczenia kar umownych określonych zal nr 5 w § 13 ust. 2 pkt.4. 5)Postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach