Przetargi.pl
USŁUGA WYKONANIA PRZEGLĄDÓW APARATURY MEDYCZNEJ NA ROK 2021

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338448230 , fax. 338448384
  • Data zamieszczenia: 2021-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
    ul. Wysokie Brzegi 4
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338448230, fax. 338448384
    REGON: 00030440900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA WYKONANIA PRZEGLĄDÓW APARATURY MEDYCZNEJ NA ROK 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    USŁUGA WYKONANIA PRZEGLĄDÓW APARATURY MEDYCZNEJ NA ROK 2021 – ZGODNIE Z ZAPISAMI ZAWARTYMI W FORMULARZU CENOWYM STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ Wykonanie w/w usługi obejmuje swym zakresem między innymi: - zebranie informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach - oględziny - prace konserwacyjne zalecane przez producenta - wymianę materiałów eksploatacyjnych oraz części zużywalnych zgodnie z zaleceniami producenta oraz zapisami zawartymi w formularzu cenowym - przegląd techniczny z dokonaniem wpisu do paszportu - wystawienie raportu serwisowego - ewentualne legalizacje, kalibracje - sprawdzenie instalacji - ustawienie (regulacje) wymaganych przez producenta parametrów a) Sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do eksploatacji b) W cenie za przegląd techniczny należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi w tym koszty części, elementów eksploatacyjnych, dojazdu lub transportu. c) Zamawiający wymaga do przeprowadzenia przeglądów i napraw użycia nowych części zamiennych d) przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z wymogami i zaleceniami producenta aparatu, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z zachowaniem przepisów bhp i ppoż. e) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokonania naprawy stwierdzonego w trakcie przeglądu uszkodzenia, po uprzednim przedstawieniu kosztorysu naprawy f) Odbiór wykonanej usługi przeglądu następować będzie na podstawie karty pracy, raportu serwisowego lub innego dokumentu potwierdzającego wykonanie przeglądu g) O terminie wykonania przeglądu należy wcześniej poinformować pracowników Aparatury Medycznej h) Wszelkie uwagi zamieszczone w pakietach stanowią integralną część SIWZ i) Zamawiający wymaga dopilnowania zachowania terminów przeglądów przez Wykonawcę. Dopuszczamy wcześniejsze wykonanie przeglądów (do 14 dni przed planowanym terminem przeglądu) j) Wykonawca nie może dokonywać żadnych zmian w układach, nastawach oraz parametrach aparatury, chyba że ma pisemne upoważnienie producenta oraz pisemną zgodę Zamawiającego, a zmiana ma na celu poprawę funkcjonalności, bezpieczeństwa lub modernizację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach