Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych nr 271105K w km 0+000-0+342,  0+383-0+528,  nr 271109K w km 0+000-0+343 w m. Biecz

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-340 Biecz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 134 471 113 , fax. 134 471 113
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1
    38-340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 134 471 113, fax. 134 471 113
    REGON: 37044061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych nr 271105K w km 0+000-0+342,  0+383-0+528,  nr 271109K w km 0+000-0+343 w m. Biecz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych nr 271105K w km 0+000-0+342,  0+383-0+528,  nr 271109K w km 0+000-0+343 w m. Biecz. 2. Zadanie realizowane jest w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. 3. Szczegółowy zakres robót opisany został w: a) Projekcie Budowlanym „Przebudowa dróg gminnych nr 271105K oraz nr 271109K - ul. Tumidajskiego wraz z budową oświetlenia ulicznego”, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) Dokumentacji Technicznej „Przebudowa drogi gminnej nr 271105K – ul. Fuska wraz z budową oświetlenia ulicznego” stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, c) Projekcie Wykonawczym „Przebudowa dróg gminnych nr 271105K oraz nr 271109K - ul. Tumidajskiego wraz z budową oświetlenia ulicznego” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, d) Projekcie Wykonawczym „Przebudowa drogi gminnej nr 271105K – ul. Fuska wraz z budową oświetlenia ulicznego” stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, e) Tymczasowej organizacji ruchu dla zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 271105K Biecz– ul. Fuska, stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, f) Stałej zmianie organizacji ruchu po zakończeniu przebudowy drogi gminnej nr 271105K Biecz– ul. Fuska, stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, g) Stałej zmianie organizacji ruchu po zakończeniu przebudowy odcinków ul. Tumidajskiego K271105 i K271109 w m. Biecz, stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, h) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej zał. nr 8 do niniejszej SIWZ, i) przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. UWAGA! Przedmiar robót, który załączył Zamawiający ma znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych z wyłączeniem przypadków o których rodzaj pracy może być wykonywany na podstawie innych przepisów prawa. 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia w szczególności: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni, roboty wykończeniowe, wykonanie kanalizacji deszczowej, zabezpieczenie sieci teletechnicznej, budowa oświetlenia drogowego. Informacje o sposobie dokumentowania zatrudnienia ww. osób oraz o uprawnieniach Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymogu dotyczącego zatrudnienia znajdują się w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących zał. nr 14 do SIWZ. 5. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych systemów, materiałów niż wskazane w dokumentacji projektowej, jeżeli ich opisanie w projektach budowlano- wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub w przedmiarach robót nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Wykazanie równoważności systemów, materiałów, spoczywa na Wykonawcy. Warunkiem zastosowania równoważnych systemów, materiałów jest spełnienie wszystkich aktualnych i obowiązujących norm, konieczność posiadania parametrów niegorszych od wskazanych w dokumentacji projektowej. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej i przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej i projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zmawiającego: Nr 16 8627 0001 2002 3000 0954 0002. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składania ofert. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w sekretariacie urzędu przy ulicy Załawie 6 B w odrębnej kopercie opisanej słowem „wadium”. 5. Wadium musi obejmować okres związania oferta, tj. 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. UWAGA! W przypadku składnia wadium w innej formie niż pieniężna dokument powinien zawierać zapis, że istnieje możliwość zatrzymania wadium w przypadkach określonych Ustawą Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego zał. nr 10 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwa muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 12 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia udawadniającego, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów (jeśli dotyczy). Wykonawca może wykorzystać wzór pisemnego zobowiązania stanowiący zał. nr 13 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach