"Opera Krakowska" w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-512 Kraków, ul. Lubicz
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 29 66 101, 12 29 66 202 , fax. 12 29 66 103
- Data zamieszczenia: 2019-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Opera Krakowska" w Krakowie
ul. Lubicz 48
31-512 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 29 66 101, 12 29 66 202, fax. 12 29 66 103
REGON: 27880185935000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.opera.krakow.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Artystyczna Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń użytkowych w budynku baletu Opery Krakowskiej przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń użytkowych w budynku baletu Opery Krakowskiej przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie, zgodnie ze wymogami wskazanymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz specyfikacją zawartą w Formularzu Wyceny Oferty, będącym Załącznikiem nr 7 do SIWZ. 2. Specyfikacja, o której mowa w pkt 1 została wykonana na podstawie „Projektu aranżacji pomieszczeń użytkowych w budynku baletu” autorstwa Karoliny Krzysiak - CUSTOM DESIGN STUDIO. Projekt wnętrz zawiera aranżację pomieszczeń i specyfikację poszczególnych elementów (szczegółowe rozwiązania, parametry, miejsca montażu), stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia winien: być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany, posiadać gwarancję producenta (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert), niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, to jest rachunek numer 56 1020 2892 0000 5202 0564 8144. W przypadku wnoszenia wadium przelewem uważane jest ono za skutecznie wniesione jeżeli w dniu otwarcia ofert (do godziny otwarcia ofert) wpłata znajduje się na koncie Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach winno być dostarczone w formie oryginału do sekretariatu Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub dołączone do oferty. 5. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy pzp) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6a) lub 6b) do SIWZ, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp. 2. Wykonawca może, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. V.1. SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych Wykonawców dokumentów wskazanych w pkt VI.2.c-e SIWZ. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w części III.4 niniejszego ogłoszenia składają dokumenty zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. z 2016r., poz. 1126), tj. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w punkcie a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania Ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych, przy czym dokumenty określone w punkcie VI.2 c oraz VI.3 SIWZ winny zostać złożone w odniesieniu do każdego z wykonawców z osobna, natomiast dokumenty określone w punkcie VI.2.a-b w odniesieniu do wszystkich wykonawców działających wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i montaż specjalistycznych mebli do gabinetów zabiegowych
Dodano: 2023-11-06 - Dostawa i montaż mebli w dwóch pomieszczeniach budynku Centrum Kulturalnego w Niedomicach w ramach zadania pn. „Zakup wyposażenia dla Centrum Kulturalnego w Niedomicach”
Dodano: 2023-10-02 - Sukcesywna dostawa zabudów meblowych oraz mebli typowych na wymiar dla Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie
Dodano: 2023-08-28 - Dostawa mebli
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa mebli wraz z montażem dla Małopolskiego Centrum Chorób Zakaźnych
Dodano: 2023-08-24 - Dostawa i montaż mebli szkolnych
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa mebli oraz wyposażenia SI
Dodano: 2023-07-04 - Dostawa i montaż mebli szkolnych
Dodano: 2023-06-12 - Dostawa i montaż mebli szkolnych
Dodano: 2023-06-09 - Dostawa i montaż mebli wykonanych na wymiar
Dodano: 2023-06-07