Przetargi.pl
„Przebudowa dróg gminnych nr 101257 E i 101259 E na terenie Gminy Bełchatów” Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Dróg Samorządowych.

Gmina Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6325211 w. 34 , fax. 446 326 854
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełchatów
    Kościuszki 13
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 6325211 w. 34, fax. 446 326 854
    REGON: 59064821500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbelchatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg gminnych nr 101257 E i 101259 E na terenie Gminy Bełchatów” Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Dróg Samorządowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg gminnych nr 101257 E i 101259 E na terenie Gminy Bełchatów. Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, które mogą być realizowane przez jednego wykonawcę lub przez różnych wykonawców. Wykonawca podpisze odrębne umowy dla poszczególnych części. 3.2.1. Część I - „Przebudowa drogi gminnej nr 101257 E Zdzieszulice Dolne - Kielchinów” Część I składa się z dwóch odcinków: Odcinek 1 Lokalizacja inwestycji: Działka numer 170/2 obręb Zdzieszulice Dolne i działka numer 167 obręb Kielchinów. Dane techniczne: - długość odcinka A-L : 514 mb, - szerokość jezdni na odcinkach prostych: 5,3 mb, - szerokość jezdni na łukach poziomych: 5,5 mb, - szerokość poboczy utwardzanych klincem 0,75 mb, - klasa drogi „D”, - obciążenie ruchem K.R. 1. Zestawienie powierzchni: - powierzchnia jezdni asfaltowej na podbudowie z tłucznia dolomitowego 2730 m², - powierzchnia poboczy z kruszywa uzyskanego z rozbiórki istniejącej podbudowy 771 m². Przekroje konstrukcyjne nawierzchni: - dolna warstwa podbudowy z mieszanki dolomitowej o frakcji 0/63 mm, gr. 15 cm, - górna warstwa podbudowy z klinca dolomitowego o frakcji 0/31,5 mm, gr. 7 cm, -warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W, o grubości 4 cm, -warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC85, o grubości 3 cm. Roboty wykończeniowe: - odtworzenie rowów przydrożnych głębokości ok. 0,5 m z plantowaniem skarp – obmiar 149 m3. Odcinek 2 Lokalizacja inwestycji: Działka numer167 obręb Kielchinów. Dane techniczne: -długość odcinka L-O 67mb, -szerokość jezdni 5,3 mb, -klasa drogi „D”, -obciążenie ruchem K.R.1. Zestawienie powierzchni: -powierzchnia jezdni na podbudowie z tłucznia dolomitowego 355,1 m², -powierzchnia poboczy z kruszywa uzyskanego z rozbiórki istniejącej podbudowy 100,5 m². Przekroje konstrukcyjne: -dolna warstwa podbudowy z mieszanki dolomitowej o gradacji 0/63 mm, gr. 15 cm, -górna warstwa podbudowy z mieszanki dolomitowej o frakcji 0/31,5 mm, gr. 7 cm, -warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W o grubości 4 cm, -warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC85 o grubości 3 cm. Roboty wykończeniowe: -odtworzenie rowów przydrożnych głębokości do 0,5 mb z plantowaniem skarp 18 m3. Wykonawca dokona montażu tablic informacyjnych (2 sztuk 80cm x120 cm) na słupkach metalowych z materiału wykonawcy, - tablice zapewnia Zamawiający. Wykonawca skalkuluje wycinkę 9 sztuk drzew wraz z karczowaniem krzewów o pow. do 150 m². Inwestor dostarczy decyzję na wycinkę . 3.2.2. Część II – „Przebudowa drogi gminnej nr 101259 E Ludwików – Nowy Świat” Cześć II zamówienia została podzielona na dwa etapy. Etap 1 – „Przebudowa drogi gminnej nr 101259E Ludwików - Nowy Świat na odcinku od punktu A do E o długości 700 mb” - termin realizacji do 30 czerwca 2020 roku. Etap 2 – „Przebudowa drogi gminnej nr 101259E Ludwików - Nowy Świat na odcinku od punktu E do H o długości 726,5 mb” - termin realizacji do 31 maja 2021 roku. Adres inwestycji: Ludwików, dz. 169 obręb Ludwików gm. Bełchatów. Dane techniczne: - długość całkowita zamówienia od pkt. A do H – 1426,5 mb, - szerokość jezdni 5,5 mb, - ciąg pieszo-rowerowy szerokość 2,5 mb, - pobocze jednostronne szerokość 0,75 mb, z kruszywa dolomitowego, - renowacja rowów przydrożnych – częściowe wzmocnienie płytami ażurowymi, - montaż wpustów ulicznych – 10 sztuk, - utwardzenie istniejących zjazdów do posesji nawierzchnią z kostki brukowej, - usunięcie drzew i krzewów zgodnie z PT - inwestor dostarczy decyzję na wycinkę. - docelowe oznakowanie drogi 101259E - regulacja poziomów pokryw studni kanalizacyjnych. Opis techniczny dla jezdni 5,5 mb: -korytowanie, -warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm, -wzmocnienie podłoża z mieszanki cementowo-piaskowej o Rm = 250 MPa o grubości 15 cm, -dolna warstwa podbudowy z tłucznia dolomitowego 0/63,5 mm, -górna warstwa podbudowy z klińca dolomitowego 0/31,5 mm, -warstwa wiążąca o grubości 4 cm, betonowo – asfaltowa, zgodna z PT, -warstwa ścieralna o grubości 4 cm, betonowo – asfaltowa, zgodna z PT. Dla ciągu pieszo-rowerowego: -podsypka piaskowa o grubości 10 cm, -podbudowa z mieszanki cementowo-piaskowej Rm = 2,50 MPa o grubości 10 cm, -podsypka cementowo-piaskowa o grubości 3 cm, -kostka betonowa o grubości 8 cm, bezfrezowa, szara. Do zjazdów na posesje: -podsypka piaskowa 10 o grubości 10 cm, -kruszywo dolomitowe 0/63 mm, o grubości 15 cm, -podsypka cementowo – piaskowa, o grubości 5 cm, -kostka betonowa o grubości 8 cm, grafitowa. Wykonawca dokona montażu tablic informacyjnych (2 sztuk 80cm x120 cm) na słupkach metalowych z materiału wykonawcy, - tablice zapewnia Zamawiający. 3.2.3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia na minimalny okres 36 miesięcy zarówno dla Części I, jak i dla Części II zamówienia. 3.2.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe, przedmiary robót, SST. 3.2.5. Przedmiar robót załączony jest pomocniczo jedynie w celu ułatwienia wyceny (stanowić może jedynie bazę do dalszych obliczeń Wykonawcy). Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak roz-poznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca szacuje cenę ofertową według własnej kalkulacji obmiarowej. 3.2.6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w każdym przypadku, kiedy opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ww. ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 3.2.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.3. Warunek zatrudnienia: 3.3.1. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy) osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj.: czynności związane z fizycznym wykonywaniem robót ziemnych, podbudowy, nawierzchni mineralno – bitumicznych, obsługa maszyn drogowych. 3.3.2. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać w/w poziom zatrudnienia wszystkich pracowników przez cały okres realizacji zamówienia. 3.3.3. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę Kierownika Budowy. 3.3.4. Szczegółowy zakres dotyczący zatrudnienia zawarty został w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 2 i 2a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wyklu-czeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1) W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp): a) Oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Wykonawcy składają oświadczenie wspólnie. b) Oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców. UWAGI do pkt 1): a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku ist-nienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświad-czeniach, o których mowa w ppkt 1 tego rozdziału. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 1 lit. b tego rozdziału. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w ppkt 1 tego rozdziału, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony Formularz oferty przetargowej, wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 6.2. W terminie do 3 dni (art. 24 ust. 11 ustawy Pzp) od zamieszczenia na stronie in-ternetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp 1. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy przedkłada: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wyko-nawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi za-łącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Oświadczenie wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej jest dokumentem odrębnym. Doku-ment składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.3. Dokumenty / oświadczenia składane przez wykonawcę, który uzyskał największą ilość punktów w ocenie ofert (art. 26 ust. 2 ustawy Pzp), na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) 6.3.1. Wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SIWZ spełniających wymagania określone w punkcie 5.2. SIWZ tj. udokumentowanie wykonania, tzn. zakończenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie –co najmniej jednej roboty budowlanej pole-gającej na budowie, remoncie, przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej na podbudowie z kru-szyw łamanych, o wartości nie mniejszej niż: -dla Części I zamówienia 300.000,00 zł brutto, -dla Części II zamówienia 500.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 6.3.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szcze-gólności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budow-lanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stano-wiącego załącznik nr 6 do SIWZ) – dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale 5 SIWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udziele-nie zamówienia – Wykonawcy mogą złożyć dokument wspólnie lub odrębnie którykolwiek z tych wykonawców. Złożone dokumenty podlegają łącznej ocenie. W przypadku oferty wspólnej – konsorcjum – dokumenty składa odrębnie każdy z uczestników konsorcjum. Dokumenty składane w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach