Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wieczfnia Kościelna w 2019 roku

Gmina Wieczfnia Kościelna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-513 Wieczfnia Kościelna, Wieczfnia Kościelna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 540 004 , fax. 236 540 050
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieczfnia Kościelna
    Wieczfnia Kościelna 48
    06-513 Wieczfnia Kościelna, woj. mazowieckie
    tel. 236 540 004, fax. 236 540 050
    REGON: 13037851600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugwieczfnia.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wieczfnia Kościelna w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wieczfnia Kościelna w 2019 roku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione zadania inwestycyjne: 2.1. Przebudowa drogi gminnej nr G230937W w miejscowości Kobiałki: a) przygotowanie terenu pod budowę, w tym: roboty pomiarowe przy wyznaczeniu trasy drogi, punktów głównych trasy i punktów wysokościowych w terenie wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą – 0,605 km, mechaniczne zdjęcie warstwy humusu z poboczy grubości 30 cm ze złożeniem w hałdę; roboty ziemne wykonywane ładowarkami kołowymi o poj. łyżki 1,25 m³ z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 5-10 ton na odl. do 10 km, załadunek i odwóz humusu; wykonanie ścianek czołowych przepustów rurowych o śr. 40 cm pod zjazdami z betonu klasy C20/25 z elementów prefabrykowanych. b) fundamentowanie dróg, w tym: wykonanie uzupełnienia podbudowy po zdjęciu warstwy humusu kruszywem naturalnym (o uziarnieniu 0/31,5 mm przy grubości warstwy 30 cm po zagęszczeniu; mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy z kruszywa naturalnego pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni; wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym o uziarnieniu 0/31,5 mm przy gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm; skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,15-0,2 kg/m² przed ułożeniem w-wy ścieralnej; mechaniczne uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie przy grubości warstwy 8 cm po zagęszczeniu. c) roboty w zakresie nawierzchni dróg, w tym: ułożenie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm; wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm; 2.2. Przebudowa drogi gminnej nr G230906W w miejscowości Grzybowo-Kapuśnik: a) przygotowanie terenu pod budowę, w tym: roboty pomiarowe przy wyznaczeniu trasy drogi, punktów głównych trasy i punktów wysokościowych w terenie wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą – 0,440 km, b) fundamentowanie dróg, w tym: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy z kruszywa naturalnego pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni; wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym o uziarnieniu 0/31,5 mm przy gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm; skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,15-0,2 kg/m² przed ułożeniem w-wy ścieralnej; uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie przy grubości warstwy 8 cm po zagęszczeniu. c) roboty w zakresie nawierzchni dróg, w tym: wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm; wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm; d) instalowanie znaków drogowych, w tym: ustawienie słupków stalowych do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70 mm; ustawienie pionowe znaków drogowych odblaskowych na słupkach z rur stalowych. 2.3. Przebudowa drogi gminnej nr G230941W relacji Łęg- Chmielewo Wielkie: a) przygotowanie terenu pod budowę, w tym: roboty pomiarowe przy wyznaczeniu trasy drogi, punktów głównych trasy i punktów wysokościowych w terenie wraz z zabezpieczeniem geodezyjnych punktów wysokościowych w pasie drogowym oraz wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 0,700 km; mechaniczne zdjęcie warstwy humusu na zawyżonych poboczach przy grubości warstwy 10 cm ze złożeniem w hałdę; mechaniczny załadunek ziemi zgromadzonej w hałdę ładowarkami i odwiezienie na odkład na odl. do 5 km. b) fundamentowanie dróg, w tym: wykonanie remontu cząstkowego zniszczonej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową AC 16W 50/70 wbudowaną na gorąco z zagęszczeniem mechanicznym; skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,2-0,3 kg/m² przed ułożeniem w-wy wyrównawczo-wzmacniającej; skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,15-0,2 kg/m² przed ułożeniem w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego; mechaniczne uzupełnienie poboczy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie przy grubości warstwy 7 cm po zagęszczeniu. c) roboty w zakresie nawierzchni dróg, w tym: ułożenie warstwy wyrównawczo-wzmacniającej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 3 cm; wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm; 2.4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy – maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi zostaje zrównany z okresem gwarancji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : - dokumentacjach projektowych, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - projekcie organizacji ruchu, - przedmiarach robót. Uwaga: dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowych, STWIORB i zapisów SIWZ. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wszystkich odcinków dróg o nawierzchni bitumicznej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w trakcie robót odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 4. Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) – niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarach robót. 5.1. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót, geodety. 5.2. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. 5.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na placu budowy czy czynności w zakresie realizacji zamó wienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2. oraz 5.3. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. 5.5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz wymogi określone w SIWZ - posiadają wymagane odrębnymi przepisami kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z przepisów prawa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 4 do SIWZ, 3. Wypełnione kosztorysy ofertowe – 3 szt., 4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 5. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). 6. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp., zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o które mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. - załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach