Instytut Łączności, Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 04-894 Warszawa, ul. Szachowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 128 100 , fax. 225 128 625
- Data zamieszczenia: 2019-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Łączności, Państwowy Instytut Badawczy
ul. Szachowa 1
04-894 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 128 100, fax. 225 128 625
REGON: 13262900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.itl.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa aparatury dla Zakładu Kompatybilności Elektromagnetycznej Instytutu Łączności-PIB we Wrocławiu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury dla Zakładu Kompatybilności Elektromagnetycznej Instytutu Łączności-Państwowego Instytutu Badawczego we Wrocławiu ul. Swojczycka 38. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawiera załącznik nr A do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38552000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przygotować i załączyć do oferty szczegółowy opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia (z podaniem jego typu, modelu oraz nazwy producenta), pozwalający na ocenę jego zgodności z wymaganiami SIWZ. VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowania oraz braku podstaw do wykluczenia. 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w SIWZ, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W zakresie braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Powyższe Oświadczenia stanowią wstępne informacje potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o którym mowa w ust.1 i w ust 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie przez Konsorcjum warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1 i w ust. 2. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Dokumenty i oświadczenia składane są w formie przewidzianej w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016r. poz. 1126). Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień SIWZ oraz według treści formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ i jego załączników
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP I DOSTAWA NARZĘDZI ORAZ MATERIAŁÓW OCHRONNYCH DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO - MIERNIKI
Dodano: 2022-12-01 - Dostawa mierników
Dodano: 2020-03-05 - Dostawa mierników dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
Dodano: 2019-06-14 - Trójfazowy wzorcowy licznik energii elektrycznej o dokładności 50 ppm
Dodano: 2018-09-13 - Dostawa dwóch sztuk wzmacniaczy do kalibratora mocy i energii prądu przemiennego.
Dodano: 2018-05-30 - Dostawa miernika długości fali – lambdametru wraz z sukcesywnymi dostawami izolatorów
Dodano: 2018-02-16 - Dostawa trójfazowego kalibratora mocy
Dodano: 2017-08-08 - Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych sygnałów fonicznych
Dodano: 2016-11-25 - Wysokiej precyzji miernik długości fali
Dodano: 2016-10-27